Показати схожі тендери

Закупівля Пара та гаряча вода (послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для Тернопільського національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського МОЗ України на 2020 рік від Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2019-12-18-002299-c
План UA-P-2019-12-18-003400-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 29.01.2020 14:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 287 706.38 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
8 180.4 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.12.2019 17:18
до 29.12.2019 00:00
Основні параметри
Пара та гаряча вода (послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для Тернопільського національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського МОЗ України на 2020 рік
Пара та гаряча вода (послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для Тернопільського національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського МОЗ України на 2020 рік
товари
Підстава для використання переговорної процедури
negotiation_2020_04_19.noCompetition
Обгрунтування використання переговорної процедури
відсутність конкуренції, в т.ч. з технічних причин (детальніше - в протоколі)
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 864 724.68 грн.
Послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Назва предмета закупівлі
Послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Примітки
Послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Очікувана вартість
6 864 724.68 грн.
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 850 (Гігакалорія)
Послуги з постачання теплової енергії для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Опис предмета закупівлі
Послуги з постачання теплової енергії для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Код ДК 021:2015
09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість
3 850
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 23:00
Позиція : №2 240 (метри кубічні)
Послуги з постачання гарячої води для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Опис предмета закупівлі
Послуги з постачання гарячої води для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Код ДК 021:2015
09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість
240
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 23:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
5 419 378.44 грн.
Послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для гуртожитків університету на 2020 рік
Назва предмета закупівлі
Послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для гуртожитків університету на 2020 рік
Примітки
Послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для гуртожитків університету на 2020 рік
Очікувана вартість
5 419 378.44 грн.
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 930 (Гігакалорія)
Послуги з постачання теплової енергії для гуртожитків університету на 2020 рік
Опис предмета закупівлі
Послуги з постачання теплової енергії для гуртожитків університету на 2020 рік
Код ДК 021:2015
09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість
1 930
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 23:00
Позиція : №2 22 800 (метри кубічні)
Послуги з постачання гарячої води для гуртожитків університету на 2020 рік
Опис предмета закупівлі
Послуги з постачання гарячої води для гуртожитків університету на 2020 рік
Код ДК 021:2015
09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість
22 800
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 23:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
3 603.26 грн.
Послуги з постачання теплової енергії для орендарів університету на 2020 рік
Назва предмета закупівлі
Послуги з постачання теплової енергії для орендарів університету на 2020 рік
Примітки
Послуги з постачання теплової енергії для орендарів університету на 2020 рік
Очікувана вартість
3 603.26 грн.
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з постачання теплової енергії для орендарів університету на 2020 рік
Код ДК 021:2015
09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість
2
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 23:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
18.12.2019 17:14
-
Скасування
29.01.2020 14:59
порушення законодавства про закупівлі, які неможливо усунути
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Піняга
Електронна пошта
Телефон
+380352525094
Замовник
ЄДРПОУ
02010830
Повна назва
Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Майдан Волі, 1,
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Період вимог/скарг з 18.12.2019 17:18 по 29.12.2019 0:00
Документи кваліфікації
Лот № 2 Послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для гуртожитків університету на 2020 рік
Період вимог/скарг з 18.12.2019 17:21 по 29.12.2019 0:00
Документи кваліфікації
Лот № 3 Послуги з постачання теплової енергії для орендарів університету на 2020 рік
Період вимог/скарг з 18.12.2019 17:24 по 29.12.2019 0:00
Документи кваліфікації
Угоди
UA-2019-12-18-002299-c-c1
Очікує підписання
6 864 724.68 грн.
6 864 724.68 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 850 (Гігакалорія)
Послуги з постачання теплової енергії для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Номенклатура
Послуги з постачання теплової енергії для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Кількість
3 850
Одиниця виміру
Гігакалорія
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
240 (метри кубічні)
Послуги з постачання гарячої води для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Номенклатура
Послуги з постачання гарячої води для навчальних корпусів університету на 2020 рік
Кількість
240
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-2019-12-18-002299-c-c2
Очікує підписання
5 419 378.44 грн.
5 419 378.44 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 930 (Гігакалорія)
Послуги з постачання теплової енергії для гуртожитків університету на 2020 рік
Номенклатура
Послуги з постачання теплової енергії для гуртожитків університету на 2020 рік
Кількість
1 930
Одиниця виміру
Гігакалорія
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
22 800 (метри кубічні)
Послуги з постачання гарячої води для гуртожитків університету на 2020 рік
Номенклатура
Послуги з постачання гарячої води для гуртожитків університету на 2020 рік
Кількість
22 800
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-2019-12-18-002299-c-c3
Очікує підписання
3 603.26 грн.
3 603.26 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 (Гігакалорія)
Послуги з постачання теплової енергії для орендарів університету на 2020 рік
Номенклатура
Послуги з постачання теплової енергії для орендарів університету на 2020 рік
Кількість
2
Одиниця виміру
Гігакалорія
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-28-000044
Дата створення проекту
28.01.2020 16:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.01.2020 17:33
Дата публікації висновку про результати
29.01.2020 11:15
Дата завершення усунення порушень
13.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
19.02.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 824-74-97
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Тернопільська
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.01.2020 №8 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 28.01.2020 №8 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2019-12-18-002299-c від 18.12.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.01.2020 00:00
Документи рішення
28.01.2020 17:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Тернопільського національного медичного університету імені І.Я. Горбачевського МОЗ України (далі - Замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі. За результатами моніторингу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено, що Замовником 18 грудня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договори за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з КПТМ «Тернопільміськтеплокомуненерго». Однак на час проведення моніторингу закупівлі (28.01.2020) договори з КПТМ «Тернопільміськтеплокомуненерго» не укладено. Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення норм частини четвертої статті 35 Закону не відмінено переговорну процедуру закупівлі у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу своєчасності укладання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів) установлено порушення норм частини четвертої статті 35 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи передбачені частиною 4 статті 35 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
29.01.2020 00:00
Дата публікації
29.01.2020 11:15
Документи висновку
29.01.2020 11:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Процедура відмінена
Дата публікації
29.01.2020 14:56
Документи інформації про усунення порушення
29.01.2020 14:57
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
29.01.2020 15:57
Інформація про результати по порушеннях
: resultByType. встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Документи інформації про усунення порушення
29.01.2020 15:57
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
12 287 706.38 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України
Контактний телефон:
+380352525094
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
12 287 706.38 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України
Контактний телефон:
+380352525094
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності