Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по вивезенню та знешкодженню твердих побутових відходів (ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям) від Офіс Генерального прокурора.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2022-01-24-009997-b
План UA-P-2022-01-21-007879-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.03.2022 14:34
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 10.02.2022 14:46
Закінчення аукціону 10.02.2022 15:15
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
378 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 780 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.01.2022 14:21 до 09.02.2022 11:00
Завершено
Період уточнень
з 24.01.2022 14:21
до 30.01.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.01.2022 14:21
до 05.02.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.02.2022 14:46
до 10.02.2022 15:15
Завершено
Період кваліфікації
з 10.02.2022 15:15
до 16.02.2022 15:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.02.2022 15:39
до 27.02.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.02.2022 15:39
до 11.03.2022 14:34
Період уточнень
з 24.01.2022 14:21 до 30.01.2022 00:00
Період оскарження
з 24.01.2022 14:21 до 05.02.2022 00:00
Період аукціону
з 10.02.2022 14:46 до 10.02.2022 15:15
Період кваліфікації
з 10.02.2022 15:15 до 16.02.2022 15:39
Період кваліфікації
з 10.02.2022 15:15 до 16.02.2022 15:39
Основні параметри
Послуги по вивезенню та знешкодженню твердих побутових відходів (ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям)
В т.ч. 27 000,00 грн для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по вивезенню та знешкодженню твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
2 758.8
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
01011, Україна, Київська область, Київ, 01011, Україна, м. Київ: вул. Різницька 13/15, вул. Гусовського, 9; вул. Московська, 8; вул. Борисоглібська, 18; вул. Антонова, 2-А; вул. С.Петлюри, 7/9; вул. Грінченка, 3Б; вул. Янтарна, 5а; вул. Ісаакяна, 17
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця щомісячно на підставі отриманих рахунків та підписаних Сторонами Актів наданих послуг, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Акту.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар'я Рудюк
Електронна пошта
Телефон
+380442007892
Замовник
ЄДРПОУ
00034051
Повна назва
Офіс Генерального прокурора
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДІЦУЛЕНКО ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ
Пропозиція:
369 127.44 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ"
Пропозиція:
337 677.12 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Фірма "Володар-Роз"
Пропозиція:
304 074.94 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.02.2022 15:39 по 27.02.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.02.2022 15:39
-
Звіт про оцінку
10.02.2022 15:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2022 14:21
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2022 14:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції зазначеного учасника виявлено невідповідності, зокрема: документи, надані учасником ТОВ «Фірма «Володар-Роз» на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не відповідають вимогам додатку 2 до тендерної документації, зокрема: учасник має надати довідку-характеристику спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації. документи, надані учасником ТОВ «Фірма «Володар-Роз» на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідають вимогам додатку 2 до тендерної документації, зокрема: учасник має надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують трудові зв’язки з зазначеними в довідці працівниками; документи, надані учасником ТОВ «Фірма «Володар-Роз» на підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідають вимогам додатку 2 до тендерної документації, зокрема: учасник має надати довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 2-ох договорів) протягом останніх 3 (трьох) років, укладені щонайменше із 2-ма різними замовниками, що повинна містити назву контрагентів, їх місцезнаходження, ЄДРПОУ та контакти (адресу, тел), предмети договорів, суми договорів, контакти (тел, адреса). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності – пункт 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання», пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та досвід» таблиці «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлену довідку-характеристику спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації; копії документів, що підтверджують трудові зв’язки з зазначеними в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору працівниками; оновлену довідку про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 2-ох договорів) протягом останніх 3 (трьох) років, укладені щонайменше із 2-ма різними замовниками, що повинна містити назву контрагентів, їх місцезнаходження, ЄДРПОУ та контакти (адресу, тел), предмети договорів, суми договорів.
Створено
15.02.2022 12:15
Надати до
16.02.2022 12:15
Договір
UA-2022-01-24-009997-b-b1
Підписаний і діє
Номер
03/22-16
304 074.94 грн.
253 395.79 грн.
З ПДВ
Підписано
11.03.2022
Строк дії договору з
11.03.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 758.8 (метри кубічні)
Послуги по вивезенню та знешкодженню твердих побутових відходів
Номенклатура
Послуги по вивезенню та знешкодженню твердих побутових відходів
Кількість
2 758.8
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Документи договору
11.03.2022 14:33
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
378 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.02.2022 11:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380442007892
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
378 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.02.2022 11:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380442007892
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності