Відповідно до п. 4.1. Договору Замовник здійснює 100% (стовідсоткову) оплату Товару на підставі рахунку-фактури протягом трьох банківських днів з дня його виставлення Постачальником. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника. Розрахунки за Товар здійснюються в грошовій одиниці України – гривні.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:45
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:45
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.11.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Нафта і дистиляти (Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Тендер:
UA-2025-11-04-012961-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-11-04-012961-a.a1
Дата:
07.11.2025 14:58
Стан:
Очікує розгляду
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-11-04-012961-a, затвердженій Протоколом Уповноваженої особи замовника (Державне підприємство «Дороги Харківщини») від 04.11.2025 № 127/Д (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-11-04-012961-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Тендер
UA-2025-11-04-012961-a
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2025-11-04-012961-a, оголошеній Державним підприємством «Дороги Харківщини» (далі – Замовник). Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-11-04-012961-a містить умови, згідно з якими:
1. Встановлено додаткові вимоги до предмету закупівлі, які не передбачені законодавством.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових вимог до предмету закупівлі.
1.1. Відповідно до умов Розділу ІІ Додатку № 4 до Тендерної документації, «Заправка автотранспорту повинна здійснюватися на автозаправних станціях Учасника ЗГІДНО БЛАНКІВ-ДОЗВОЛІВ НА ВІДПУСК НАФТОПРОДУКТІВ (ТАЛОНИ) у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.1997р. № 1442 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами»; «Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово ПО ДОВІРЧИМ ДОКУМЕНТАМ (ТАЛОНИ) на з АЗС Учасника в усіх областях України крім окупованих територій».
При цьому, згідно з умовами пункту 2.2. Розділу ІІ Додатку № 4 до Тендерної документації, «Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між талонами, за допомогою WEB додатку (особистого кабінету*). Покупець повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального, на підтвердження чого учасником надається скрін відповідного веб-ресурсу із зазначенням його розташування у всесвітній мережі. *Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками або талонами та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування талонами, блокування та розблокування доступу».
Зі змісту зазначеної умови вбачається, що однією з умов участі у закупівлі, встановлених Замовником, є наявність в учасника можливості «забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між талонами, за допомогою WEB додатку (особистого кабінету)», з відповідним функціоналом.
Зі змісту зазначених вимог вбачається, що пропозиції учасників, які не зможуть забезпечити виконання наведених вище умов, будуть відхилені як такі, що не відповідають умовам Тендерної документації.
З цього приводу слід зауважити, що згідно з умовами пункту 4.1. Розділу І Тендерної документації, предметом закупівлі є товар «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95 (Євро 5), талон; Дизельне паливо (Євро 5), талон).
Вимоги до товару, який є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927, ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне євро. Технічні умови».
Зазначені нормативні документи взагалі НЕ МІСТЯТЬ вимог, які б зобов’язували розповсюджувачів палива (в т.ч. ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), забезпечувати покупця (Замовника) онлайн системою керування та розподілу пального між талонами, за допомогою WEB додатку (особистого кабінету).
Відповідно, вказані нормативні документи не встановлюють і вимог щодо функціоналу такого WEB додатку (особистого кабінету).
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» пропонує для реалізації нафтопродукти (бензин А-95, дизельне паливо) у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», зокрема, з можливістю відпуску товару на підставі паливних карток. При цьому, для забезпечення зручності використання покупцями паливних карток, розроблено та впроваджено в дію електронний кабінет клієнта (покупця), який розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://naftacards.ukrnafta.com/.
У Кабінеті клієнта розміщено, в т.ч., Інструкцію користувача особового кабінету, яка містить, зокрема, опис порядку реєстрації користувача, опис функціоналу особистого (електронного) кабінету покупця, його налаштувань, контактну інформацію, в т.ч., номер телефону гарячої лінії (0 800 404 000).
При цьому, функціонал Кабінету клієнта, у якому покупець може адмініструвати паливні картки «UKRNAFTA», емітентом яких є ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», дозволяє повною мірою використовувати весь функціонал паливних карток, необхідний для здійснення заправлення автомобілів замовника паливом, а також здійснювати адміністрування паливних карток, їх блокування, розблокування тощо.
За таких умов, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», не відповідатиме умовам Тендерної документації, та буде відхилена Замовником.
Звертаємо увагу, що пропонований ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», функціонал запропонованого ним електронного кабінету жодним чином не впливає на технічні характеристики та споживчі якості предмета закупівлі – «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95 (Євро 5), талон; Дизельне паливо (Євро 5), талон).
1.2. Згідно з умовами пункту 4.1. Розділу І Тендерної документації, предметом закупівлі є товар «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95 (Євро 5), талон; Дизельне паливо (Євро 5), талон).
При цьому, відповідно до умов пункту 2.2 Розділу ІІ Додатку № 4 до Тендерної документації, «БЕНЗИН (А-95) та Дизельне паливо повинні ВІДПОВІДАТИ ТЕМПЕРАТУРНОМУ РЕЖИМУ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ В РЕГІОНАХ УКРАЇНИ».
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог Технічного регламенту, вимоги щодо температурного режиму встановлені лише для дизельного палива (п. 3 Технічного регламенту).
Вимоги щодо температурного режиму для Бензину А-95, Технічним регламентом не встановлені.
Отже зазначені вимоги Тендерної документації не ґрунтуються на нормах чинного законодавства.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має, зокрема, документи якості на бензин автомобільний А-95, які є чинними та відповідають вимогам чинного законодавства.
Однак, за таких умов, тендерна пропозиція, буде подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», буде відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-11-04-012961-a.
2. Додатки до Тендерної документації.
3. Інструкція користувача особового кабінету.
4. Знімки екрану з електронного кабінету клієнта (покупця).
5. Документи якості на бензин автомобільний А-95.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника внести зміни до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-11-04-012961-a, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними.
Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.
Автор:
43012009, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
04053, Україна, Київська область, Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5