Звернення:
За тендером : Поточний ремонт службових приміщень на 1-му, 3-му поверхах та місць загального користування на 1-му, 2-му та 3-му поверхах адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. А. Антонова, 2-А, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Тема:
Досвід з державними установами, підприємствами та організаціями
Зміст:
Шановний Замовнику, в п.3 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю за предметом “Поточний ремонт службових приміщень на 1-му, 3-му поверхах та місць загального користування на 1-му, 2-му та 3-му поверхах адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. А. Антонова, 2-А, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), Ви вимагаєте надати копію договору на виконання аналогічних робіт аналогічного договору (не менше одного) протягом останніх 2 (двох) років укладеного (-их) з державними установами, підприємствами, організаціями.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу в зв’язку з невідповідністю її вимогам чинного законодавства України. Дана вимога звужує коло потенційних учасників торгів, що порушує принципи проведення публічних закупівель. Дана вимога є такою, що має ознаки узгоджених антиконкурентних дій та спотворення результатів торгів на користь одного учасника. Вимагаємо вилучити пункт щодо надання копії аналогічного договору (не менше одного) протягом останніх 2 (двох) років укладеного (-их) саме з державними установами, підприємствами, організаціями Додатку 2 тендерної документації, як такий, що створює дискримінаційні, нерівні та неконкурентні умови проведення торгів.
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто Законодавець не визначає суб'єкта, з яким має бути укладено даний договір. Є незрозумілим, на підставі чого Замовник обмежуєте коло суб'єктів за принципом фінансування, а виходить із права власності (адже, приватні структури не можуть фінансуватись за бюджетні кошти). Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Ми не розуміємо, чим між собою відрізняються способи надання послуг для бюджетних установ та установ, що фінансуються за приватні кошти, і невже є різниця між надання послуг з поточного ремонту в будівлях бюджетного фінансування, та надання послуг з поточного ремонту в приватній компанії. Отже, прописуючи таку вимогу, Замовник автоматично залишає поза межами закупівлі учасників, які мають необхідне обладнання та працівників, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами. Замовник не враховує, що людське життя є рівноцінним у будь-якій установі, тому дані послуги якісно повинні надаватись завжди не залежно від того, що це за установа та ким вона утримується, фінансується і т.п.
Дата оприлюднення звернення:
21.09.2020 12:04
Вітаємо! За результатами розгляду питання будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
24.09.2020 15:15