Показати схожі тендери

Закупівля Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення ДК 021:2015 38580000-4 (рентгенівський порошковий дифрактометр) від Львівський національний університет імені Івана Франка.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-11-08-003446-b
План UA-P-2019-11-08-009061-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 09.01.2020 20:23
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.11.2019 13:07
Закінчення аукціону 25.11.2019 13:34
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 550 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.11.2019 21:08 до 23.11.2019 23:00
Завершено
Період уточнень
з 08.11.2019 21:08
до 13.11.2019 23:00
Завершено
Період оскарження
з 08.11.2019 21:08
до 19.11.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.11.2019 13:07
до 25.11.2019 13:34
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2019 13:34
до 10.12.2019 20:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2019 13:34
до 21.12.2019 00:00
wait
Підписання договору
з 10.12.2019 20:28
-
Період уточнень
з 08.11.2019 21:08 до 13.11.2019 23:00
Період оскарження
з 08.11.2019 21:08 до 19.11.2019 00:00
Період аукціону
з 25.11.2019 13:07 до 25.11.2019 13:34
Період кваліфікації
з 25.11.2019 13:34 до 10.12.2019 20:28
Період кваліфікації
з 25.11.2019 13:34 до 10.12.2019 20:28
Основні параметри
Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення ДК 021:2015 38580000-4 (рентгенівський порошковий дифрактометр)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення ДК 021:2015 38580000-4 (рентгенівський порошковий дифрактометр)
Код ДК 021:2015
38580000-4 - Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Університетська, 1
Дата постачання по
27.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару чи накладної. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до фонду бюджету Університету. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 10 робочих днів з дати їх отримання.
Документи закупівлі
-
08.11.2019 21:09
-
Скасування
09.01.2020 20:23
Відповідно до ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг визнати торги такими, які не відбулися.
09.01.2020 20:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Іваночко
Електронна пошта
Телефон
+380322394261
Замовник
ЄДРПОУ
02070987
Повна назва
Львівський національний університет імені Івана Франка
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Університетська, буд. 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елватех"
Пропозиція:
3 549 000 грн.
Учасник:
УП "АДАНИ"
Пропозиція:
2 600 000 грн.
Учасник:
МАТІРІАЛЗ ЛАБ
Пропозиція:
2 599 999 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.11.2019 13:34 по 21.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.12.2019 20:28
-
25.11.2019 13:35
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-11-08-003446-b-b1
Очікує підписання
2 599 999 грн.
2 599 999 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (комплект)
Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення ДК 021:2015 38580000-4 (рентгенівський порошковий дифрактометр)
Номенклатура
Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення ДК 021:2015 38580000-4 (рентгенівський порошковий дифрактометр)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-08-000018
Дата створення проекту
08.01.2020 17:08
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
09.01.2020 08:44
Дата публікації висновку про результати
09.01.2020 16:41
Дата завершення усунення порушень
24.01.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
31.01.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 679-35-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.01.2020 № 3 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.01.2020 № 3 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-08-003446-b 08.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.01.2020 00:00
Документи рішення
09.01.2020 08:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця та укладення з ним договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.11.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «МАТІРІАЛЗ ЛАБ»; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 02.12.2019 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції та від 10.12.2019 щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2019 року. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій (вказано лише «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій година кінцевого строку подання тендерних пропозицій, визначена електронною системою та зазначена на сайті Уповноваженого органу»). Також під час моніторингу встановлено, що у наданому учасником ТОВ «МАТІРІАЛЗ ЛАБ» у складі тендерної пропозиції проекті договору (стор. 7 файлу 36_Проект Договору..pdf, текстова частина специфікації) учасником зазначено про досягнення згоди, що ціна договору становить 2 810 000,00 грн. з ПДВ в той час, як у стор. 6 файлу 36_Проект Договору..pdf (таблиця специфікації), а також у завантаженій тендерній пропозиції вказаного учасника (файл 5_Додаток 1..pdf) та у початковій заявці учасника на аукціоні вказано ціну 3 406 998,00 гривень. За результатами проведеного 25.11.2019 аукціону із визначенням 10.12.2019 переможця торгів – ТОВ «МАТІРІАЛЗ ЛАБ» повідомлення про намір укласти договір з вказаним переможцем опублікувано 10.12.2019 року. Переможцем відповідні документи на підтвердження відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону, опубліковано 13.12.2019 року. Однак, на дату прийняття рішення про проведення моніторингу закупівлі та на час завершення моніторингу (08.01.2020) інформацію щодо укладення договору з ТОВ «МАТІРІАЛЗ ЛАБ» чи про відміну торгів на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником не оприлюднено. Згідно з умовами тендерної документації Замовника (п.4.4 Загальних положень та п.5.1 Проекту договору) строк поставки товару – з моменту укладення договору до 26.12.2019 року. Зміни до тендерної документаці, згідно з опублікованою в електронній системі закупівель інформацією, Замовником не вносилися. Таким чином, відповідно до норм частини 3 статті 32 Закону після завершення 02.01.2020 строку для укладання договору з переможцем торгів ТОВ «МАТІРІАЛЗ ЛАБ», станом на 08.01.2020 (29 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю) Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника не прийнято та не опубліковано, відповідно до норм частини 4 статті 28 Закону у строк п’яти робочих днів не здійснено розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. З врахуванням викладеного, рішення щодо наявності підстав для відміни торгів, на порушення вимог частини 3 статті 31 Закону, на час завершення моніторингу не прийнято та не опубліковано.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця торгів та укладання з ним договору встановлено порушення норм частини 3 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
09.01.2020 00:00
Дата публікації
09.01.2020 16:41
Документи висновку
09.01.2020 16:41
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
порушення усунено (відміна торгів)
Результат
Усунуто
Дата публікації
20.05.2020 11:11
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : відсутній механізм
: resultByType. встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2019 23:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2019 23:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності