Зміст
Розглядом тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС», встановлено наступне.
1. Всупереч вимогам пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації та пунктом 4 Додатку №6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника відсутня Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку №1 до Тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та пункту 8 Додатку №6 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи відповідно Додатку №2 до Тендерної документації.
Додатком №2 до тендерної документації визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати серед інших документів Інформаційну довідку про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), що виконаний Учасником в повному обсязі протягом 2020-2023 років.
Аналогічним вважається договір, за яким учасник одночасно або окремо здійснював продаж ПММ за талонами та поставку ПММ на склад Покупця автомобільним транспортом.
У складі тендерної документації учасником надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №2023/1 від 02.12.2025 р. (далі – Довідка).
Всупереч вимогам тендерної документації, рядок 3 Довідки містить інформацію про договір з Комунальним підприємством «Виробниче управління комунального господарства терміном виконання від 22.01.2024 до 31.12.2024.
Крім того, за іншими договорами, інформацію про які містить Довідка, а саме: з Комунальним підприємством «Нововолинськводоканал» №55ПТ-38032/23 від 18.07.2023 та з Волинським обласним бюро судово-медичної експертизи №55-37888/23 від 17.07.2023, пальне відпускалось покупцеві за паливними картками на АЗС продавця.
Інформація про договори та копії договорів, за яким учасник одночасно або окремо здійснював продаж ПММ за талонами та поставку ПММ на склад покупця, відсутні.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Підпунктом 1 пункту 44 Особливостей встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію разі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У порядку пункту 43 особливостей,
ВИМАГАЮ:
Усунути зазначені вище невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення.