Показати схожі тендери
Закупівля Послуги фінансового лізингу на придбання техніки: - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (солерозкидач+відвал PRONAR) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (піскорозкидач, повний комплект) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Автовишка АГП-30-А набазі МАЗ 5340 (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Автовишка АР-18 на базі МАЗ 4371 (дует) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ".
Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-08-20-004401-a
План UA-P-2021-08-20-000584-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.11.2021 14:13
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.10.2021 13:36
Закінчення аукціону 19.10.2021 13:59
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
21 612 050 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
108 060.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2021 11:45 до 11.10.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2021 11:45
до 01.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2021 11:45
до 07.10.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 11.10.2021 09:04
до 19.10.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.10.2021 13:36
до 19.10.2021 13:59
Завершено
Період кваліфікації
з 19.10.2021 13:59
до 19.10.2021 15:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.10.2021 15:23
до 30.10.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.10.2021 15:23
до 26.11.2021 14:13
Період уточнень
з 20.08.2021 11:45 до 01.10.2021 00:00
Період оскарження
з 20.08.2021 11:45 до 07.10.2021 00:00
Період аукціону
з 19.10.2021 13:36 до 19.10.2021 13:59
Період кваліфікації
з 11.10.2021 09:04 до 19.10.2021 00:00
Період кваліфікації
з 19.10.2021 13:59 до 19.10.2021 15:23
Період кваліфікації
з 19.10.2021 13:59 до 19.10.2021 15:23
Основні параметри
Послуги фінансового лізингу на придбання техніки: - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (солерозкидач+відвал PRONAR) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (піскорозкидач, повний комплект) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Автовишка АГП-30-А набазі МАЗ 5340 (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Автовишка АР-18 на базі МАЗ 4371 (дует) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель).
Financial leasing services for the purchase of machinery: - Road combined machine with changes in MDKZ-17 equipment on the basis of MAZ-6501 (salt spreader + dump PRONAR) (or equivalent is not worse than the specified model). - Road combined machine with changing equipment MDKZ-17 on the basis of MAZ-6501 (sand spreader, full set) (or equivalent is not worse than the specified model). - car lift AGP-30-A MAZ 5340 (or equivalent is not worse than the specified model). - car lift AR-18 on the basis of MAZ 4371 (duet) (or equivalent is not worse than the specified model).
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги фінансового лізингу на придбання техніки: - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (солерозкидач+відвал PRONAR) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (піскорозкидач, повний комплект) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель).- Автовишка АГП-30-А набазі МАЗ 5340 (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель).- Автовишка АР-18 на базі МАЗ 4371 (дует) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель).
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Financial leasing services for the purchase of machinery: - Road combined machine with changes in MDKZ-17 equipment on the basis of MAZ-6501 (salt spreader + dump PRONAR) (or equivalent is not worse than the specified model). - Road combined machine with changing equipment MDKZ-17 on the basis of MAZ-6501 (sand spreader, full set) (or equivalent is not worse than the specified model). - car lift AGP-30-A MAZ 5340 (or equivalent is not worse than the specified model). - car lift AR-18 on the basis of MAZ 4371 (duet) (or equivalent is not worse than the specified model).
Код ДК 021:2015
66114000-2 - Послуги у сфері фінансового лізингу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
оплата здійснюватиметься відповідно до наданого графіку, щомісячно, кожні 30 календарних днів до виконання зобов’язань за договором
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.09.2021 16:59
-
20.08.2021 11:42
-
20.08.2021 11:42
-
20.08.2021 11:42
-
20.08.2021 11:42
-
20.08.2021 11:42
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сімонок Інна Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Simonok Inna Viktorivna
Електронна пошта
Телефон
380459460580
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
38337116
Назва (англійською мовою)
Communal Enterprise of Brovarsky City Council of Kyiv Region "Brovary-Improvement"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Повна назва (англійською мовою)
Communal Enterprise of Brovarsky City Council of Kyiv Region "Brovary-Improvement"
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бровари
Адреса
ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УЛФ-ФІНАНС"
Пропозиція:
21 611 822.76 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Пропозиція:
21 459 996.44 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" : [email protected]
21 459 996.44 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
11.10.2021 09:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2021 11:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2021 11:42
Вимога про усунення невідповідностей
ID
65b625acbedf448d90cf0111ea49701c
Створено
12.10.2021 16:20
Надати до
13.10.2021 16:20
Зміст
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: Учасником, в тендерній пропозиції, повинні бути надані Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору згідно вимог Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасником наданий файл під назвою: «Довіреність тендери_Середа.pdf» вих. від 17.08.2021 № 0024701/26675-21 який має пошкоджений стан, що не дає можливості його відкрити. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору згідно вимог Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації.
ТОВ "УЛФ-ФІНАНС" : [email protected]
21 611 822.76 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
11.10.2021 09:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2021 11:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2021 11:42
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 19.10.2021 15:23 по 30.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови учаснику у випадках передбачених ст. 17 Закону. Інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним відносно Учасника прийнято до уваги. Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника, на сьогоднішній день, відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Враховуючи викладене наявні підстави для визнання Учасника переможцем щодо Закупівлі.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
19.10.2021 15:23
-
19.10.2021 13:59
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-08-20-004401-a-a1
Підписаний і діє
Номер
21-48LL0001
21 459 996.44 грн.
17 883 330.37 грн.
З ПДВ
Підписано
25.11.2021
Строк дії договору з
25.11.2021
по
31.12.2026
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги фінансового лізингу на придбання техніки: - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (солерозкидач+відвал PRONAR) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (піскорозкидач, повний комплект) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель).- Автовишка АГП-30-А набазі МАЗ 5340 (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель).- Автовишка АР-18 на базі МАЗ 4371 (дует) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель).
Номенклатура
Послуги фінансового лізингу на придбання техніки: - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (солерозкидач+відвал PRONAR) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (піскорозкидач, повний комплект) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель).- Автовишка АГП-30-А набазі МАЗ 5340 (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель).- Автовишка АР-18 на базі МАЗ 4371 (дует) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель).
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.11.2021 14:13
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-12-08-000059
Дата створення проекту
08.12.2021 15:01
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.12.2021 15:35
Дата публікації висновку про результати
20.12.2021 15:19
Дата завершення усунення порушень
24.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
31.12.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 606-22-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.12.2021 № 533 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.12.2021 № 533 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2021-08-20-004401-a 20.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.12.2021 00:00
Документи рішення
08.12.2021 15:35
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Броварської міської ради Броварського району Київської області «БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ» (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.08.2021 № 2; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.08.2021 № 2 оприлюднену 20.09.2021; протокол розгляду тендерних пропозицій; вимогу про усунення невідповідностей до 13.10.2021 Акціонерному товариству «Державний експортно-імпортний банк України»; тендерні пропозиції учасників Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України», ТОВ «УЛФ-ФІНАНС»; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 19.10.2021 № 1; повідомлення про намір укласти договір від 19.10.2021; договір фінансового лізингу від 25.10.2021 № 21-48LL0001 на суму 21459996,44 грн. (з ПДВ), укладений з Акціонерним товариством «Державний експортно-імпортний банк України», відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом встановлено, що у відкритих торгах на закупівлю «Послуг фінансового лізингу на придбання техніки: - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (солерозкидач+відвал PRONAR) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Машина дорожня комбінована зі зміним устаткуванням МДКЗ-17 на базі МАЗ-6501 (піскорозкидач, повний комплект) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Автовишка АГП-30-А набазі МАЗ 5340 (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель). - Автовишка АР-18 на базі МАЗ 4371 (дует) (або еквівалент не гірше, ніж зазначена модель)», ДК 021:2015: «66110000-4: Банківські послуги» подано пропозиції 2 учасників: Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України» та ТОВ «УЛФ-ФІНАНС». Згідно із протоколом розгляду тендерних пропозицій від 13.10.2021 учасників Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України» та ТОВ «УЛФ-ФІНАНС» допущено до аукціону. Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи замовника від 19.10.2021 № 1 учасника Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України» визнано переможцем та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір від 19.10.2021. Установлено, що замовником на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.08.2021 № 2 (оприлюднену 20.08.2021 об 11.45 год), також тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.08.2021 № 2 (оприлюднену 20.09.2021 об 15.59 год) та тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.08.2021 № 2 (оприлюднену 30.09.2021 об 16.59 год). Таким чином, замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив тендерну документацію та тендерні документації зі змінами в різний час, проте, на титульному аркуші кожного з варіантів тендерної документації зазначено: «Затверджено рішенням уповноваженої особи від 20.08.2021 № 2». За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем Акціонерним товариством «Державний експортно-імпортний банк України» укладено договір фінансового лізингу від 26.07.2021 № 293Т на суму 14100000,00 грн (в т.ч. ПДВ).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
20.12.2021 00:00
Дата публікації
20.12.2021 15:19
Документи висновку
20.12.2021 15:19
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 21612050,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-20-004401-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питаннь: - яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі? Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
14.12.2021 14:28
Орган перевірки
18.12.2021 00:00
Документи повідомлення
14.12.2021 14:29
-
Відповідь
Відповідь на вимогу
Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-Благоустрій» розглянувши запит про надання пояснень від 14.12.2021 року, повідомляє наступне: - Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-20-004401-а. 19.10.2021 року – дата початку аукціону. - кошти на придбання комунальної техніки були виділені підприємству на підставі рішення Броварської міської ради Броварського району Київської області від 04.03.2021р. №37-03-08 «Про затвердження Програми фінансової підтримки комунальних підприємств Броварської міської територіальної громади на 2021 рік» зі змінами згідно рішення від 29.07.2021р. № 319-10-08. Рішення додається. У цьому рішенні зазначена сума коштів, виділяється на закупівлю комунальної техніки. - рішенням Броварської міської ради Броварського району Київської області від 29.07.2021р. №321-10-08 «Про надання дозволу на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг фінансового лізингу для КП "Бровари-Благоустрій"» затверджений перелік комунальної техніки, яка підлягає придбанню на умовах фінансового лізингу. Рішення додається. - 17.09.2021 року рішенням Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України визначено, що підтримка, яка надається КП «Бровари-Благоустрій», не є державною допомогою та порушення чинного законодавства відсутні. - Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з наступними змінами внесеними Наказом від 07.04.2020р. № 649 «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», має виключно рекомендаційний характер. Рекомендації зазначеної методики, приймалися замовником до уваги при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Додаток: рішення тимчасової адміністративної комісії від 17.09.2021р.; перелік робіт та послуг, на які буде використовуватись техніка, придбана за рахунок місцевого бюджету; перелік техніки; рішення Броварської міської ради Броварського району Київської області від 04.03.2021р. №37-03-08, рішення Броварської міської ради Броварського району Київської області від 29.07.2021р. №319-10-08, рішення Броварської міської ради Броварського району Київської області від 29.07.2021р. №321-10-08.
Рішеня
17.12.2021 10:23
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 612 050 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2021 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380459460580
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 612 050 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2021 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380459460580
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності