Звернення:
За тендером : Виконання проєктних робіт по об’єкту: "Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область"
Тема:
Дискримінаційна вимога щодо огляду об'єкут.
Зміст:
Шановний Замовни! "Учасник повинен відвідати і оглянути об'єкт з метою отримання для себе всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції":
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, обмежує коло потенційних учасників. Обстеження об'єкту ставить в нерівні умови учасників в залежності від їх територіального місця знаходження, аже прибути на об'єкт тому хто перебуває не в Київській області займає білтше часу та коштів.
Наголошуємо на сталій практиці антимонопольного комітету щодо визнання подібних вимог дискримінаційними.
Вимагаємо виключити дану вимогу з умов тендерної документації.
Дата оприлюднення звернення:
28.02.2024 17:23
Доброго дня. Законом України від 16 листопада 2021 року № 1882-IX «Про критичну інфраструктуру» та Постановою Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 1109 «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури» визначено , що:
- об’єкти критичної інфраструктури - об’єкти інфраструктури, системи, їх частини та їх сукупність, які є важливими для економіки, національної безпеки та оборони, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам;
- об'є?кти крити?чної інфраструкту?ри — підприємства та установи (незалежно від форми власності) таких галузей, як енергетика, хімічна промисловість, транспорт, банки та фінанси, інформаційні технології та телекомунікації (електронні комунікації), продовольство, охорона здоров'я, комунальне господарство, що є стратегічно важливими для функціонування економіки і безпеки держави, суспільства та населення, виведення з ладу або руйнування яких може мати вплив на національну безпеку і оборону, природне середовище, призвести до значних матеріальних та фінансових збитків, людських жертв.
Наведеного вище свідчить - що предмет закупівлі даної спрощеної закупівлі, а саме – ««Виконання проєктних робіт по об’єкту: "Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область"(71320000-7– Послуги з інженерного проектування)» - є виконання проектних робіт по об’єкту, який у відповідності до чинного законодавства є об’єктом критичної інфраструктури.
Враховуючи специфіку об’єкта, специфіку його проектування та виконання робіт по його будівництву і була Замовником застосована вимога щодо відвідування та огляду Учасником об'єкту, з метою отримання для себе всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції спрощеної закупівлі.
Відвідування та огляд об’єкту проектування, ознайомлення на місті з існуючими особливостями розташування, умовами будівництва будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область" з влаштуванням у підвалі захисної споруди цивільного захисту (укриття на 300 осіб ) на території центру є вкрай важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт, проектних рішень в частині проекту організації робіт по будівництву, обсягів робіт та проведення будівельних робіт з використанням енергозберігаючих технологій., що передбачено умовами спрощеної закупівлі.
Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Чинне законодавство про публічні закупівлі не містить терміну «дискримінація», і не передбачає участь у торгах учасників по територіальному принципу.
Згідно п.п. 37 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - ) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі, окрім того – визначено поняття - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Водночас наголошується що термін прийому пропозицій визначений до 16 год.00 хв. 07.03.2024 що є більш ніж достатнім для здійснення огляду та підготовки пропозицій.
Враховуючи вищевикладене – прийнято рішення вимогу залишити без задоволення.
Дата оприлюднення відповіді:
29.02.2024 09:45