Показати схожі тендери

Закупівля меблі для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60) від Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2023-11-21-007124-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.12.2023 16:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 774 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
277 743 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2023 00:00 до 30.11.2023 18:00
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2023 12:10
до 25.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.11.2023 18:02
до 05.12.2023 15:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2023 15:58
до 08.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.12.2023 15:58
до 11.12.2023 16:23
Період уточнень
з 21.11.2023 12:10 до 25.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 30.11.2023 18:02 до 05.12.2023 15:58
Період кваліфікації
з 30.11.2023 18:02 до 05.12.2023 15:58
Основні параметри
меблі для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
277 743
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
матрац казармений, розмір 1850Х650Х60
Код ДК 021:2015
39140000-5 - Меблі для дому
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
26.12.2023 02:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату
Документи закупівлі
21.11.2023 12:16
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Тахтуєва
Електронна пошта
Телефон
+0444547355
Сайт:
https://www.mil.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00034022
Повна назва
Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Поштовий індекс
03168
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
просп. Повітрофлотський, 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Пропозиція:
27 743 400 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 05.12.2023 15:58 по 08.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2023-11-21-007124-a-b1
Підписаний і діє
Номер
286/3/23/413
27 743 400 грн.
23 119 500 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2023
Строк дії договору з
11.12.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
30 000 (штуки)
матрац казармений, розмір 1850Х650Х60
Номенклатура
матрац казармений, розмір 1850Х650Х60
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
26 грудня 2023 р.
Документи договору
11.12.2023 16:23
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-22-000062
Дата створення проекту
22.12.2023 11:10
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
22.12.2023 13:44
Дата публікації висновку про результати
08.01.2024 18:00
Дата завершення усунення порушень
12.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
13.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 677-57-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.12.2023 No 362 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року No 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2023-11-21-007124-a 21.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.12.2023 00:00
Документи рішення
22.12.2023 13:44
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «8» січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору (зі змінами) та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом засідання Колегіального органу Міністерства оборони України від 20.11.2023 № 2/200/1, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (далі – ТОВ «ТК-Домашній Текстиль»), повідомлення про намір укласти договір від 05.12.2023, договір від 11.12.2023 №286/3/23/413 вартістю 27 743 400,00 грн. з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 11.12.2023 № 1 до Договору, пояснення Замовника надані 29.12.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині визначення предмета закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
_
Дата висновку
08.01.2024 00:00
Дата публікації
08.01.2024 18:00
Документи висновку
08.01.2024 18:00
-
Повідомлення
Запит
UA-M-2023-12-22-000062
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «меблі для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-007124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі. 2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість. 3. Надати інформацію з посиланням нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель. 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 10.1 розділу 10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
26.12.2023 18:50
Орган перевірки
30.12.2023 00:00
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «меблі для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-007124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі. 2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість. 3. Надати інформацію з посиланням нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель. 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 10.1 розділу 10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
26.12.2023 18:53
Орган перевірки
30.12.2023 00:00
Документи повідомлення
26.12.2023 18:54
-
Відповідь
відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі меблів для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)
Міністерством оборони України, на виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі? надається відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі меблів для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)
Рішеня
29.12.2023 11:11
Замовник
Відповідь
відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі меблів для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)
Міністерством оборони України, на виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі? надається відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі меблів для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)
Рішеня
29.12.2023 11:12
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 774 300 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2023 18:00
Замовник:
Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Контактний телефон:
+0444547355
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 774 300 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2023 18:00
Замовник:
Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Контактний телефон:
+0444547355
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності