Показати схожі тендери
Закупівля Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття), код за ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, в тому числі по лотах: Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та великогабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия), Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та великогабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин) від КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-08-019945-a
Id Tender 1bcf35dfdf69428abfec45017df2d68e
План UA-P-2025-12-08-024318-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.12.2025 18:27
Остання зміна 22.12.2025 15:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
532 775 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
754.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.12.2025 18:27 до 16.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.12.2025 18:27
до 13.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.12.2025 18:27
до 13.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.12.2025 00:00
до 22.12.2025 15:46
Залишилось 3 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.12.2025 15:32
до 28.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 22.12.2025 15:46
-
Період уточнень
з 08.12.2025 18:27 до 13.12.2025 00:00
Період оскарження
з 08.12.2025 18:27 до 13.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.12.2025 00:00 до 22.12.2025 15:46
Період кваліфікації
з 16.12.2025 00:00 до 22.12.2025 15:46
Основні параметри
Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття), код за ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, в тому числі по лотах: Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та великогабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия), Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та великогабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
488 925 грн.
Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття), код за ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, в тому числі по лотах: Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та великогабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття), код за ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, в тому числі по лотах: Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та великогабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия)
Очікувана вартість
488 925 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4889,25
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 482 (метри кубічні)
Вивезення твердих побутових відходів
Опис предмета закупівлі
Вивезення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
1 482
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Шевченка, 82, 49а, 44а, Галицька, 201Б, 201Д, Дорошенка, 22А, Сухомлинського, 2, Сахарова, 34А, Бандери,1, Мазепи, 144 А, місто Коломия, вул. Лисенка,8
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Позиція : №2 15 (метри кубічні)
Вивезення великогабаритного та ремонтного сміття
Опис предмета закупівлі
Вивезення великогабаритного та ремонтного сміття
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
15
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Шевченка, 82, 49а, 44а, Галицька, 201Б, 201Д, Дорошенка, 22А, Сухомлинського, 2, Сахарова, 34А, Бандери,1, Мазепи, 144 А, місто Коломия, вул. Лисенка,8
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - 0928"
Пропозиція:
473 316.42 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
43 850 грн.
Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття), код за ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, в тому числі по лотах: Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та великогабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття), код за ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, в тому числі по лотах: Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та великогабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин)
Очікувана вартість
43 850 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
438,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 120 (метри кубічні)
Вивезення твердих побутових відходів
Опис предмета закупівлі
Вивезення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
120
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Івано-Франківська область, с.Микуличин, вул.Грушевського, 99 СОК «Смерічка»
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Позиція : №2 10 (метри кубічні)
Вивезення великогабаритного та ремонтного сміття
Опис предмета закупівлі
Вивезення великогабаритного та ремонтного сміття
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
10
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Івано-Франківська область, с.Микуличин, вул.Грушевського, 99 СОК «Смерічка»
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - 0928"
Пропозиція:
43 207.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.12.2025 18:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.12.2025 18:19
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гнідан Юлія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380342596056
Замовник
ЄДРПОУ
02125266
Назва (англійською мовою)
VASYL STEFANYK CARPATHIAN NATIONAL UNIVERSITY
Повна назва
КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Повна назва (англійською мовою)
VASYL STEFANYK CARPATHIAN NATIONAL UNIVERSITY
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 57
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття), код за ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, в тому числі по лотах: Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та великогабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия)
Період вимог/скарг з 22.12.2025 15:32 по 28.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.12.2025 00:00 по 24.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.12.2025 15:33
Довідка НАЗК
22.12.2025 15:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.12.2025 15:00
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
16.12.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 18:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі такої підстав
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 18:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі такої підстав
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 2 додатку 3.2. до тендерної документації «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Учасник повинен надати довідку (додаток 4.2) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. Учасником не надано даної Довідки. Відповідно до пункту 12 додатку 3.3 до тендерної документації «Інші документи та/або інформація, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає Відомості про Учасника за формою відповідно до Додатку №5 до тендерної документації. Учасником надано Відомості вих. № 595/11 від 15 грудня 2025р. з недотриманням форми додатку №5, а саме у пунктах 8-10 відсутній телефонний номер як вимагалось умовами Тендерної документації. Учаснику необхідно надати Відомості про Учасника за формою відповідно до Додатку №5 до тендерної документації. Відповідно до пункту 13 додатку 3.3 до тендерної документації «Інші документи та/або інформація, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. При відсутності дозволу або ліцензії - надати інформаційний лист, завірений підписом та печаткою (за наявності), з обґрунтованою інформацією про причини відсутності вказаної інформації. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Учасником надано інформаційний лист щодо відсутності ліцензії на провадження діяльності за предметом закупівлі. Водночас у зазначеному листі Учасником підтверджено наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (збирання та перевезення відходів). Учаснику необхідно надати зазначений дозвіл. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати вищезазначені документи у строк, визначений Особливостями.
Створено
19.12.2025 14:59
Надати до
20.12.2025 14:59
Лот № 2 Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема вивіз сміття), код за ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, в тому числі по лотах: Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та великогабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин)
Період вимог/скарг з 22.12.2025 15:46 по 28.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.12.2025 00:00 по 24.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.12.2025 15:46
Довідка НАЗК
22.12.2025 15:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.12.2025 16:04
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
16.12.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 18:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі такої підстав
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 18:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі такої підстав
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 2 додатку 3.2. до тендерної документації «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Учасник повинен надати довідку (додаток 4.2) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. Учасником не надано даної Довідки. Відповідно до пункту 12 додатку 3.3 до тендерної документації «Інші документи та/або інформація, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає Відомості про Учасника за формою відповідно до Додатку №5 до тендерної документації. Учасником надано Відомості вих. № 595/11 від 15 грудня 2025р. з недотриманням форми додатку №5, а саме у пунктах 8-10 відсутній телефонний номер як вимагалось умовами Тендерної документації. Учаснику необхідно надати Відомості про Учасника за формою відповідно до Додатку №5 до тендерної документації. Відповідно до пункту 13 додатку 3.3 до тендерної документації «Інші документи та/або інформація, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. При відсутності дозволу або ліцензії - надати інформаційний лист, завірений підписом та печаткою (за наявності), з обґрунтованою інформацією про причини відсутності вказаної інформації. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Учасником надано інформаційний лист щодо відсутності ліцензії на провадження діяльності за предметом закупівлі. Водночас у зазначеному листі Учасником підтверджено наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (збирання та перевезення відходів). Учаснику необхідно надати зазначений дозвіл. Відповідно до пункту 11 додатку 3.3 до тендерної документації «Інші документи та/або інформація, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає Тендерну пропозицію за формою відповідно до Додатку №4 до тендерної документації. Учасником надано Тендерну пропозицію вих. № 595/2 від 15 грудня 2025р. за встановленою формою, де в шапці пропозиції зазначена назва лоту 2 та обсяги лоту 2, проте у таблиці в графі «Найменування послуги» зазначено назву лота 1, а не лота 2. Учаснику необхідно усунути дану невідповідність шляхом подання Тендерної пропозиції за формою відповідно до Додатку №4 до тендерної документації із правильним зазначенням назви лоту в графі «Найменування послуги». Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати вищезазначені документи у строк, визначений Особливостями.
Створено
19.12.2025 16:03
Надати до
20.12.2025 16:03
Угоди
UA-2025-12-08-019945-a-c1
Очікує підписання
473 316.42 грн.
473 316.42 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 482 (метри кубічні)
Вивезення твердих побутових відходів
Номенклатура
Вивезення твердих побутових відходів
Кількість
1 482
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.
Номенклатура
15 (метри кубічні)
Вивезення великогабаритного та ремонтного сміття
Номенклатура
Вивезення великогабаритного та ремонтного сміття
Кількість
15
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Повна назва
КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02125266

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - 0928"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - 0928"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03345863

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-12-08-019945-a-a2
Очікує підписання
43 207.2 грн.
43 207.2 грн.
З ПДВ
Номенклатура
120 (метри кубічні)
Вивезення твердих побутових відходів
Номенклатура
Вивезення твердих побутових відходів
Кількість
120
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.
Номенклатура
10 (метри кубічні)
Вивезення великогабаритного та ремонтного сміття
Номенклатура
Вивезення великогабаритного та ремонтного сміття
Кількість
10
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Повна назва
КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02125266

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - 0928"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - 0928"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03345863

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
532 775 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2025 00:00
Замовник:
КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Контактний телефон:
380342596056
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
532 775 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2025 00:00
Замовник:
КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Контактний телефон:
380342596056
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності