Показати схожі тендери

Закупівля Архівні послуги (різні) від Державна казначейська служба України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-28-007045-a
План UA-P-2024-03-28-008583-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.04.2024 14:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
130 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
650 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.03.2024 14:50 до 08.04.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 28.03.2024 14:50
до 05.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.03.2024 14:50
до 05.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.04.2024 10:02
до 12.04.2024 14:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.04.2024 14:49
до 18.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.04.2024 14:49
до 24.04.2024 14:53
Період уточнень
з 28.03.2024 14:50 до 05.04.2024 00:00
Період оскарження
з 28.03.2024 14:50 до 05.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 08.04.2024 10:02 до 12.04.2024 14:49
Період кваліфікації
з 08.04.2024 10:02 до 12.04.2024 14:49
Основні параметри
Архівні послуги (різні)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
130 000 грн.
Архівні послуги (різні)
Назва предмета закупівлі
Архівні послуги (різні)
Очікувана вартість
130 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
650,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Архівні послуги (різні)
Код ДК 021:2015
79995100-6 - Архівні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Київ
Дата постачання по
31.10.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС УА"
Пропозиція:
129 150 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Озерова
Електронна пошта
Телефон
+380442814933
Замовник
ЄДРПОУ
37567646
Повна назва
Державна казначейська служба України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Архівні послуги (різні)
Період вимог/скарг з 12.04.2024 14:49 по 18.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.04.2024 14:49
Довідка НАЗК
12.04.2024 14:49
-
12.04.2024 14:48
Звіт про оцінку
08.04.2024 10:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 14:50
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 14:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «79990000-0 – Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Архівні послуги (різні))». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-28-007045-а. 4. Інформація про учасника закупівлі, у тендерній пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: ТОВ «ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС УА» (код ЄДРПОУ – 42753749). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. Підпунктом 2.2 пункту 2 Переліку інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в електронну систему закупівель у вигляді файлів, визначеного додатком 1 до тендерної документації, передбачено надання учасниками Інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника такого встановленого кваліфікаційного критерію, як «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Підпунктом 2.1 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації визначено надання учасниками Заповненої довідки про наявність працівників (не менше двох працівників), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі (далі – Довідка про працівників). Надана учасником Довідка про працівників містить відомості про 3-х працівників: 1) Герасименко Оксану Олександрівну. 2) Базавлук Любов Олексіївну. 3) Гречка Михайла Володимировича Підпунктом 2.2 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації визначено надання учасниками до Довідки про працівників на всіх працівників, зазначених у Довідці про працівників, документів, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин учасника (*субпідрядника / співвиконавця): накази (розпорядження) про прийняття на роботу та трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) АБО цивільно-правові договори АБО повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту»). Тобто визначено вичерпний перелік способів підтвердження наявності трудових/цивільно-правових відносин учасника з відповідними працівниками. Також визначено, що по різних працівниках учасник може обирати різні способи підтвердження наявності трудових / цивільно-правових відносин. Пунктом 7 розділу І тендерної документації визначено, серед іншого, що: «Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та / або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та / або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та / або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Переклад може бути здійснений: - юридичною особою, діяльність якої пов’язана із здійсненням професійних перекладів. При цьому переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такої юридичної особи (у разі використання); - перекладачем (фізичною особою / фізичною особою підприємцем) (справжність (вірність) підпису якого, засвідчується нотаріально). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.». До Довідки про працівників надані відповідні документи по працівниках: 1) Базавлук Л.О. (без зауважень). 2) Гречку М.В. (без зауважень). 3) Герасименко О.О.: - наказ про прийняття на роботу від 18.01.2019 № 1 (без зауважень); - копії відповідних сторінок трудової книжки. Мова заповнення першої сторінки книжки, а також мова оформлення відповідних сторінок книжки – російська, при цьому тендерна пропозиція не містить належним чином оформленого перекладу на українську мову. З огляду на зазначене копії сторінок трудової книжки Герасименко О.О. не можуть розглядатись як підтвердження наявності трудових/цивільно-правових відносин учасника з даним працівником. Таким чином, учасником не виконано вимогу підпункту 2.1 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1. Підпункт 2.2 пункту 2 Переліку інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в електронну систему закупівель у вигляді файлів, визначеного додатком 1 до тендерної документації з урахуванням: - підпункту 2.2 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (з огляду на підпункт 2.1 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації); - пункту 7 розділу І тендерної документації. 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1. Учасник може надати: належним чином оформлений переклад на українську мову з російської мови відповідних сторінок трудової книжки Герасименко О.О., АБО інші документи по Герасименко О.О., визначені підпунктом 2.2 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. АБО оновлену Довідку про працівників без відображення відомостей про Герасименко О.О., забезпечивши при цьому виконання вимог підпункту 2.1 та підпункту 2.2 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації по працівниках, відомості про яких будуть відображені в оновленій Довідці про працівників. Неусунення зазначених невідповідностей призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 10.04.2024
Створено
10.04.2024 18:22
Надати до
11.04.2024 18:22
Договір
UA-2024-03-28-007045-a-c1
Підписаний і діє
Номер
72-24
129 150 грн.
129 150 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.04.2024
Строк дії договору з
24.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Архівні послуги (різні)
Номенклатура
Архівні послуги (різні)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 жовтня 2024 р.
Документи договору
24.04.2024 14:50
-
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
130 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2024 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
130 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2024 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності