Показати схожі тендери

Закупівля Сіль технічна від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-09-15-011813-b
План UA-P-2021-09-15-002796-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.11.2021 15:44
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.10.2021 13:10
Закінчення аукціону 04.10.2021 13:45
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 562 896 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 814.48 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.09.2021 16:58 до 01.10.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2021 16:58
до 21.09.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.09.2021 16:58
до 27.09.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.10.2021 13:10
до 04.10.2021 13:45
Завершено
Період кваліфікації
з 04.10.2021 13:45
до 08.10.2021 14:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2021 14:31
до 19.10.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.10.2021 14:31
до 04.11.2021 15:44
Період уточнень
з 15.09.2021 16:58 до 21.09.2021 00:00
Період оскарження
з 15.09.2021 16:58 до 27.09.2021 00:00
Період аукціону
з 04.10.2021 13:10 до 04.10.2021 13:45
Період кваліфікації
з 04.10.2021 13:45 до 08.10.2021 14:31
Період кваліфікації
з 04.10.2021 13:45 до 08.10.2021 14:31
Основні параметри
Сіль технічна
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
сіль технічна
Код ДК 021:2015
14410000-8 - Кам’яна сіль
Кількість
1 372
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Олега Онікієнка, 2
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів в національній валюті на банківський рахунок Постачальника
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.09.2021 12:45
-
-
15.09.2021 16:55
-
15.09.2021 16:55
-
15.09.2021 16:55
-
15.09.2021 16:55
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сімонок Інна Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380459460580
Замовник
ЄДРПОУ
38337116
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бровари
Адреса
ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "А-СІЛЬ"
Пропозиція:
2 561 386.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АМІКУМ
Пропозиція:
2 560 975.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕМСІЛЬ-РЕГІОН-ЧЕРНІГІВ"
Пропозиція:
2 551 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОСТАНЗА"
Пропозиція:
2 337 888 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 08.10.2021 14:31 по 19.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерній документації Замовника, на сьогоднішній день, відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
08.10.2021 14:31
-
04.10.2021 13:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2021 16:55
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2021 16:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей На підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону, а саме, що зазначені в п. 2 Додатку 2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій»: Учасником, в тендерній пропозиції, повинна бути надана Інформаційна довідка згідно встановлених форм про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва, постачання та відгрузки предмета закупівлі (надається на фірмовому бланку Учасника ). Обов’язковою умовою є наявність в Учасника вимірювальної техніки, яка повинна бути зазначена в даній Довідці. В підтвердження інформації про наявність в учасника вимірювальної техніки, зазначеної в Довідці Учасник надає: - договір, або свідоцтво про приймання, або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) вимірювальної техніки. Якщо вимірювальна техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником додатково подається: - договір (и) дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку**** виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (****договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Також Учасником подається копія свідоцтва про повірку вказаної у тендерній пропозиції вимірювальної техніки, дійсне на весь період дії договору про закупівлю згідно цієї пропозиції. У складі тендерної пропозиції Учасником надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 4 від 27.09.2021 р. із зазначенням в ній вимірювальної техніки – п. 14 «Ваги стаціонарні електронні ВС» та надана скан-копія договору № 75/21-3 від 19.04.2021 р. на надання послуг по зважуванню вантажних автомобілів. При цьому відсутня копія свідоцтва про повірку вказаної у тендерній пропозиції вимірювальної техніки, дійсне на весь період дії договору про закупівлю згідно цієї пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність встановленим критеріям» пункт 2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати копію свідоцтва про повірку вказаної у тендерній пропозиції вимірювальної техніки, дійсне на весь період дії договору про закупівлю згідно цієї пропозиції.
Створено
05.10.2021 13:03
Надати до
06.10.2021 13:03
Договір
UA-2021-09-15-011813-b-c1
Підписаний і діє
Номер
193-к
2 337 888 грн.
1 948 240 грн.
З ПДВ
Підписано
04.11.2021
Строк дії договору з
04.11.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 372 (тонни)
сіль технічна
Номенклатура
сіль технічна
Кількість
1 372
Одиниця виміру
т.
Ціна за одиницю
1 704
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
04.11.2021 15:44
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-12-000026
Дата створення проекту
12.11.2021 14:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.11.2021 10:50
Дата публікації висновку про результати
22.11.2021 12:50
Дата завершення усунення порушень
07.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
07.12.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 103-26-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.11.2021 № 655 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 12.11.2021 № 655 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18 UA-2021-09-15-011813-b 15.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.11.2021 00:00
Документи рішення
15.11.2021 10:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19.11.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.09.2021 № 2 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «КОСТАНЗА» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 08.10.2021 № 1, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 08.10.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.10.2021 № 24320-р/пк-пз договір від 04.11.2021 № 193-к, відповіді Замовника на запити органу фінансового контролю від 16.11.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2 Додатку 2 до ТД Замовником встановлена вимога щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема інформаційної довідки згідно з встановленою формою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва, постачання та відгрузки предмета закупівлі. Обов’язковою умовою є наявність в Учасника вимірювальної техніки, яка повинна бути зазначена в Довідці. На підтвердження наявності вимірювальної техніки учасник в складі пропозиції надає договір оренди техніки або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) вимірювальної техніки. Також, учасником подається копія свідоцтва про повірку вказаної у тендерній пропозиції вимірювальної техніки, дійсного на весь період дії договору про закупівлю. На виконання вищезазначеної вимоги Переможцем в складі пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази від 27.09.2021 № 4, яка містить інформацію про наявність вимірювальної техніки (пункт 14 – «Ваги стаціонарні електронні ВС»), яка буде залучена на підставі договору від 19.04.2021 № 75/21-3 (укладеного з ТОВ «Завод ЗБВ «Поліськсільбуд») та копію відповідного договору. Водночас, Переможець в складі пропозиції надав копію сертифікату RU.C.28.001.A № 27852 «Об утверждении типа средств измерений», яким визначено «Допущен к применению в Российской Федерации», чим документально не підтвердив наявність свідоцтва про повірку вказаної у тендерній пропозиції вимірювальної техніки, дійсного на весь період дії договору про закупівлю. Тобто, Переможцем недотримано вимоги пункту 2 Додатку 2 до ТД. Поряд з цим, Замовник оприлюднив Переможцю повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей шляхом надання копії свідоцтва про повірку вказаної у тендерній пропозиції вимірювальної техніки, дійсного на весь період дії договору про закупівлю. При цьому ТОВ «КОСТАНЗА» на виконання вимоги надав нову довідку про наявність матеріально-технічної бази від 06.10.2021 № 4 (про яку не зазначено у вимозі), якою повідомив про залучення іншої вимірювальної техніки, а саме: ваги автомобільні 80ВА-1-2ПМ-18 заводський номер 1351 (пункт 14 довідки). Також, надав свідоцтво про їх повірку, про які не було зазначено у довідці 27.09.2021 № 4, поданій до кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Тобто, Переможцем не виправлено невідповідності в інформації, що подана ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця у разі якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а уклав з ним договір від 04.11.2021 № 193-к на суму 2 337 888,00 грн. Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
19.11.2021 00:00
Дата публікації
22.11.2021 12:50
Документи висновку
22.11.2021 12:50
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби України від 22.11.2021 року укладена Угода про розірвання Договору про закупівлю № 193-к від 04.11.2021 р. Звіт про виконання договору додається.
Дата публікації
26.11.2021 14:59
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
15.11.2021 12:11
Орган перевірки
19.11.2021 00:00
Документи повідомлення
15.11.2021 12:12
-
Відповідь
Відповідь на запит
Одним з основних напрямків діяльності КП «Бровари-Благоустрій» є утримання вулиць, доріг та тротуарів м. Бровари. При здійсненні цієї діяльності підприємство дотримується вимог НАКАЗУ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» № 54 від 14.02.2012 р (далі – НАКАЗ). В зимовий період, для боротьби з ожеледицею, в якості протиожеледного матеріалу, згідно НАКАЗУ комунальним підприємством використовується сіль. Під час підготовки тендерної документації, до закупівлі UA-2021-09-15-011813-b замовником у пункті 5 Додатку 4 до Тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що предмет закупівлі – сіль технічна, повинен відповідати ДСТУ 4246:2003. Даним Державним Стандартом України позначена сіль для промислового переробляння, якою, в тому числі, передбачається обробка доріг та тротуарів під час ожеледиці технологічним транспортом (ДСТУ 3587-97 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОГРОГИ, ВУЛИЦІ ТА ЗАЛІЗНІЧНІ ПЕРЕЇЗДИ. Вимоги до експлуатаційного стану»). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені замовником в Додатку 4 до ТД зазначені замовником на підставі цього стандарту. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного призначення, згідно плану використання бюджетних коштів КП «Бровари-Благоустрій» на 2021 рік, затвердженого головним розпорядником – Управлінням будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за допомогою розрахунку, методом порівняння ринкових цін, шляхом здійснення аналізу наданих Постачальниками комерційних пропозицій, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами, внесеними наказом від 07.04.2020 № 649). Для розрахунку очікуваної вартості Солі технічної за запитом замовника було отримано три комерційні пропозиції від різних Постачальників даного товару, станом на 08.09.21 року (пропозиції додаються). Для розрахунку використовується формула середнього арифметичного значення: ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К, де: ОВ – очікувана вартість товару; V – кількість (обсяг) товару, що закуповується; Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації, запит комерційних пропозицій; К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації, комерційних пропозицій. Ціна за одиницю товару, грн/т з ПДВ ТОВ «СВІТ ПОСТАЧАННЯ» - 1800,00 ПОВ «А-СІЛЬ» - 1920,00 ТОВ «АМІКУМ» - 1884,00 ОВ = 1 372 * (1920,00 + 1884,00 + 1800,00)/3 = 2 562 896,00 грн з ПДВ. Орієнтуючись на розрахунок очікувана ціна за тонну складає 1 868,00 грн з ПДВ. Кількісні межі (1372 т) визначені на основі показників використання солі технічної за минулі роки (2020-2021 р), з урахуванням прогнозованого показника використання на 2021-2022 рік, у зв’язку з приєднанням у 2021 році до об’єктів обслуговування комунальним підприємством «Бровари-Благоустрій» сіл Требухів та Княжичі Броварського району. Одночасно повідомляємо, що у КП «Бровари-Благоустрій» відсутній власний веб-сайт, на якому повинно бути розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. КП «Бровари-Благоустрій» згідно Постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 року, що вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710, перебуває поза межами переліку категорій замовників, які мають оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). При цьому, звертаємо увагу, що з 02.08.2021 р. Фінансовим управлінням Броварської міської ради Броварського району Київської області створено проект, який передбачає проведення закупівель КП «Бровари-Благоустрій» за попереднім погодженням, щодо обґрунтування необхідності закупівлі, детальних технічних характеристик предмета закупівлі, переліку робіт чи надання послуг.
Рішеня
16.11.2021 11:32
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 562 896 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2021 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380459460580
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 562 896 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2021 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380459460580
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності