Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з друку квитанцій від ТОВ "Рівнетеплоенерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-03-014534-a
Id Tender 1476bde9f3d34f1ca1d8efdf24d439d3
План UA-P-2025-12-03-016611-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.12.2025 15:03
Остання зміна 13.12.2025 14:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
246 600 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.12.2025 15:01 до 11.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.12.2025 15:01
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.12.2025 15:01
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.12.2025 00:00
до 12.12.2025 14:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2025 14:38
до 18.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.12.2025 14:38
-
Період уточнень
з 03.12.2025 15:01 до 08.12.2025 00:00
Період оскарження
з 03.12.2025 15:01 до 08.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.12.2025 00:00 до 12.12.2025 14:38
Період кваліфікації
з 11.12.2025 00:00 до 12.12.2025 14:38
Основні параметри
Послуги з друку квитанцій
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
246 600 грн.
Послуги з друку квитанцій
Назва предмета закупівлі
Послуги з друку квитанцій
Очікувана вартість
246 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2466,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з друку квитанцій
Код ДК 021:2015
79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Данила Галицького, б. 27
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"
Пропозиція:
246 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.12.2025 15:03
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Гарасюк
Електронна пошта
Телефон
+0674263540
Сайт:
http://rivneteploenergo.com
Замовник
ЄДРПОУ
36598008
Повна назва
ТОВ "Рівнетеплоенерго"
Поштовий індекс
33027
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м. Рівне
Адреса
вул. Данила Галицького, б. 27
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з друку квитанцій
Період вимог/скарг з 12.12.2025 14:38 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 00:00 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 14:38
Довідка НАЗК
12.12.2025 14:38
Повідомлення про рішення
11.12.2025 13:44
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.12.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 повідомити про невідповідності в інформації та/або документах та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції - під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме: - згідно п.п. 1.1. п. 1 Додатку 1.1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати довідку за Формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за Формою 1, Учасник має надати: - копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за Формою 1 інформацію про ID номер закупівлі (у разі наявності), за якою Учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Відповідно до наданої Учасником Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 08.12.2025 № 625/12-25, зазначається виконання аналогічного договору з замовником ТОВ «Нафтогаз Тепло» та зазначається ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель. Згідно даного посилання предмет закупівлі «Послуги друку бланкової продукції (рахунків) для фізичних осіб споживачів м. Новий Розділ», що не відповідає зазначеній в довідці інформації. - згідно п.п. 1.2. п. 1 Додатку 1.1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг Учасник має надати довідку за Формою 2, в примітках до даної форми Замовником зазначається уточнююча інформація, щодо необхідних даних про працівників, а саме: «*документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо); ** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для надання послуг за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за Формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо), наявність відповідної кваліфікації працівників з наданням копії кваліфікаційних документів (атестатів) персоналу який буде задіяний для надання послуг. Учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 08.12.2025 №630/12-25, в якій не зазначено інформація про документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками та не зазначено документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для надання послуг за предметом закупівлі. У стовпчику «Посада працівників» по працівниках за порядковим номером 2, 6, 8, 9 зазначені посади, які не відповідають наданим копіям наказів. Також у складі пропозиції відсутні копії кваліфікаційних документів (атестатів) персоналу який буде задіяний для надання послуг по чотирьох працівниках Учасника за порядковим номером 6, 7, 8, 9. - відповідно до інших вимог Додатку 1.1 до тендерної пропозиції Учасники процедури Закупівлі повинні подати в складі пропозиції документи на папір, на якому буде здійснюватися друк: Копію паспорту якості або сертифікату якості на папір А4, який виданий на будь-яку попередню партію даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників, які повинні відповідати вимогам, встановленим Замовником. Учасником у складі пропозиції надано сертифікат на папір Amber Preprint виробництва Arctic Paper (Костржин, Польща) польською мовою та надано переклад даного сертифіката за власним підписом. Замовником в п. 11 оголошення про проведення відкритих торгів зазначається «Усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою». 2. Учаснику торгів ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД" протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати: - оновлену Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій зазначити виконання аналогічного договору з замовником ТОВ «Нафтогаз Тепло» за предметом закупівлі «Послуги друку бланкової продукції (рахунків) для фізичних осіб споживачів м. Новий Розділ» відповідно до зазначеного ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель; - оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій зазначити інформацію про документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками відповідно до наданих копій наказів; зазначити документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для надання послуг за предметом закупівлі згідно наданих копій дипломів; у стовпчику «Посада працівників» по працівниках за порядковим номером 2, 6, 8, 9 зазначити посади відповідно до наданих копій наказів або у разі наявності надати копії наказів на переведення на посади зазначені у довідці; - копії кваліфікаційних документів (атестатів) персоналу який буде задіяний для надання послуг по чотирьох працівниках Учасника за порядковим номером 6, 7, 8, 9; - сертифікат на папір Amber Preprint виробництва Arctic Paper (Костржин, Польща) з перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або копію паспорту якості, який виданий на будь-яку попередню партію даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників, які повинні відповідати вимогам, встановленим Замовником.
Створено
11.12.2025 13:41
Надати до
12.12.2025 13:41
Договір
UA-2025-12-03-014534-a-b1
Очікує підписання
246 600 грн.
246 600 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з друку квитанцій
Номенклатура
Послуги з друку квитанцій
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Рівнетеплоенерго"
Повна назва
ТОВ "Рівнетеплоенерго"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36598008

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"
Повна назва
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31056949

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
246 600 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 00:00
Замовник:
ТОВ "Рівнетеплоенерго"
Контактний телефон:
+0674263540
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
246 600 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 00:00
Замовник:
ТОВ "Рівнетеплоенерго"
Контактний телефон:
+0674263540
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності