Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 12:02
Спосіб підтвердження
Назва
Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
Опис
Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника щодо наявності систем відеоспостереження на АЗС Постачальника, Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника щодо наявності обладнання для можливості безперебійного постачання Товару в умовах воєнного стану у разі екстреного відключення електричної енергії із наданням підтверджуючих документів щодо наявності такого обладнання на АЗС у місті Чернігові., Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника щодо забезпечення Замовника онлайн системою керування та розподілу пального за допомогою WEB додатку з подальшим наданням Замовнику доступу до «Особистого кабінету» Учасника, в якому здійснюється контроль та розподіл пального
Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
Опис
Довідка, Копія аналогічного договору про поставку товару (не менше 2-х), необхідного замовнику та копії актів приймання передачі/видаткових накладних/копії інших документів, які підтверджують факт передачі товару (виконання договору), або копію, завірену учасником торгів, відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 12:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 12:02
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація щодо антикорупційної програми
Опис
антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи згідно діючого законодавства, відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації.
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 12:02
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 12:02
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 12:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 12:02
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Дизельне паливо, бензин (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти)
Тендер:
UA-2025-12-02-007289-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-12-02-007289-a.b1
Дата:
05.12.2025 18:13
Стан:
Очікує розгляду
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-12-02-007289-a, затвердженій рішенням уповноваженої особи замовника (Комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради) протокол № 1 від 02.12.2025 (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-12-02-007289-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Тендер
UA-2025-12-02-007289-a
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2025-12-02-007289-a, оголошеній Комунальним підприємством «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради (далі – Замовник). Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-12-02-007289-a містить умови, згідно з якими:
1. Встановлено безпідставні та протиправні вимоги до предмету закупівлі.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є протиправними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зазначити наступне.
1. Щодо вимог до предмету закупівлі.
1.1. Відповідно до умов підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасниками у складі тендерних пропозицій має бути надана «Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника щодо наявності систем відеоспостереження на АЗС Постачальника». Аналогічна умова міститься у підпункті 2.1.2 пункту 2 Додатку № 6 до Тендерної документації.
Згідно з умовами пункту 6.2.1. Проекту договору, наведеного у Додатку № 5 до Тендерної документації, «Покупець має право звернутися до Постачальника для отримання відеоматеріалів з його АЗС стосовно заправки транспортних засобів, які належать Покупцю. Постачальник, після звернення Покупця, повинен надати відеоматеріали на електронних носіях, стосовно заправки транспортних засобів, які належать Покупцю, в термін який не перевищує 72 години».
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до умов пункту 4.1. Розділу Тендерної документації «Загальні положення», предметом закупівлі є товар «Дизельне паливо, бензин (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти)».
Вимоги до дизельного палива та бензину встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент), а також розробленими з метою забезпечення його впровадження та застосування ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Правила роздрібної торгівлі нафтопродуктами затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442.
Обов’язковість наявності на АЗС системи відеоспостереження НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА чинним законодавством, зокрема, зазначеними нормативними актами.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має можливість здійснити реалізацію палива через мережі АЗС, відповідно до умов договорів, укладених з партнерами, зокрема, згідно з договорами від 01.04.2025 № 24/02/1578-МТР/25 та від 21.04.2025 № 24/02/1885-МТР/25, укладеними з АТ «УКРНАФТА», які не передбачають наявності на АЗС систем відеоспостереження.
У разі відсутності на кожній із запропонованих ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» АЗС систем відеоспостереження, тендерну пропозицію, подану ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», буде відхилено Замовником як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1.2. Відповідно до умов підпункту 2.3. пункту 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасниками у складі тендерних пропозицій має бути надана «Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника щодо забезпечення Замовника онлайн системою керування та розподілу пального за допомогою WEB додатку з подальшим наданням Замовнику доступу до «Особистого кабінету» Учасника, в якому здійснюється контроль та розподіл пального». Аналогічна умова міститься у підпункті 2.1.2 пункту2 Додатку № 6 до Тендерної документації.
При цьому, відповідно до інформації, зазначеної у таблиці, наведеній у Додатку № 4 до Тендерної документації, а також у пункті 4.3. Проекту договору, наведеного у Додатку № 5 до Тендерної документації, поставка дизельного палива та бензину має здійснюватися як за «літровими картками», так і за «талонами із системою захисту».
У Додатку № 4 до Тендерної документації також зазначено, що «Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по літровим карткам та талонам із системою захисту […]».
Згідно з умовами пункту 3.2. Проекту договору, наведеного у Додатку № 5 до Тендерної документації, «Покупець здійснює оплату Товару протягом 180 (ста восьмидесяти) календарних днів з дати передачі літрових карток та талонів із системою захисту (далі - довірчі документи) Покупцю та підписання Сторонами видаткової накладної».
Зі змісту зазначених умов вбачається, що Замовник вимагає від учасників наявності онлайн системи керування та розподілу пального за допомогою WEB додатку з подальшим наданням Замовнику доступу до «Особистого кабінету» Учасника, в якому здійснюється контроль та розподіл пального. При цьому, функціонал такого WEB додатку має поширюватися як на «літрові картки» (тобто, паливні картки), так і на «талони із системою захисту» (тобто, паливні талони).
Також зі змісту зазначених вимог вбачається, що пропозиції учасників, які не зможуть забезпечити виконання наведених вище умов, будуть відхилені як такі, що не відповідають умовам Тендерної документації.
З цього приводу слід зауважити, що згідно з умовами пункту 4.1. Розділу Тендерної документації «Загальні положення», предметом закупівлі є товар «Дизельне паливо, бензин (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти)».
Вимоги до дизельного палива та бензину встановлені Технічним регламентом, а також ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Зазначені нормативні документи взагалі НЕ МІСТЯТЬ вимог, які б зобов’язували розповсюджувачів палива (в т.ч. ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), забезпечувати покупця (Замовника) WEB додатком з подальшим наданням Замовнику доступу до «Особистого кабінету» Учасника, в якому здійснюється контроль та розподіл пального.
Відповідно, вказані нормативні документи не встановлюють і вимог щодо функціоналу такого WEB додатку (особистого кабінету).
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» пропонує для реалізації нафтопродукти (зокрема, бензин А-95, дизельне паливо) у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», зокрема, з можливістю відпуску товару на підставі паливних карток. При цьому, для забезпечення зручності використання покупцями паливних карток, розроблено та впроваджено в дію електронний кабінет клієнта (покупця), який розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://naftacards.ukrnafta.com/.
У Кабінеті клієнта розміщено, в т.ч., Інструкцію користувача особового кабінету, яка містить, зокрема, опис порядку реєстрації користувача, опис функціоналу особистого (електронного) кабінету покупця, його налаштувань, контактну інформацію, в т.ч., номер телефону гарячої лінії (0 800 404 000).
При цьому, функціонал Кабінету клієнта, у якому покупець може адмініструвати паливні картки «UKRNAFTA», емітентом яких є ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», дозволяє повною мірою використовувати весь функціонал паливних карток, необхідний для здійснення заправлення автомобілів замовника паливом, а також здійснювати адміністрування паливних карток, їх блокування, розблокування тощо.
Разом з цим, функціонал зазначеного електронного кабінету клієнта (покупця), не поширюється на паливні талони.
За таких умов, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», не відповідатиме умовам Тендерної документації, та буде відхилена Замовником.
Звертаємо увагу, що пропонований ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», функціонал запропонованого ним електронного кабінету жодним чином не впливає на технічні характеристики та споживчі якості предмета закупівлі – «Дизельне паливо, бензин (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти)».
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-12-02-007289-a.
2. Договір від 01.04.2025 № 24/02/1578-МТР/25 з АТ «УКРНАФТА».
3. Договір від 21.04.2025 № 24/02/1885-МТР/25 з АТ «УКРНАФТА».
4. Інструкція користувача особового кабінету.
5. Знімки екрану з електронного кабінету клієнта (покупця).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника внести зміни до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-12-02-007289-a, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними.
Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.
Автор:
43012009, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
04053, Україна, Київська область, Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5