Звернення:
За тендером : Наручні годинники
Тема:
Внесення змін до технічних характеристик
Зміст:
Шановний Замовнику!
До Вас звертається Київський годинниковий завод. Ми є засновником годинникової галузі України та, з 2002 р., виробляємо наручні годинники на основі власних конструкторсько-дизайнерських розробок під торговельною маркою KLEYNOD. Годинники збираються вручну на базі надійних швейцарських механізмів і відповідають найвищім стандартам якості. Широкий модельний ряд надає змогу обрати годинники KLEYNOD на будь-який смак та гаманець. При цьому, є цілий ряд моделей, які підпадають під визначені в закупівлі цінові критерії. Це, зокрема, чоловічий годинник К114-613 (https://kleynodwatches.com/ru/watches/439-k-114-613/ ) та жіночий годинник К102-621 ( https://kleynodwatches.com/ru/watches/447-k-102-621w/ ).
Годинники нашого виробництва вручаються в якості цінних подарунків на найвищому державному рівні. З нами постійно співпрацює Офіс Президента України, Міністерство оборони України та інші державні структури. Триває успішне співробітництво з місцевими органами державної влади та органами місцевого самоврядування. Якість продукції, що виробляється нашим підприємство, повністю відповідає високому рівню заходів, на яких вручаються подарункові годинники.
Пропонуємо Вам розглянути можливість закупівлі наших годинників та надати нам, як українському виробнику з відомим ім’ям та тривалою успішною історією роботи, можливість прийняти участь у закупівлі.
Враховуючи те, що технічні характеристики є дуже конкретизованими, специфічними та виписані виключно під конкретні моделі іншого виробника, просимо їх переглянути та внести корективи з метою забезпечення можливості участі в закупівлі інших учасників.
Дата оприлюднення звернення:
19.10.2021 14:33
Шановний учасник! З приводу Вашого запитання повідомляємо наступне.
Закупівля UA-2021-10-18-000476-b, оголошена Замовником – Одеська обласна державна адміністрація, під час проведення якої подано Ваші запитання, проводиться шляхом проведення спрощеної закупівлі на підставі статей 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Звертаємо Вашу увагу, що згадана закупівля є спрощеною закупівлею, а не тендерною закупівлею шляхом проведення процедури відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Згідно з частиною
1 статті 14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 року № 3304-04/28729-06. Дана продукція закуповується, як подарунок, який вручається під час проведення заходів з нагородження кращих працівників Одеської області, які досягли високого професіоналізму і значних успіхів, внесли вагомий внесок у соціально-економічний розвиток області. Стосовно вимог Замовника щодо стилістики, розмірів та діаметра годинників, то їх підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (для чоловічої та жіночої моделей; підходять як для маленької так і для великої руки). Стилістика годинників підібрана з урахуванням особливостей та потреб Замовника. У Додатку 3 до оголошення не вказується конкретна модель годинників або виробника?торгову марку, а зазначається лише інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Закуповуються не самі годинники, а годинники з нанесенним логотипом. Будь який учасник може закупити годинники з необхідними технічними та якісними характеристиками , зробити нанесення вказаної символіки та прийняти таким чином участь у спрощеній закупівлі, тому обмеження конкуренції немає, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано. Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону.
Дата оприлюднення відповіді:
19.10.2021 16:29