В учасника наявний досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 11:53
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Опис
Повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів).
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Документ
Відсутній документ
Спосіб підтвердження
Назва
Копії документів на підтвердження наявності досвіду виконання договору.
Опис
Копія не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції; позитивний відгук (відгуки) про виконання зазначених у довідці договору/договорів.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 11:53
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 11:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 11:53
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 11:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 11:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 11:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 11:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 11:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 11:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 11:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: не менше ніж 5 (п'ять) АЗС та/або АЗК у місті Вінниці та розгалужена мережа АЗС та/або АЗК - у кожному районі Вінницькій області та в межах України – в усіх обласних центрах (крім тимчасово окупованих територій України) ТА наявності автозаправних станціях, які розташовані в межах 3 (трьох) кілометрів (з метою економії витрат пального) по маршруту проїзду
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 1 Тендерної документації 1) Заправка (по талонам або скрейтч-карткам) мас здійснюватися Учасником на автозаправних станціях, які розташовані в межах 3 (трьох) кілометрів (з метою економії витрат пального) по маршруту проїзду від місця знаходження Замовника (вул. Пирогова, 56) у м. Вінниці, автошляхами сполучення між районними центрами Вінницької області та по автошляхам сполучення між обласними центрами на території України.
6) З метою безперебійного та цілодобового забезпечення потреб Замовника паливо-мастильними матеріалами, у власності Учасника та/або у користуванні на підставі договору оренди та/або партнерського договору, має бути не менше ніж 5 (п'ять) АЗС та/або АЗК у місті Вінниці та розгалужена мережа АЗС та/або АЗК - у кожному районі Вінницькій області та в межах України – в усіх обласних центрах (крім тимчасово окупованих територій України).
Замовник визначає дискримінаційні обмежувальні умови щодо кількості та місцерозташуванню АЗС учасника:
- не менше ніж 5 (п'ять) АЗС та/або АЗК у місті Вінниці та розгалужена мережа АЗС та/або АЗК - у кожному районі Вінницькій області та в межах України – в усіх обласних центрах (крім тимчасово окупованих територій України).
- на автозаправних станціях, які розташовані в межах 3 (трьох) кілометрів (з метою економії витрат пального) по маршруту проїзду від місця знаходження Замовника (вул. Пирогова, 56) у м. Вінниці.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Суб’єкт оскарження може задовільнити потребу Замовника в отриманні протягом 2025 року та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 3 Тендерної документації), АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій у такій деталізованій кількості зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: не менше ніж 5 (п'ять) АЗС та/або АЗК у місті Вінниці
Мережа АЗС БРСМ-Нафта налічує 3 (три) АЗС на території міста Вінниця.
Мережа АЗС БРСМ-нафта НЕ МАЄ САМЕ 5 (п’ять) АЗС у територіальних межах міста Вінниця, АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ може запропонувати 3 (ТРИ) АЗС у межах міста Вінниця, а саме за адресами:
АДРЕСА: Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
АДРЕСА: Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Тимощука, 60А
АДРЕСА: Вінницька обл., м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 114-1
Зазначена мережа АЗС БРСМ-Нафта, не має АЗС з місцерозташуванням САМЕ у кількості САМЕ не менше ніж 5 (п'ять) АЗС та/або АЗК у місті Вінниці, але має АЗС у кількості 3 (трьох) АЗС.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному місцерозташуванню, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map).
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта, але вимога ЩОДО наявності не менше ніж 5 (п'ять) АЗС та/або АЗК у місті Вінниці – створює обмеження для Суб'єкта оскарження, а саме неможливість взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: розгалужена мережа АЗС та/або АЗК - у кожному районі Вінницькій області:
Адміністративний устрій Вінницької області передбачає поділ на 6 (шість) районів:
1) Вінницький район;
2) Гайсинський район
3) Жмеринський район;
4) Могилів-Подільський район;
5) Тульчинський район;
6) Хмільницький район.
ПРИ ЦЬОМУ, мереж АЗС БРСМ-Нафта НЕ МАЄ АЗС у трьох районах Вінницької області з шести, а саме – АЗС відсутні у:
- Гайсинському районі,
- Жмеринському районі;
- Хмільницькому районі.
А отже, вимога щодо наявності САМЕ розгалужена мережа АЗС та/або АЗК - у кожному районі Вінницькій області – є дискримінаціна та така, що обмежує суб'єкта оскарження у можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
При цьому, Суб’єкт оскарження може запропонувати мережу АЗС БРСМ-нафта, яка має АЗС з наступним місцерозташуванням:
Вінницький район:
АДРЕСА: Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
АДРЕСА: Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Тимощука, 60А
АДРЕСА: Вінницька обл., м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 114-1
АДРЕСА: Вінницька обл., с. Вінницькі Хутори, вул.. Немирівське шосе, 205А
АДРЕСА: Вінницька обл., с. Сокиринці, а/ш Стрий-Тернопіль-Кіровоград Знамянка, 406км+944м
АДРЕСА: Вінницька обл., с. Махнівка, вул. Київська 1 А
АДРЕСА: Вінницька обл., Літинський р-н, с/рада Соснівська, а/ш Стрий Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка, 346км+78м
Тульчинський район:
АДРЕСА: Вінницька обл., с. Кинашів, вул. Першотравнева, 2
Могилів-Подільський район:
АДРЕСА: Вінницька обл., Могилів-Подільский р-н., с. Серебрія, вул. Леніна, 5А
Гайсинський район:
АЗС відсутні
Жмеринський район:
АЗС відсутні
Хмільницький район:
АЗС відсутні
Тобто, вимога щодо наявності розгалужена мережа АЗС та/або АЗК - у кожному районі Вінницькій області – є дискримінаційна для Суб’єкта оскарження, оскільки останній не може запропонувати АЗС з місцезнаходженням в трьох районах із шести у Вінницькій області.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: в межах України – в усіх обласних центрах (крім тимчасово окупованих територій України):
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Зазначена мережа АЗС має автозаправні станції по всій території України, а також достатню кількість АЗС у Вінницькій області, АЛЕ не має АЗС САМЕ в усіх обласних центрах (крім тимчасово окупованих територій України).
З огляду на вищезазначене, умови тендерної документації Замовника містять вимоги, які унеможливлюють взяти участь у закупівлі тим учасникам, які не мають АЗС саме в усіх обласних центрах України (крім тимчасово окупованих територій України.
Мережа АЗС БРСМ-Нафта має АЗС в наступних обласних центрах:
- Київська область:
м. Київ, вул. Світла, 1
та інші адреси у обласному центрі
- Вінницька область:
Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
та інші адреси у обласному центрі
- Волинська область:
Волинська обл., м. Луцьк, вул. Конякіна, 24А
та інші адреси у обласному центрі
- Дніпропетровська область:
Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 16 В
та інші адреси у обласному центрі
- Житомирська область:
Житомирська обл., м. Житомир, пр-т Незалежності, 95
та інші адреси у обласному центрі
- Закарпатська область:
Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Баб’яка, 26
та інші адреси у обласному центрі
- Запорізька область:
Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул, Південне шосе, 75
та інші адреси у обласному центрі
- Кіровоградська область:
Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
та інші адреси у обласному центрі
- Львівська область:
Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116Г
та інші адреси у обласному центрі
- Миколаївська область:
Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
та інші адреси у обласному центрі
- Одеська область:
Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
та інші адреси у обласному центрі
- Полтавська область:
Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Вавілова, 2В
та інші адреси у обласному центрі
- Рівненська область:
Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42
та інші адреси у обласному центрі
- Сумська область:
Сумська обл., м. Суми, пр-т Курський, 135/1
та інші адреси у обласному центрі
- Тернопільська область:
Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 32
та інші адреси у обласному центрі
- Харківська область:
Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
та інші адреси у обласному центрі
- Херсонська область:
Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
та інші адреси у обласному центрі
- Хмельницька область:
Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. П. Мирного, 5/1
та інші адреси у обласному центрі
- Черкаська область:
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
та інші адреси у обласному центрі
- Чернівецька область:
Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, буд.2
та інші адреси у обласному центрі
- Чернігівська область:
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
та інші адреси у обласному центрі
А також інші АЗС по всій території України, з адресами яких можна ознайомитись на сайті мережі АЗС БРСМ-Нафта на посиланням: https://brsm-nafta.com/map .
АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ, мережа АЗС БРСМ-Нафта не має АЗС САМЕ В ОБЛАСНОМУ ЦЕНТРІ Івано-Франківської області.
В Межах Івано-Франківської області Суб’єкт оскарження може запропонувати АЗС за наступними адресами:
Івано-Франківська обл., Снятинський р-н, с. Вовчківці, вул. С. Левка, 33А
Івано-Франківська обл, с. Дем'янів, вул. Львівська, 69
Івано-Франківська обл., Городенківський р-н, с. Олієво-Королівка, вул. Галицька, 1А
Івано-Франківська обл. Долинський р-н, с. Оболоня, вул. Одиниця, б/н.
Івано-Франківська обл., м. Надвірна, вул. Рамішвілі, 15
З переліку адрес АЗС у Івано-Франківської області встановлено факт – ВІДСУТНІСТЬ АЗС в адміністративно-територіальних межах міста Івано-Франківськ (обласний центр Івано-Франківської області).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо наявності АЗС учасників в усіх обласних центрах (крім тимчасово окупованих територій України). Виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників, А САМЕ 1 (ОДИН) Постачальник, а отже Замовник порушує принципи добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, постає питання обґрунтованості вимоги в частині в усіх обласних центрах (крім тимчасово окупованих територій України), оскільки місцезнаходження Замовника: вул. Пирогова, 56, м. Вінниця, 21018, Україна, та місце поставки Товару визначено Замовником за територіальністю у м. Вінниця, Вінницька область, автошляхами України.
ОТЖЕ, оскільки Замовни здійснює свою навчальну діяльність за місцезнаходженням Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова, а отже на території Вінницького району Вінницької області - відсутнє обгрунтування визначення настільки розгалуженої сітки розташування АЗС, а саме - в усіх обласних центрах (крім тимчасово окупованих територій України).
Тобто, у випадку виключення дискримінаційної умови в частині наявності АЗС саме в усіх обласних центрах, (оскільки Суб’єкт оскарження НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ АЗС у межах обласного центру Івано-Франківської області – міста Івано-Франківськ) – Суб’єкт оскарження може скористатись своїм правом взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: АЗС, які розташовані в межах 3 (трьох) кілометрів (з метою економії витрат пального) по маршруту проїзду від місця знаходження Замовника (вул. Пирогова, 56) у м. Вінниці:
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Мережа АЗС БРСМ-Нафта, яку пропонує Суб’єкт оскарження, може задовільнити потребу Замовника в отриманні Товару (згідно номенклатурі предмету закупівлі) протягом 2025 року та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 3 тендерної документації), АЛЕ, ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій які розташовані в межах 3 (трьох) кілометрів (з метою економії витрат пального) по маршруту проїзду від місця знаходження Замовника (вул. Пирогова, 56) у м. Вінниці - зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ:
Адреса АЗС мережі БРСМ-Нафта, які розташовані в межах БІЛЬШЕ 3 (трьох) кілометрів по маршруту проїзду від місця знаходження Замовника (вул. Пирогова, 56) у м. Вінниці:
- АЗК БРСМ Нафта -Turbota Pro, Хмельницьке шосе, 114-І, Вінниця, Вінницька область, 21000 - ВІДСТАНЬ від АЗС до місцезнаходження Замовника (вул. Пирогова, 56) у м. Вінниці - СКЛАДАЄ 4,4 км.
Зазначені АЗС знаходиться від місцезнаходження Замовника на відстані БІЛЬШЕ 3 (трьох) кілометрів по маршруту проїзду від місця знаходження Замовника (вул. Пирогова, 56) у м. Вінниці (а саме на відстані: 4,4 км), що свідчить про наявність дискримінаційної умови в тендерній документації для Суб’єкта оскарження в частині місцезнаходження АЗС.
Суб’єкт оскарження може запропонувати АЗС в безпосередній близькості до підприємства Замовника та визначеного ним відстані по маршруту проїзду, але така відстань БІЛЬШЕ трьох км (більше зазначеного у Додатку 1 Тендерної документації).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному радіусі, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map).
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- наявність не менше ніж 5 (п'ять) АЗС та/або АЗК у місті Вінниці та розгалужена мережа АЗС та/або АЗК - у кожному районі Вінницькій області та в межах України – в усіх обласних центрах (крім тимчасово окупованих територій України);
- наявність на автозаправних станціях, які розташовані в межах 3 (трьох) кілометрів (з метою економії витрат пального) по маршруту проїзду від місця знаходження Замовника (вул. Пирогова, 56) у м. Вінниці.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
І. Умову в частині наявності: не менше ніж 5 (п'ять) АЗС та/або АЗК у місті Вінниці та розгалужена мережа АЗС та/або АЗК - у кожному районі Вінницькій області та в межах України – в усіх обласних центрах (крім тимчасово окупованих територій України) ТА наявності автозаправних станціях, які розташовані в межах 3 (трьох) кілометрів (з метою економії витрат пального) по маршруту проїзду від місця знаходження Замовника (вул. Пирогова, 56) у м. Вінниці..
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 1 Тендерної документації 2) Поставка бензину А-95 Замовнику має здійснюватися Учасником по талонам (скрейтч-карткам) номіналом 10 л., 20 л. і більше. Термін використання талонів (скрейтч-картки) не менше 12-ти місяців з дня їх отримання.
Замовник визначає дискримінаційну умову щодо наявності Терміну використання талонів (скрейтч-картки) не менше 12-ти місяців з дня їх отримання.
Така умова тендерної документації Замовника щодо терміну дії талонів та строку поставки товару не узгоджуються між собою, в тому числі як і строк дії Договору.
Проєкт договору (згідно Додатку № 2 до ТД) містить наступні умови:
3.3. З урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу України зобов’язання Споживача за цим договором в частині оплати поставленого Товару виникають у 2025 році та в межах асигнувань, встановлених кошторисом.
10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2025 року включно, а в частині виконання грошових зобов’язань до повного їх виконання..
п. 4.5. Розділу І Тендерної документації передбачає строк поставки товарів: З дати укладання договору до 31.12.2025 року.
Форма оголошення Замовника передбачає строк поставки товарів: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2025 .
При цьому, умовами процедури передбачено термін дії талонів – Терміну використання талонів (скрейтч-картки) не менше 12-ти місяців з дня їх отримання.
Закупівлі оголошена Замовником та опублікована в електронній системі закупівель 11.06.2025 року, строк прийому пропозицій визначено до 19.06.2025 року, а з урахуванням строків підписання договору (згідно п. 49 Особливостей), отримання талонів на отримання (придбання) нафтопродуктів Замовником можливе не раніше липня 2025 року.
РОЗРАХУНОК: з урахуванням вимоги Замовника в частині терміну дії талонів (Терміну використання талонів (скрейтч-картки) не менше 12-ти місяців з дня їх отримання), термін дії останніх повинен закінчуватись НЕ РАНІШЕ ЛИПНЯ 2026 РОКУ.
Умовами тендерної документації щодо терміну дії талонів не узгоджуються з Проєктом договору (в частині строку його дії – до 31.12.2025 року, строку поставки Товару – до 31.05.2025 року) та строку дії талонів (з урахуванням вищезазначеного розрахунку – ДО ЛИПНЯ 2026 року).
Додатково варто зауважити, що згідно з Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно з розділом І Інструкції ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Інструкція передбачає визначення Талон та норми здійснення відпуску за ним:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами:
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
10.3.3.2 Заправлення за талонами відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Оскільки законодавством встановлено виключну інструкцію, яка є нормативно-правовою базою для господарської діяльності АЗС, застосування норм відповідної інструкції є обов’язком автозаправної станції.
Інструкція не визначає НОРМУ СТРОКУ ДІЇ ТАЛОНІВ для емітента таких талонів/мережі АЗС, не встановлює обмежень щодо термін дії облікових документів на відпуск нафтопродуктів. Мережа АЗС, яку може запропонувати Суб’єкт оскарження – не має талонів строком дії 12 місяців, що визначає факт наявності дискримінаційної умови для Суб’єкта оскарження.
Замовник забезпечує свої права на отримання палива протягом строку дії Договору про закупівлі, який згідно Проєкту договору - закінчується 31.12.2025 року. Як і визначає обов’язок Постачальника поставити таке паливо до 31.12.2025 року.
Але, визначаючи термін дії талонів який є набагато більшим, ніж строк дії Проєкту договору та строк постачання Товару за ним (та згідно умов тендерної документації), Замовник встановлює умови, що не узгоджуються між собою. Більш того, порушують права учасників з огляду на встановлення обов’язку постачання палива ПІСЛЯ закінчення строку дії договору.
При тому, що згідно плану закупівлі, така відбувається відповідно до поточних бюджетних призначень на 2025 рік, а отже наявність права на отримання Товару у липні 2026 року (з урахуванням проведення закупівлі згідно поточного бюджетного призначення на 2025 рік) – не може передбачатись для Замовника згідно чинного Бюджетного кодексу України.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- Терміну використання талонів (скрейтч-картки) не менше 12-ти місяців з дня їх отримання.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
ІІ. Умову в частині наявності: Терміну використання талонів (скрейтч-картки) не менше 12-ти місяців з дня їх отримання.
Автор:
45880693, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
01133, Україна, м. Київ, б.Лесі Українки, будинок 21