Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 18.03.2020 13:51до 03.04.2020 13:55
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2020 13:51
до 24.03.2020 13:55
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2020 13:51
до 30.03.2020 00:00
Період уточнень
з
18.03.2020 13:51
до
24.03.2020 13:55
Період оскарження
з
18.03.2020 13:51
до
30.03.2020 00:00
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Основні параметри
Код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку, конверти, канцелярські ножі, дироколи, гумки, стрижні до кулькових ручок, біндери, настільні лотки, ручки кулькові автоматичні, ручки гелеві, канцелярські скріпки, дошка для маркерів магнітна, настільні лотки)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 070
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку, конверти, канцелярські ножі, дироколи, гумки, стрижні до кулькових ручок, біндери, настільні лотки, ручки кулькові автоматичні, ручки гелеві, канцелярські скріпки, дошка для маркерів магнітна, настільні лотки) за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КПКВК 1004010 (КЕКВ 2210)
Код ДК 021:2015
30190000-7 -
Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
18
Одиниця виміру
Назва
Адреса постачання
01033, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Саксаганського, 4
здійснюється на підставі видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати передачі (поставки) Продукції Покупцю на підставі підписаної уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної Постачальника