Показати схожі тендери

Закупівля Дизельне паливо Євро5 від Виконавчий комітет Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-28-011861-a
Id Tender a3e58cce3ed24dfaace20c2901e10676
План UA-P-2025-11-28-012941-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.11.2025 15:11
Остання зміна 23.12.2025 14:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
806 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2025 15:11 до 07.12.2025 15:13
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2025 15:11
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2025 15:11
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.12.2025 13:43
до 17.12.2025 14:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2025 14:43
до 23.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.12.2025 14:54
до 23.12.2025 14:14
Період уточнень
з 28.11.2025 15:11 до 04.12.2025 00:00
Період оскарження
з 28.11.2025 15:11 до 04.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.12.2025 13:43 до 17.12.2025 14:54
Період кваліфікації
з 08.12.2025 13:43 до 17.12.2025 14:54
Основні параметри
Дизельне паливо Євро5
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
806 000 грн.
Дизельне паливо Євро5
Назва предмета закупівлі
Дизельне паливо Євро5
Очікувана вартість
806 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4030,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.12.2025 13:14
Закінчення аукціону
08.12.2025 13:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо Євро5
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
13 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Дата постачання по
25.12.2025 15:13
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
Пропозиція:
700 440 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ОККО-СЕРВІС"
Пропозиція:
678 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
Пропозиція:
776 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.12.2025 13:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.11.2025 15:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Трепалін Роман Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380542700149
Замовник
ЄДРПОУ
04057942
Повна назва
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
майдан Незалежності, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Дизельне паливо Євро5
Період вимог/скарг з 11.12.2025 14:43 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 13:43 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
11.12.2025 14:43
Повідомлення про рішення
11.12.2025 14:33
Пропозиція, що перемогла
09.12.2025 16:36
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 15:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 15:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В тендерній пропозиції учасника – ПП «ОККО-СЕРВІС», який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: В Додатку 7 до тендерній документації «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначені документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, а саме: - довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців); - підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 2 до тендерної документації; В складі тендерної пропозиції вищезазначені документи не надані. Також в додатку 7 зазначені вимоги надати: -інформацію в довільній формі про наявність мережі АЗС у м.Суми (не менше трьох) власних, партнерських або орендованих автозаправних станцій із зазначенням адреси місцезнаходження його АЗС; -довідку в довільній формі про наявність на території АЗС об’єктів укриття, первинного (мобільного) укриття чи об’єкту захищеного простору; На підтвердження першої з зазначених вимог учасник надав конкретизовану довідку № 82 від 05.12.2025 із зазначенням конкретних адрес, що відповідає умовам тендерної документації. На підтвердження другої з зазначених вимог учасник надав довідку №80 від 05.12.2025, у який зазначено: «повідомляємо про наявність на території АЗС об’єктів укриття, первинного (мобільного) укриття чи об’єкту захищеного простору». Тобто учасник скопіював текст тендерної документації замовника без жодної конкретизації. При цьому, станом на 09.12.2025 у відділі цивільного захисту населення управління муніципальної безпеки СМР відсутня інформація про наявність таких об’єктів по зазначених у вашій довідці № 82 05.12.2025 адресах. З огляду на те, що АЗС, які розташовані у місті Суми, постійно перебувають під обстрілом засобами ураження країни-агресора, безпекова складова під час заправки пальним є пріоритетом. Тому вимагаємо конкретизувати інформацію, зазначену у вашій довідці від 05.12.2025 № 80 в розрізі адрес, зазначених у вашій довідці № 82 від 05.12.2025: м.Суми, вул. Білопільській шлях, 26 А м.Суми, вул.Роменська, 100 м.Суми, вул.Харківська, 79 Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи відповідно до Додатку 7 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних ропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
09.12.2025 16:35
Надати до
10.12.2025 16:35
Період вимог/скарг з 16.12.2025 17:05 по 22.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 14:43 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.12.2025 17:05
Повідомлення про рішення
16.12.2025 17:03
Пропозиція, що перемогла
11.12.2025 15:56
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.12.2025 14:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 15:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.11.2025 15:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В тендерній пропозиції учасника – ТОВ «ТД «ДЕВОН-ІНВЕСТ», який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: В додатку 7 зазначені, серед документів, які повинен надати учасник, вимоги: -інформацію в довільній формі про наявність мережі АЗС у м.Суми (не менше трьох) власних, партнерських або орендованих автозаправних станцій із зазначенням адреси місцезнаходження його АЗС; -довідку в довільній формі про наявність на території АЗС об’єктів укриття, первинного (мобільного) укриття чи об’єкту захищеного простору; На підтвердження першої з зазначених вимог учасник надав конкретизовану довідку № 14 від 04.12.2025 із зазначенням конкретних адрес заправок вашого партнера (ТОВ «Євро Смарт Пауер» - мережа АЗС БСРМ-НАФТА). На підтвердження другої з зазначених вимог учасник надав довідку №48 від 04.12.2025, у який зазначено: «ТОВ «Торговий дім «Девон-Інвест» повідомляє про наявність на території АЗС об’єктів укриття, первинного (мобільного) укриття чи об’єкту захищеного простору;». При цьому, 11.12.2025 відділ цивільного захисту населення управління муніципальної безпеки СМР провів перевірку АЗС Вашого партнера по зазначених у Вашій довідці № 14 від 04.12.2025 адресах та повідомив про відсутність таких об’єктів. З огляду на те, що АЗС, які розташовані у місті Суми, постійно перебувають під обстрілом засобами ураження країни-агресора, безпекова складова під час заправки пальним є пріоритетом. Тому вимагаємо конкретизувати інформацію, зазначену у вашій довідці № 48 від 04.12.2025 в розрізі адрес, які Ви вказали в довідці №14 від 04.12.2025 (м.Суми, пр-т. Курський, 135/1, м.Суми, вул. Кондратьєва Герасима, 166/1. м.Суми, вул. Демьяна Коротченка, 18/1) та підтвердити наявність на території цих АЗС об’єктів укриття, первинного (мобільного) укриття чи об’єкту захищеного простору із підтвердженням такої інформації. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
11.12.2025 15:55
Надати до
12.12.2025 15:55
Період вимог/скарг з 17.12.2025 14:54 по 23.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.12.2025 17:05 по 24.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.12.2025 14:54
Довідка НАЗК
17.12.2025 14:54
Повідомлення про рішення
17.12.2025 14:51
Пропозиція, що перемогла
16.12.2025 17:05
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-28-011861-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 554/16-25
776 100 грн.
646 750 грн.
З ПДВ
Підписано
23.12.2025
Строк дії договору з
23.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
13 000 (літр)
Дизельне паливо Євро5
Номенклатура
Дизельне паливо Євро5
Кількість
13 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
59.7
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04057942

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
Повна назва
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44098532

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.12.2025 14:14
Повідомлення про договір
23.12.2025 14:11
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
806 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2025 15:13
Замовник:
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542700149
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
806 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.12.2025 15:13
Замовник:
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542700149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності