Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 від Львівський національний університет імені Івана Франка.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-03-05-004218-b
План UA-P-2020-03-05-010744-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.04.2020 23:14
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 31.03.2020 15:18
Закінчення аукціону 31.03.2020 15:45
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 950 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2020 21:35 до 30.03.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2020 21:35
до 20.03.2020 17:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2020 21:35
до 26.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 31.03.2020 15:18
до 31.03.2020 15:45
Завершено
Період кваліфікації
з 31.03.2020 15:45
до 07.04.2020 22:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.04.2020 22:31
до 18.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.04.2020 22:31
до 28.04.2020 23:14
Період уточнень
з 05.03.2020 21:35 до 20.03.2020 17:00
Період оскарження
з 05.03.2020 21:35 до 26.03.2020 00:00
Період аукціону
з 31.03.2020 15:18 до 31.03.2020 15:45
Період кваліфікації
з 31.03.2020 15:45 до 07.04.2020 22:31
Період кваліфікації
з 31.03.2020 15:45 до 07.04.2020 22:31
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
114
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.Університетська,1
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених накладних. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до бюджету. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 10 робочих днів з дати їх отримання.
Документи закупівлі
-
23.03.2020 13:42
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Іваночко
Електронна пошта
Телефон
+380322394261
Замовник
ЄДРПОУ
02070987
Повна назва
Львівський національний університет імені Івана Франка
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Університетська, буд. 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПЕТЕРСОН СИСТЕМИ"
Пропозиція:
1 938 529 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРМЕТТЕХНОЛОДЖІ"
Пропозиція:
1 938 150 грн.
Учасник:
ТОВ Компанія "Уні-Сервіс"
Пропозиція:
1 925 220 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.04.2020 22:31 по 18.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.04.2020 22:31
-
31.03.2020 15:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-03-05-004218-b-b1
Підписаний і діє
Номер
27/04-М
1 925 220 грн.
1 604 350 грн.
З ПДВ
Підписано
27.04.2020
Строк дії договору з
27.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
114 (комплект)
Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4
Номенклатура
Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4
Кількість
114
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-27-000074
Дата створення проекту
27.03.2020 11:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.04.2020 16:38
Дата публікації висновку про результати
07.04.2020 09:55
Дата завершення усунення порушень
22.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
23.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 405-53-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 31.03.2020 № 76 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 31.03.2020 № 76 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 44 UA-2020-03-05-004218-b 05.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.03.2020 00:00
Документи рішення
01.04.2020 16:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівський національний університет імені Івана Франка на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.03.2020 б/н (далі – тендерна документація), звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 10.03.2020, роз'яснення Замовника від 23.03.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації в електронній системі закупівель 10.03.2020, оприлюднив роз’яснення 23.03.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
03.04.2020 00:00
Дата публікації
07.04.2020 09:55
Документи висновку
07.04.2020 09:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка в межах проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2020-03-27-000074) щодо закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-03-05-004218-b) за результатами якого сформовано висновок, яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення, надає наступну інформацію про вжиті заходи. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 23) Замовник протягом трьох робочих днів надає роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. 10.03.2020 року по закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-03-05-004218-b) надійшло запитання. Відповідь сформовано в межах строків визначених Законом, однак при публікації виникли технічні помилки при завантаженні та обробці в ЦБД, неможливо було сформувати відповідь оскільки функція надання відповіді була не активна. Тому прийнято тендерним комітетом рішення про продовження терміну подання тендерних пропозицій, і надано відповідь після визначеного законом терміну. З врахуванням вказаного, розуміємо допущену помилку та будемо вживати усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в подальшому у наступних закупівлях. Також повідомляємо, що сьогодні закупівля перебуває на стадії завершення тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - укладенням Договору про закупівлю (№13/05.2019-Г від 13.05.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Тому на даному етапі виявлені порушення, які не є суттєвими та не становлять негативного впливу на бюджет, не можуть бути усунені. Однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані моменти та візьмуться до уваги основні індикатори ризику і будуть вживатися усі необхідні заходи щодо недопущення таких помилок в подальшому.
Дата публікації
14.04.2020 23:13
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2020 17:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2020 17:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності