Показати схожі тендери

Закупівля Бензин автомобільний А-95-Євро 5 Е5, Дизельне пальне ДП-Євро 5 від Сумська обласна державна адміністрація.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-009504-a
Id Tender a9b477d7c24848a6a199a263d0d378bd
План UA-P-2025-11-07-009999-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.11.2025 14:11
Остання зміна 26.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
271 613 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 14:10 до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 14:10
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 14:10
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.11.2025 00:00
до 20.11.2025 09:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2025 13:40
до 26.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 20.11.2025 09:41
-
Період уточнень
з 07.11.2025 14:10 до 12.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 14:10 до 12.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.11.2025 00:00 до 20.11.2025 09:41
Період кваліфікації
з 15.11.2025 00:00 до 20.11.2025 09:41
Основні параметри
Бензин автомобільний А-95-Євро 5 Е5, Дизельне пальне ДП-Євро 5
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
271 613 грн.
Бензин автомобільний А-95-Євро 5 Е5, Дизельне пальне ДП-Євро 5
Назва предмета закупівлі
Бензин автомобільний А-95-Євро 5 Е5, Дизельне пальне ДП-Євро 5
Очікувана вартість
271 613 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2716,13
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 200 (літр)
Бензин автомобільний А-95-Євро5 Е5
Опис предмета закупівлі
Бензин автомобільний А-95-Євро5 Е5
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
3 200
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 500 (літр)
Дизельне паливо ДП-Євро5
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо ДП-Євро5
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
1 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником здійснюється за фактично поставлений Постачальником товар на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної та рахунку на оплату протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами зазначеної накладної.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ОККО-СЕРВІС"
Пропозиція:
232 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.11.2025 14:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Самолевська
Електронна пошта
Телефон
+380542785777
Сайт:
http://sm.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
14005581
Повна назва
Сумська обласна державна адміністрація
Поштовий індекс
40700
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
м. Суми
Адреса
майдан Незалежності, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Бензин автомобільний А-95-Євро 5 Е5, Дизельне пальне ДП-Євро 5
Період вимог/скарг з 18.11.2025 13:40 по 20.11.2025 09:27
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.11.2025 00:00 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.11.2025 13:40
Довідка НАЗК
18.11.2025 13:40
Повідомлення про рішення
17.11.2025 13:40
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
15.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: 1.1. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору* (не менше одного договору) відповідно до Таблиці 1 цього додатку або в довільній формі із зазначенням інформації про: найменування Замовника за договором, предмету закупівлі, номера, дати договору, строку дії договору (з ______до______), суми договору та суми виконання за договором, контактними даними осіб замовника (телефон). 1.2. Копію аналогічного договору (не менше одного договору) з усіма додатками та змінами до договору; 1.3. Позитивний відгук Замовника товару за аналогічним договором, що вказаний в довідці/наданого учасником відповідно до пп.1.1, з зазначенням предмету закупівлі, номера, дати, строку дії договору (з ______до______), суми договору та суми виконання за договором (лист-відгук має бути підписаний уповноваженою особою Замовника та наданий у вигляді сканованої копії або в електронному форматі з накладенням КЕП уповноваженої службової (посадової) особи Замовника). 1.4. Документальне підтвердження факту повного виконання аналогічного договору (такими документами можуть бути видаткові накладні та/або акти прийому-передачі товару або інші подібні документи), що підтверджують факт повного виконання договору, вказаного в довідці/наданого учасником відповідно до пп.1.1. 2. Виявлено порушення: 2.1. Учасник подав тендерну пропозицію, в складі якої надав Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (док. Довідка про аналогічні договори.pdf) в якій зазначено інформацію по договору №55-37888/23 від 17.07.2023 р. та договору №55ПТ 38032/23 від 18.07.2023 р. На підтвердження інформації, вказаної в довідці, Учасник завантажив договір №656 від 10.11.2024 р. та супутні документи до нього (Лист-відгук, накладна на відпуск товарів) та договір №30ТЛБЗ-50971-23 від 14.12.2023 р. та супутні документи до нього (Лист-відгук, накладна на відпуск товарів). Завантажені документи не відповідають інформації в Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, 3. Учасник для усунення виявлених порушень повинен надати: 3.1. Заповнену в повному обсязі довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до завантажених документів.
Створено
17.11.2025 13:36
Надати до
18.11.2025 13:36
Період вимог/скарг з 20.11.2025 09:41 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 09:27 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
20.11.2025 09:41
Повідомлення про рішення
20.11.2025 09:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
271 613 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
Сумська обласна державна адміністрація
Контактний телефон:
+380542785777
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
271 613 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
Сумська обласна державна адміністрація
Контактний телефон:
+380542785777
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності