Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення) від Офіс Генерального прокурора.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-20-013677-a
Id Tender 9cbd9747345d488286e6abc4386f14e0
План UA-P-2025-11-20-015462-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.11.2025 15:29
Остання зміна 16.12.2025 18:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 499 472.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2025 15:28 до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2025 15:28
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2025 15:28
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.12.2025 11:45
до 16.12.2025 18:40
Залишилось 4 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2025 15:10
до 22.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.12.2025 18:40
-
Період уточнень
з 20.11.2025 15:28 до 28.11.2025 00:00
Період оскарження
з 20.11.2025 15:28 до 28.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2025 11:45 до 16.12.2025 18:40
Період кваліфікації
з 01.12.2025 11:45 до 16.12.2025 18:40
Основні параметри
Послуги з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
12 499 472.6 грн.
Послуги з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення)
Назва предмета закупівлі
Послуги з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення)
Очікувана вартість
12 499 472.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
124994,73
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.12.2025 11:22
Закінчення аукціону
01.12.2025 11:45
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 600 (Одиниця)
Програмна продукція Cisco Secure Email Essential Inbound Malware Defense and ANYL (ESA-ESS-LIC) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція Cisco Secure Email Essential Inbound Malware Defense and ANYL (ESA-ESS-LIC) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
48219100-7 - Пакети програмного забезпечення для керування шлюзами
Кількість
600
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 600 (Одиниця)
Програмна продукція Cisco SMA Centralized Email Management Reporting License (SMA-EMGT-LIC) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція Cisco SMA Centralized Email Management Reporting License (SMA-EMGT-LIC) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
48219100-7 - Пакети програмного забезпечення для керування шлюзами
Кількість
600
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №3 600 (Одиниця)
Програмна продукція Cisco Web Essentials SW Bundle (WREP+WUC) Licenses (WSA-WSE-LIC) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція Cisco Web Essentials SW Bundle (WREP+WUC) Licenses (WSA-WSE-LIC) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
48219100-7 - Пакети програмного забезпечення для керування шлюзами
Кількість
600
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №4 600 (Одиниця)
Програмна продукція Cisco SMA Centralized Web Management Reporting License (SMA-WMGT-LIC) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція Cisco SMA Centralized Web Management Reporting License (SMA-WMGT-LIC) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
48219100-7 - Пакети програмного забезпечення для керування шлюзами
Кількість
600
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №5 2 (Одиниця)
Програмна продукція Cisco FPR2140 Threat Defense Threat, Malware and URL 1Y Subs (L-FPR2140T-TMC-1Y) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція Cisco FPR2140 Threat Defense Threat, Malware and URL 1Y Subs (L-FPR2140T-TMC-1Y) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
48219100-7 - Пакети програмного забезпечення для керування шлюзами
Кількість
2
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці – гривні. Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих послуг з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки Офісу Генерального прокурора (далі – Акт) згідно зі Специфікацією послуг (Додаток № 1). Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів із дня отримання підписаного Сторонами Акта.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕС ЕН ТІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
11 499 499.02 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛЕСТА"
Пропозиція:
11 622 328.02 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.12.2025 11:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.11.2025 15:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Стрілецька
Електронна пошта
Телефон
+380445967324
Замовник
ЄДРПОУ
00034051
Повна назва
Офіс Генерального прокурора
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення)
Період вимог/скарг з 12.12.2025 15:10 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 11:45 по 30.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
12.12.2025 15:10
Повідомлення про рішення
08.12.2025 18:13
Електроний протокол про продовження строку
04.12.2025 20:27
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 11:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Порядок денний: Розгляд тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕС ЕН ТІ Україна» за предметом закупівлі: послуги з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-20-013677-a) та розміщення вимоги про усунення невідповідностей. Розгляд питання: 01.12.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій у закупівлі послуги з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення). За результатами розкриття тендерних пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕС ЕН ТІ Україна» (далі – Учасник) перебуває на етапі кваліфікації, проте в тендерній пропозиції Учасника виявлено невідповідності. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовником вимагається надання інформації щодо інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно із додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації Учасник надає наступні документи: Для підтвердження в Учасника процедури закупівлі наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у надає: «Довідку для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ: «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 2. Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го), виконаного протягом 2022-2025 років та первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами, актами наданих послуг та/або актами приймання-передачі програмної продукції та/або видатковими накладними тощо). Копії первинних документів, що підтверджують виконання аналогічного договору дозволяється подавати не в повному обсязі. Під аналогічними договорами слід розуміти договори з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки та/або програмної продукції для системи захисту електронної пошти та/або програмної продукції для захисту доступу до мережі інтернет та/або програмної продукції для удосконалення модулів безпеки міжмережевих екранів, або договори, укладені за відповідним кодом ДК предмета закупівлі. У разі подання учасником у складі тендерної пропозиції декількох аналогічних договорів вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори.». Згідно з вищенаведеною кваліфікаційною вимогою, під аналогічними договорами слід розуміти договори з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки та/або програмної продукції для системи захисту електронної пошти та/або програмної продукції для захисту доступу до мережі інтернет та/або програмної продукції для удосконалення модулів безпеки міжмережевих екранів, або договори, укладені за відповідним кодом ДК предмета закупівлі. Так, ТОВ «ЕС ЕН ТІ УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 45902800, створене 12.12.2024) надало копії 3 виконаних договорів, укладених Дочірнім підприємством «ЕС ЕН ТІ УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 20032321), один з яких не може бути визнаний аналогічним, а саме: Договір № ES.SB.11.22 від 13.12.2022, предметом якого були послуги з активації технічної підтримки мережевого обладнання Cisco (мережа центрального апарату та філій – обласних управлінь АТ «Ощадбанк»). Замовником читко встановлено вимогу, що у разі подання учасником у складі тендерної пропозиції декількох аналогічних договорів вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори. Разом з тим, приєднання юридичних осіб вважається завершеним з дати державної реєстрації змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються. Замовник вимагає усунути наступні порушення: - надати довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ: «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до п.2. додатку 2 до Тендерної документації укладених Учасником ТОВ «ЕС ЕН ТІ УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 45902800, створене 12.12.2024); - надати копії аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно з п.п. 2 п.2 додатку 2 до Тендерної документації укладених Учасником ТОВ «ЕС ЕН ТІ УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 45902800, створене 12.12.2024) під аналогічними договорами слід розуміти договори з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки та/або програмної продукції для системи захисту електронної пошти та/або програмної продукції для захисту доступу до мережі інтернет та/або програмної продукції для удосконалення модулів безпеки міжмережевих екранів, або договори, укладені за відповідним кодом ДК предмета закупівлі. Рішення: 1. Розмістити вимогу про усунення невідповідностей Учасника. 2. Оприлюднити, у встановленому законодавстві порядку, вимогу про усунення невідповідностей Учасника.
Створено
04.12.2025 20:27
Надати до
05.12.2025 20:27
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
01.12.2025 відбулося розкриття тендерних пропозицій процедури відкритих торгів з особливостями згідно послуги з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення). За результатами розкриття тендерних пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕС ЕН ТІ Україна» (ЄДРПОУ 45902800) (далі - Учасник) перебуває на стадії кваліфікації. Згідно з пунктом 37 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей існує необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника поданої у відкритих торгах за предметом закупівлі послуги з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення) до 20 робочих днів у зв’язку з необхідністю детального аналізу тендерної пропозиції учасника. У зв’язку з необхідністю вжиття вищезазначених заходів, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Вирішено: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення.
Дата продовження строку розгляду
08.12.2025 18:13
Дата кінця розгляду
30.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 16.12.2025 18:40 по 22.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.12.2025 15:10 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.12.2025 18:40
Повідомлення про рішення
15.12.2025 17:32
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.12.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
01.12.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій у закупівлі послуги з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки Офісу Генерального прокурора (ДК 021:2015-48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення). За результатами розкриття тендерних пропозицій ТОВ «АЛЕСТА» (далі – Учасник) перебуває на етапі кваліфікації з 12.12.2025, проте в тендерній пропозиції Учасника виявлено невідповідності. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовником вимагається надання інформації щодо інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно із додатком 2 до Тендерної документації. Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації Учасник надає наступні документи: Для підтвердження в Учасника процедури закупівлі наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у надає: «Довідку для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ: «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 2. Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го), виконаного протягом 2022-2025 років та первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами, актами наданих послуг та/або актами приймання-передачі програмної продукції та/або видатковими накладними тощо). Копії первинних документів, що підтверджують виконання аналогічного договору дозволяється подавати не в повному обсязі. Під аналогічними договорами слід розуміти договори з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки та/або програмної продукції для системи захисту електронної пошти та/або програмної продукції для захисту доступу до мережі інтернет та/або програмної продукції для удосконалення модулів безпеки міжмережевих екранів, або договори, укладені за відповідним кодом ДК предмета закупівлі. У разі подання учасником у складі тендерної пропозиції декількох аналогічних договорів вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори.». Згідно з вищенаведеною кваліфікаційною вимогою, під аналогічними договорами слід розуміти договори з постачання програмної продукції для оновлення та удосконалення інформаційної безпеки та/або програмної продукції для системи захисту електронної пошти та/або програмної продукції для захисту доступу до мережі інтернет та/або програмної продукції для удосконалення модулів безпеки міжмережевих екранів, або договори, укладені за відповідним кодом ДК предмета закупівлі. Так, Учасником надано копії 2 виконаних договорів, один з яких не може бути визнаний аналогічним, а саме: № 132-22 від 24.10.2022, предметом якого були послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки програмної продукції Cisco за ДК 021:2015-72250000-2 «Послуги, пов’язані з системами та підтримкою». Замовником читко встановлено вимогу, що у разі подання учасником у складі тендерної пропозиції декількох аналогічних договорів вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори. Замовник вимагає усунути наступні порушення: - привести у відповідність довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ: «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до п.2. додатку 2 до Тендерної документації укладених Учасником. Рішення: 1. Розмістити вимогу про усунення невідповідностей Учасника. 2. Оприлюднити, у встановленому законодавстві порядку, вимогу про усунення невідповідностей Учасника.
Створено
15.12.2025 17:31
Надати до
16.12.2025 17:31
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
12 499 472.6 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 00:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380445967324
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
12 499 472.6 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 00:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380445967324
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності