Показати схожі тендери

Закупівля Ліцензія та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України від КП ГІОЦ.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-09-24-005381-c
План UA-P-2021-09-24-005162-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.11.2021 12:26
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.11.2021 12:47
Закінчення аукціону 16.11.2021 13:10
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
7 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
70 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.09.2021 16:30 до 02.11.2021 08:00
Завершено
Період уточнень
з 24.09.2021 16:30
до 23.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.09.2021 16:30
до 29.10.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 04.11.2021 17:28
до 16.11.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.11.2021 12:47
до 16.11.2021 13:10
Завершено
Період кваліфікації
з 16.11.2021 13:10
до 16.11.2021 18:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.11.2021 18:01
до 27.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.11.2021 18:01
до 29.11.2021 12:26
Період уточнень
з 24.09.2021 16:30 до 23.10.2021 00:00
Період оскарження
з 24.09.2021 16:30 до 29.10.2021 00:00
Період аукціону
з 16.11.2021 12:47 до 16.11.2021 13:10
Період кваліфікації
з 04.11.2021 17:28 до 16.11.2021 00:00
Період кваліфікації
з 16.11.2021 13:10 до 16.11.2021 18:01
Період кваліфікації
з 16.11.2021 13:10 до 16.11.2021 18:01
Основні параметри
Ліцензія та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України
License and services for the implementation of specialized software to ensure electronic information interaction with state registers of Ukraine
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
70 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ліцензія та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
License and services for the implementation of specialized software to ensure electronic information interaction with state registers of Ukraine
Код ДК 021:2015
48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А
Дата постачання по
31.12.2021 16:34
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати закінчення виконання кожного етапу
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.10.2021 14:07
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Страдна Анна Антонівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Stradna Anna Antonovna
Електронна пошта
Телефон
+380443668100
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тереверко Маріна Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Tereverko Marina Leonidivna
Електронна пошта
Телефон
+380443668100
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
04013755
Назва
Назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Повна назва
КП ГІОЦ
Повна назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Поштовий індекс
02192
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Космічна, 12А
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОР"
Пропозиція:
6 999 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Пропозиція:
6 999 985 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП ЮГСТРОЙ 17
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" : [email protected]
6 999 985 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
04.11.2021 17:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2021 16:30
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2021 16:30
Вимога про усунення невідповідностей
ID
c839891e4d8b400285d288a8aca42a4f
Створено
09.11.2021 11:28
Надати до
10.11.2021 11:28
Зміст
Під час спільного розгляду членами тендерного комітету пропозиції Учасника було встановлено наступне: 1. Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник для підтвердження відповідності такому критерію має надати в складі тендерної пропозиції, серед іншого: «Для підтвердження працевлаштування працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються копії нижченаведених документів: - (наказ про призначення на посаду;)». На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасником у складі тендерної пропозиції серед іншого було надано наказ 156-ОС від 14 липня 2020 про прийняття на роботу Балкового О.М. на посаду провідний аналітик систем автоматизації організації діяльності, згідно трудової книжки Балкового О.М. та інформації зазначеної в Довідці № 2684-Вих які були надані Учасником в складі тендерної пропозиції Балковий О.М. займає посаду інженера-програміста І категорії третього відділу розробки інформаційних систем. 2. Пунктом 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» таблиці «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник для підтвердження відповідності такому критерію має надати в складі тендерної пропозиції: «Довідка у довільній формі про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору*, до довідки додаються документи які надають підтвердження успішного досвіду реалізації та впровадження аналогічних проектів/систем, зокрема скановані повнокольорові копії з оригіналів документів: виконаний або частково виконаний договір, що підтверджує повне виконання зобов'язань Учасника в частині постачання та налаштування/впровадження програмних засобів, що забезпечують криптографічний захист інформації з актом наданих послуг або актом приймання-передачі наданих послуг тощо за відповідним етапом та відгуком від замовника за таким договором;» На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасником в складі тендерної пропозиції серед іншого було надано Довідку №2681-Вих від 19.10.2021 в якій міститься інформація про номер Договору укладений між Учасником та Військовою частиною 3077 Національної гвардії України, а саме № 178-21-323 та Договір Учасником та Військовою частиною 3077 Національної гвардії України № 178 від 11.06.2021. Зважаючи на зазначене, у документах Учасника містяться невідповідності в інформації та документах поданих ним у складі тендерної пропозиції. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: 1. Наказ про призначення на посаду Балкового О.М. що підтверджують наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, відповідно до вимог тендерної документації. 2. Надати оновлену Довідку щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОР" : [email protected]
6 999 990 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
04.11.2021 17:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2021 16:30
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2021 16:30
ПП ЮГСТРОЙ 17 : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Не надав забезпечення тендерної пропозиці. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення вимагалося Замовником. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено наступне. Тендерна документація на закупівлю: «послуг зі створення комплексних систем захисту інформації для систем: «Ліцензія та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів», містить вимоги щодо надання учасниками документів, серед яких: 1. Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації (абзац 2 підпункту 3.1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні вищезазначені документи; 2. Документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (абзац 5 підпункту 3.1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні вищезазначені документи; 3. Інформація та документи щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладених у Додатку 3 до цієї тендерної документації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) (абзац 6 підпункту 3.1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні вищезазначені документи; 4. Проєкт договору про закупівлю, кожна сторінка якого завірена підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), без заповнення його пунктів, що підтверджує згоду з умовами договору – згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації (абзац 7 підпункту 3.1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації), у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи; 5. Розрахунок цінової пропозиції за формою згідно із Розрахунком вартості, що є Додатком 3 Договору про закупівлю, який викладено у Додатку 4 до тендерної документації (абзац 8 підпункту 3.1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації), у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи; 6. Крім того, Учасником в складі тендерної пропозиції не було надано документів, передбачених пунктами 8, 9 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ ВІД УЧАСНИКА» ДОДАТКУ 2 до тендерної документації. Відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі п. 1, 2 ч. 1 статті 31 Закону
Документи прекваліфікації
04.11.2021 17:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2021 16:30
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2021 16:30
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.11.2021 18:01 по 27.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.11.2021 18:01
-
Повідомлення про рішення
16.11.2021 13:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-09-24-005381-c-c1
Підписаний і діє
Номер
5210
6 999 985 грн.
6 991 585 грн.
З ПДВ
Підписано
29.11.2021
Строк дії договору з
29.11.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (Одиниця)
Ліцензія та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України
Номенклатура
Ліцензія та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України
Кількість
1
Одиниця виміру
од
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
29.11.2021 12:26
-
29.11.2021 12:24
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-12-16-000002
Дата створення проекту
16.12.2021 08:49
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
16.12.2021 13:18
Дата публікації висновку про результати
29.12.2021 14:06
Дата завершення усунення порушень
05.01.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
12.01.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.12.2021 № 719 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16.12.2021 № 719 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2021-09-24-005381-c 24.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.12.2021 00:00
Документи рішення
16.12.2021 13:18
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (далі – колегія АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 25.10.2021 № 308-зм, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 10.11.2021 до 11год 28 хв, тендерні пропозиції Державного підприємства «Інфотекс» (далі – ДП «Інфотекс»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Автор», Приватне підприємство «Югстрой 17», договір від 29.11.2021 № 5210, укладений Замовником з ДП «Інфотекс» (далі – договір), додаткова угода від 01.12.2021 № 1 до договору, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 29.11.2021, запитання щодо роз’яснення умов тендерної документації та відповіді Замовника на них, скарга до процедури та рішення органу оскарження, рішення колегії АМКУ від 01.11.2021 № 24665-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.12.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі відповідно до вимог Закону, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, виконання рішення АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.12.2021 00:00
Дата публікації
29.12.2021 14:06
Документи висновку
29.12.2021 14:06
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою по закупівлі Ліцензії та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України (ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів), очікуваною вартістю 7 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-005381-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
20.12.2021 17:00
Орган перевірки
24.12.2021 00:00
Відповідь
відповідь на запит
Про надання відповіді на запит Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 20 грудня 2021 року «Про надання пояснення», що надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі: «Ліцензія та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-24-005381-c), який здійснюється відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16 грудня 2021 року №719 «Про початок моніторингу процедур закупівель», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», надає наступні пояснення. У відповідь на питання: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» повідомляємо про таке. Закупівля ліцензії та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України здійснюється на виконання пункту 14.1 «Розвиток та впровадження міської платформи управління даними та сервісами» заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512. Відповідно до вимог законодавства України організація інформаційної взаємодії з державними електронними інформаційними ресурсами здійснюється з виконанням заходів щодо захисту інформації: з проведенням суворої автентифікації одержувача/відправника запитів/інформації та з обов’язковим шифруванням інформації, що передається між взаємодіючими інформаційними системами. Для виконання цих вимог використовується спеціалізовані програмні засоби, які виконують криптографічний захист інформації та підтвердження достовірності. Спеціалізовані програмні засоби, на які закуповуються ліцензія (далі – спеціалізоване ПЗ), призначені для забезпечення здійснення високошвидкісного інформаційного обміну існуючих і перспективних інформаційно-телекомунікаційних систем територіальної громади міста Києва з державними електронними інформаційними ресурсами України з дотриманням вимог законодавства України, а також для забезпечення можливості надання мешканцям міста Києва муніципальних сервісів з інтегрованими електронними довірчими послугами відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем територіальної громади міста Києва. Спеціалізоване ПЗ забезпечує: ? високошвидкісний інформаційний обмін з державними електронними інформаційними ресурсами України з виконанням заходів щодо захисту інформації; ? розширення можливостей інформаційно-телекомунікаційних систем міста Києва для створення муніципальних сервісів з інтегрованими електронними довірчими послугами відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи зазначене, КП ГІОЦ за рахунок асигнувань передбачених Комплексною міською цільовою програмою «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, провело закупівлю: «Ліцензія та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів». Технічні та якісні характеристики закупівлі (наведені в додатку 4 до Договору №5210 від 29 листопада 2021 року) визначались КП ГІОЦ, виходячи з опису заходів по виконанню закупівлі ліцензії та послуги з впровадження спеціальних програмних засобів: 1. Постачання та впровадження спеціалізованого ПЗ, а саме: ? підсистеми централізованого виконання криптографічних операцій (постановки і перевірки електронного цифрового підпису (далі -ЕП ), шифрування і розшифрування, компонування ЕП) з використанням як персональних апаратних засобів кваліфікаційного електронного підпису (далі – КЕП), так і мережного криптографічного модуля (далі – МКМ); ? підсистеми сертифікації ключів КЕП і вироблення спільного секрету, що може бути використано для надання кваліфікованих електронних довірчих послуг органам державної влади, органам міського самоврядування, підприємствам, установам і організаціям будь-якої форми власності, а також фізичним особам; ? підсистеми захищеного зберігання ключів КЕП і спільного вироблення секрету (хмарного сховища ключів), а саме: створення, блокування, використання, відновлення і видалення віртуальних засобів КЕП підписувачів та генерації ключів у МКМ з можливістю управління (розподілу і віддзеркалювання віртуальних засобів КЕП) кількома МКМ, що включає також взаємодію між підсистемою сертифікації ключів КЕП і виробленням спільного секрету підписувачів; ? підсистеми архіву тривалого зберігання електронних документів з автоматичним створенням картотеки документів з використанням технології зчеплення блоків даних (блокчейн); ? підсистеми управління (створення, блокування, відновлення) доступом до REST API з використання JWT-токенів (JSON Web Token), що надає можливість керування доступом застосувань та сторонніх сервісів до публічного АРІ третіх (сторонніх) ІТС (відповідно до політики інформаційної безпеки приймати/відхиляти HTTP-запити); ? підсистеми забезпечення шифрування каналів зв’язку між кількома ЦОД (центр обробки даних), де розгорнуто КНЕДП (кваліфікований надавач електронних довірчих послуг); ? підсистеми забезпечення захищеного віддаленого доступу адміністраторів до серверів інфраструктури спеціалізованого програмного забезпечення. 2. Надання ліцензії на поставлене спеціалізоване ПЗ. 3. Надання засвідчених належним чином копій експертних висновків Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України на спеціалізоване ПЗ. Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. За результатом аналізу ринку на підставі отриманих підприємством цінових пропозицій від чотирьох підприємств, які додаються, було визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Методики, а саме визначено очікувану ціну за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розрахована за формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Очікувану вартість закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін шляхом визначення середньоарифметичного значення: 7012500,00 + 6987300,00 + 6999985,00 +7202000,00 / 4 = 7050446,25 грн та, враховуючи граничний розмір бюджетних планових призначень, передбачений паспортом бюджетної програми за пунктом заходу 14.1 Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2021р. у сумі 7 000 000,00 грн, було оголошено закупівлю з очікуваною вартістю 7 000 000,00 грн з метою недопущення перевищення наявного граничного обсягу бюджетних планових призначень. Додаток: 1. Копія статуту КП ГІОЦ – на 10 арк. в 1 прим. 2. Копії цінових пропозицій - на 7 арк. в 1 прим.
Рішеня
23.12.2021 15:15
Замовник
Документи повідомлення
23.12.2021 15:15
-
23.12.2021 15:18
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.11.2021 08:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.11.2021 08:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності