Показати схожі тендери

Закупівля Бензин А-95 смарт-картами та/або талонами, дизельне паливо смарт-картами та/або талонами від Чугуївський комунальний комплекс.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-015823-a
Id Tender d659e7b776584704873eebf3e673078f
План UA-P-2025-11-13-019240-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.11.2025 17:04
Остання зміна 05.12.2025 17:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 350 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 17:02 до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 17:02
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 17:02
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00
до 28.11.2025 17:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 17:25
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.11.2025 17:25
до 05.12.2025 17:26
Період уточнень
з 17.11.2025 17:02 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 17:02 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00 до 28.11.2025 17:25
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00 до 28.11.2025 17:25
Основні параметри
Бензин А-95 смарт-картами та/або талонами, дизельне паливо смарт-картами та/або талонами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 350 000 грн.
Бензин А-95 смарт-картами та/або талонами, дизельне паливо смарт-картами та/або талонами
Назва предмета закупівлі
Бензин А-95 смарт-картами та/або талонами, дизельне паливо смарт-картами та/або талонами
Очікувана вартість
1 350 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 6 140 (літр)
Бензин А-95 смарт-картами та/або талонами
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95 смарт-картами та/або талонами
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Ідентифікатор категорії
a5c91b25aa8d47ceb1dd5a70e3cd6f28
Кількість
6 140
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Відповідність ДСТУ 7687:2015
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Вимога
Бренд
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Значення, яке очікується

MARSHAL

Вимога
Октанове число (за дослідним методом)
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Значення, яке очікується

country.95

Вимога
Bміст сірки
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Значення, яке очікується

10 мг/кг

Вимога
Спосіб реалізації
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Значення, яке очікується

талон

картка

Позиція : №2 18 180 (літр)
Дизельне паливо смарт-картами та/або талонами
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо смарт-картами та/або талонами
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Ідентифікатор категорії
3254578ad002477d84a21a45c727c6f0
Кількість
18 180
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Відповідність ДСТУ 7688:2015
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Вимога
Бренд
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Значення, яке очікується

MARSHAL

Вимога
Цетанове число
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Значення, яке очікується

country.51

Вимога
Bміст сірки
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Значення, яке очікується

10 мг/кг

Вимога
Спосіб реалізації
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Значення, яке очікується

картка

талон

Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15-ти (п’ятнадцять) робочих днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 2 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару виконується за рахунок Учасника по Харківській обл., а саме: 63503 Україна Харківська область м. Чугуїв бульвар Центральний, 1Ж, (транспортні витрати входять до вартості товару), згідно заявок Замовника протягом 2 робочих днів. Протягом дії договору постачання товару Постачальником повинно здійснюватися через АЗС, які об’єднані однією торгівельною маркою/єдиним брендом та/або через автозаправні станції партнерів (з можливістю отримання палива за смарт-картами та/або талонами). Одна АЗС повинна бути розташована на відстані не більше, ніж 15 (п'ятнадцяти) кілометрів від місцезнаходження Покупця: 63503 Україна Харківська область м. Чугуїв, бульвар Центральний, 1Ж та АЗС у Харківській області, перелік яких можна переглянути на сайті Учасника (Постачальника).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Маршал-Кард"
Пропозиція:
1 302 090 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Осколков
Електронна пошта
Телефон
+380974601093
Сайт:
http://chuguevsanochistka.io.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38630446
Повна назва
Чугуївський комунальний комплекс
Поштовий індекс
63503
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Чугуїв
Адреса
бульвар Центральний, 1Ж
Кваліфікація
Лот № 1 Бензин А-95 смарт-картами та/або талонами, дизельне паливо смарт-картами та/або талонами
Період вимог/скарг з 28.11.2025 17:25 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 00:00 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 17:25
Довідка НАЗК
28.11.2025 17:25
Повідомлення про рішення
27.11.2025 12:04
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
25.11.2025 01:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлено невідповідність у документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника. Згідно з Додатком 1 тендерної документації (п. 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»), Учасником повинен бути наданий лист-відгук, який містить: – номер та дату виконаного договору; – інформацію щодо належного та своєчасного виконання; – підпис уповноваженої особи замовника договору; – дату та вихідний номер відгуку. У наданому Учасником листі-відгуку відсутні дата та вихідний номер, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей №1178, просимо Учасника усунути зазначену невідповідність шляхом подання відкоригованого листа-відгуку у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту оприлюднення цього повідомлення в електронній системі закупівель.
Створено
27.11.2025 12:03
Надати до
28.11.2025 12:03
Договір
UA-2025-11-17-015823-a-a1
Підписаний і діє
Номер
94
1 302 090 грн.
1 085 075 грн.
З ПДВ
Підписано
05.12.2025
Строк дії договору з
05.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 140 (літр)
Бензин А-95 смарт-картами та/або талонами
Номенклатура
Бензин А-95 смарт-картами та/або талонами
Кількість
6 140
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
18 180 (літр)
Дизельне паливо смарт-картами та/або талонами
Номенклатура
Дизельне паливо смарт-картами та/або талонами
Кількість
18 180
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чугуївський комунальний комплекс
Повна назва
Чугуївський комунальний комплекс
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38630446

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "Маршал-Кард"
Повна назва
ТОВ "Маршал-Кард"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44793228

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA883003350000000260002206849
ПІБ підписанта
Васильцов Максим Володимирович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+380985891411
Електронна пошта
Документи договору
05.12.2025 17:26
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-05-000015
Дата створення проекту
05.12.2025 16:53
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
05.12.2025 18:15
Дата завершення моніторингу
27.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 443-41-90
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.12.2025 № 330 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.12.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.12.2025 № 330 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13 UA-2025-11-17-015823-a 17.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.12.2025 00:00
Документи рішення
05.12.2025 18:15
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95 смарт-картами та/або талонами, дизельне паливо смарт-картами та/або талонами» (ДК 021:2015:09130000-9 — Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю 1 350 000,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-17-015823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Вимогами Додатку №2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи (протокол 17.11.2025 № 174) (далі – тендерна документація) передбачено, що Учасник повинен надати копiю договору з лабораторiєю на проведення випробувань нафтопродуктiв або копiю документiв, якi підтверджують наявнiсть у Постачальника власної акредитованої лабораторiї, копiю атестату цiеї лабораторiї з додатками, що завiренi печаткою лабораторiї та пiдписом її уповноваженого представника. Учасник (переможець) ТОВ «Маршал-Кард» (код ЭДРПОУ 44793228) надав у складі тендерної пропозиції Договір № 10447901/25 від 23.10.2025 про надання послуг щодо проведення лабораторного аналізу, укладений з Акціонерним товариством «Концерн Галнафтогаз» (як Виконавець), в особі Начальника сектору Харківська випробувальна лабораторія Вдовиченко Володимира Григоровича, який діє на підставі Довіреності № ГНГ-24/117 від 06.10.2024 року. Одночасно, учасником ТОВ «Маршал-Кард» надається у складі ТП і Довіреність № ГНГ-24/117 від 06.10.2024, де зазначено, що ця довіреність видана 06.10.2024 року та діє до 06.10.2025 року включно. Таким чином, учасником ТОВ «Маршал-Кард» надано Договір про надання послуг щодо проведення лабораторного аналізу, який укладено з боку Виконавця на підставі довіреності, яка на дату укладення договору (23.10.2025), вже не діяла (файл Договір з лабораторією.pdf). Надати пояснення щодо причин неврахування зазначеного факту під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Маршал-Кард» . Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.12.2025 17:21
Орган перевірки
12.12.2025 00:00
Документи повідомлення
08.12.2025 17:22
-
Відповідь
Відповідь на звернення
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик, визначення розміру витрат та очікуваної вартості Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі: • статистичного аналізу середньомісячного використання паливно-мастильних матеріалів Замовником за аналогічний попередній період; • даних офіційних джерел щодо актуальних цін (зокрема, Міністерства фінансів України: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/); • Примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (із змінами); • аналізу пропозицій та номенклатури у Prozorro Market. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до вимог чинного законодавства. 2. Пояснення Замовника . Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Маршал-Кард» (ЄДРПОУ 44793228) Замовником було встановлено, що учасник надав: • Договір № 10447901/25 від 23.10.2025 про надання послуг щодо проведення лабораторного аналізу, укладений з АТ «Концерн Галнафтогаз», Вимога Додатку №2 ТД стосувалася виключно: • надання копії договору з лабораторією або копії документів про власну акредитовану лабораторію, ТД не містила вимог щодо: • строку дії внутрішніх довіреностей контрагента (лабораторії), • підтвердження повноважень підписанта договору з боку лабораторії, Договір між учасником і лабораторією — це документ на підтвердження відповідності. Цей договір: • не є договором про закупівлю, • подається лише як підтвердження виконання вимоги ТД (наявність договору з акредитованою лабораторією). Учасник надав: • договір з акредитованою лабораторією; Учасник надав усі документи, передбачені ТД, а тому Замовник правомірно визнав вимогу виконаною. В тендерній документації зазначено наступне: Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. Замовником дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а дії щодо визначення очікуваної вартості, перевірки документів учасника здійснено правомірно, у межах повноважень і відповідно до принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішеня
11.12.2025 12:35
Замовник
Документи повідомлення
11.12.2025 12:37
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95 смарт-картами та/або талонами, дизельне паливо смарт-картами та/або талонами» (ДК 021:2015:09130000-9 — Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю 1 350 000,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-17-015823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Замовник у Додатку №2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи (протокол 17.11.2025 № 174) (далі – тендерна документація) встановив вимогу, насамперед, що Учасник повинен надати копiю атестату лабораторiї з додатками, що завiренi печаткою лабораторiї та пiдписом її уповноваженого представника. Учасник ТОВ «Маршал-Кард» надав у складі тендерної пропозиції у файлі Договір з лабораторією.pdf Атестат про акредитацію Центру паливних випробувань «TFC» Акціонерного товариства «Концерн Галнафтогаз» від 20.12.2023 № 20934 (далі – Атестат) з додатком «Сфера акредитації Центру паливних випробувань «TFC» Акціонерного товариства «Концерн Галнафтогаз» до Атестату (далі – Додаток), при цьому відмітка про засвідчення копії цих документів не має таких елементів: як найменування посади особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища та дати засвідчення копії. Яким чином Замовник перевірив, що Учасник ТОВ «Маршал-Кард» виконав вимогу, передбачену Додатком №2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБ-ХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації, зокрема, що надана у файлі Договір з лабораторією.pdf копiя Атестату з Додатком завiрена саме підписом уповноваженого представника лабораторії. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в по-ясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) пи-тання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.12.2025 15:27
Орган перевірки
18.12.2025 00:00
Документи повідомлення
12.12.2025 15:29
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 00:00
Замовник:
Чугуївський комунальний комплекс
Контактний телефон:
+380974601093
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 00:00
Замовник:
Чугуївський комунальний комплекс
Контактний телефон:
+380974601093
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності