Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015-42510000-0 – Теплообмінник, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Настінні кондиціонери повітря) від Офіс Генерального прокурора.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-05-017878-a
Id Tender ba17248e150f4711b57f5c127920fff1
План UA-P-2025-12-05-022234-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 05.12.2025 17:52
Остання зміна 16.12.2025 18:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
247 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.12.2025 17:51 до 13.12.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 05.12.2025 17:51
до 10.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.12.2025 17:51
до 10.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 15.12.2025 13:17
-
Період уточнень
з 05.12.2025 17:51 до 10.12.2025 00:00
Період оскарження
з 05.12.2025 17:51 до 10.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.12.2025 13:17
Основні параметри
ДК 021:2015-42510000-0 – Теплообмінник, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Настінні кондиціонери повітря)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
247 000 грн.
Настінні кондиціонери повітря
Назва предмета закупівлі
Настінні кондиціонери повітря
Очікувана вартість
247 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2470,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.12.2025 12:54
Закінчення аукціону
15.12.2025 13:17
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 15 (штуки)
Кондиціонер настінний 7000 BTU "7"
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер настінний 7000 BTU "7"
Код ДК 021:2015
42512200-0 - Настінні кондиціонери повітря
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Кондиціонер настінний 9000 BTU "9"
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер настінний 9000 BTU "9"
Код ДК 021:2015
42512200-0 - Настінні кондиціонери повітря
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором здійснюються Замовником за фактично поставлений Товар після завершення поставки.Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Замовником протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за поставлений Товар у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КЛІМАТ-ЕКСПЕРТ"
Пропозиція:
186 024 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Євротехніка"
Пропозиція:
167 892 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.12.2025 12:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.12.2025 18:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Стрілецька
Електронна пошта
Телефон
+380445967324
Замовник
ЄДРПОУ
00034051
Повна назва
Офіс Генерального прокурора
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Кваліфікація
Лот № 1 Настінні кондиціонери повітря
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 13:17 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.12.2025 18:23
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
15.12.2025 13:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.12.2025 17:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.12.2025 17:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Євротехніка» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: ДК 021:2015-42510000-0 – Теплообмінник, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Настінні кондиціонери повітря) (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-12-05-017878-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації. З метою підтвердження інформації, учасник - юридична особа у складі тендерної пропозиції повинен також надати зідно з пунктом 16: Довідку у довільній формі щодо суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю із зазначенням наступної інформації щодо кожного такого суб’єкта господарювання: повна назва; юридична адреса; код ЄДРПОУ/РНОКПП; посада, ПІБ та контактний номер телефону керівника; перелік робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання; відсоток вартості робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання, від загального обсягу. Лист від субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) про згоду на виконання робіт/послуг, що будуть йому(-їм) доручені відповідно до вищезазначеної довідки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Довідку у довільній формі щодо суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю із зазначенням наступної інформації щодо кожного такого суб’єкта господарювання: повна назва; юридична адреса; код ЄДРПОУ/РНОКПП; посада, ПІБ та контактний номер телефону керівника; перелік робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання; відсоток вартості робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання, від загального обсягу. Лист від субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) про згоду на виконання робіт/послуг, що будуть йому(-їм) доручені відповідно до вищезазначеної довідки. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
16.12.2025 18:22
Надати до
17.12.2025 18:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
247 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.12.2025 09:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380445967324
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
247 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.12.2025 09:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380445967324
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності