Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Відповідно до пункту 3 додатку 3.2. до тендерної документації «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Учасник повинен надати інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору*. Довідка повинна містити таку інформацію: перелік устаткування, обладнання тощо, а саме: їх найменування та кількість; власні або орендовані та/або інша форма користування, згідно із чинним законодавством України (вказати реквізити договору (-ів) оренди/іншого документа), зокрема, включаючи інформацію про наявність засобів пасивної/активної оборони, спецзасобів, засобів зв’язку, форменний одяг для виконання вимог до предмета закупівлі. При цьому Учасник повинен надати документи, що підтверджують правомірність використання обладнання та матеріально-технічної бази, указаних у вищезазначеній довідці (акти приймання-передачі та/або накладна та/або оборотно-сальдова відомість/ тощо). У разі відсутності таких документів учасник подає довідку або гарантійний лист у довільній формі, в якій підтверджує правомірність користування відповідним обладнанням/матеріально-технічною базою, а також зазначає підстави такого користування. На виконання даної вимоги учасником надано Довідку від 10.12.2025 року, де щодо позицій «Кобура пістолетна», «Куртка зимова (Бушлат)» зазначено примітку щодо правомірності використання – Оборотно-сальдова відомість, проте в наданій обороно-сальдовій відомості відсутні дані позиції. Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують правомірність використання обладнання та матеріально-технічної бази, указаних у вищезазначеній довідці (акти приймання-передачі та/або накладна та/або оборотно-сальдова відомість/ тощо). У разі відсутності таких документів учасник подає довідку або гарантійний лист у довільній формі, в якій підтверджує правомірність користування відповідним обладнанням/матеріально-технічною базою, а також зазначає підстави такого користування.
Відповідно до пункту 24 додатку 3.3 до тендерної документації «Інші документи та/або інформація, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає довідку у довільній формі про наявність в м. Івано-Франківську пульта централізованого спостереження (цілодобового) та диспетчерської служби або відповідальної особи в Івано-Франківській області за зв’язок із зазначенням контактної особи та контактних цілодобових телефонів. Учасником надано Гарантійний лист про розміщення цілодобової диспетчерської служби спостереження за сигналами ОТЗ, групи реагування та обладнання, проте відсутня вказівка про наявність в м. Івано-Франківську пульта централізованого спостереження (цілодобового) та інформації про контактну особу. Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про наявність в м. Івано-Франківську пульта централізованого спостереження (цілодобового) та диспетчерської служби або відповідальної особи в Івано-Франківській області за зв’язок із зазначенням контактної особи та контактних цілодобових телефонів.
Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати вищезазначені документи у строк, визначений Особливостями.