Показати схожі тендери

Закупівля Бензин марки А-95 від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-011475-a
Id Tender 35b6c9e495a34b469da74ae077c9ced8
План UA-P-2025-11-25-013831-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.11.2025 14:25
Остання зміна 14.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
239 932 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 14:24 до 03.12.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 14:24
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 14:24
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.12.2025 10:00
до 08.12.2025 09:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2025 09:23
до 14.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.12.2025 09:23
-
Період уточнень
з 25.11.2025 14:24 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 14:24 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.12.2025 10:00 до 08.12.2025 09:23
Період кваліфікації
з 03.12.2025 10:00 до 08.12.2025 09:23
Основні параметри
Бензин марки А-95
Бензин марки А-95
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
239 932 грн.
Бензин марки А-95
Назва предмета закупівлі
Бензин марки А-95
Примітки
Бензин марки А-95
Очікувана вартість
239 932 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1199,66
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бензин марки А-95
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
4 100
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 1 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника: в день звернення до Постачальника за довірчими документами (талонами) на отримання товару або в день звернення до Постачальника з заявкою про поставку бензину на склад Покупця, зазначений ним у заявці.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ОККО-СЕРВІС"
Пропозиція:
218 940 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 14:24
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ВІКТОРОВ МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ
Електронна пошта
Телефон
380522378943
Замовник
ЄДРПОУ
24718432
Назва (англійською мовою)
SERVICE FOR RESTORATION AND DEVELOPMENT OF INFRASTRUCTURE IN KIROVOHRAD OBLAST
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
SERVICE FOR RESTORATION AND DEVELOPMENT OF INFRASTRUCTURE IN KIROVOHRAD OBLAST
Поштовий індекс
25015
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул. Полтавська, будинок 38
Кваліфікація
Лот № 1 Бензин марки А-95
Період вимог/скарг з 08.12.2025 09:23 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 10:00 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
08.12.2025 09:22
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
04.12.2025 16:07
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.12.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 14:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 14:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглядом тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС», встановлено наступне. 1. Всупереч вимогам пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації та пунктом 4 Додатку №6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника відсутня Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку №1 до Тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та пункту 8 Додатку №6 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи відповідно Додатку №2 до Тендерної документації. Додатком №2 до тендерної документації визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати серед інших документів Інформаційну довідку про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), що виконаний Учасником в повному обсязі протягом 2020-2023 років. Аналогічним вважається договір, за яким учасник одночасно або окремо здійснював продаж ПММ за талонами та поставку ПММ на склад Покупця автомобільним транспортом. У складі тендерної документації учасником надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №2023/1 від 02.12.2025 р. (далі – Довідка). Всупереч вимогам тендерної документації, рядок 3 Довідки містить інформацію про договір з Комунальним підприємством «Виробниче управління комунального господарства терміном виконання від 22.01.2024 до 31.12.2024. Крім того, за іншими договорами, інформацію про які містить Довідка, а саме: з Комунальним підприємством «Нововолинськводоканал» №55ПТ-38032/23 від 18.07.2023 та з Волинським обласним бюро судово-медичної експертизи №55-37888/23 від 17.07.2023, пальне відпускалось покупцеві за паливними картками на АЗС продавця. Інформація про договори та копії договорів, за яким учасник одночасно або окремо здійснював продаж ПММ за талонами та поставку ПММ на склад покупця, відсутні. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підпунктом 1 пункту 44 Особливостей встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію разі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У порядку пункту 43 особливостей, ВИМАГАЮ: Усунути зазначені вище невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Створено
04.12.2025 16:07
Надати до
05.12.2025 16:07
Торги не відбулися
Очікувана вартість
239 932 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380522378943
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
239 932 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380522378943
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності