Показати схожі тендери

Закупівля Природний газ ДК 021:2015 код 09120000-6 "Газове паливо" (природний газ) від Павлівська сільська рада.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-10-31-002335-a
Id Tender 0d723aeadd9742bcb7fb39fa13054c37
План UA-P-2025-10-31-002575-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 31.10.2025 10:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
443 026.55 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Природний газ ДК 021:2015 код 09120000-6 "Газове паливо" (природний газ)
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 05.11.2025 року. Статтею 4 Указу Президента України № 64 від 24.02.2022, Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. 3) організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану; 4) після початку збройного конфлікту здійснює заходи щодо створення відповідно до норм міжнародного гуманітарного права безпечних зон, організованих у спосіб, який дає змогу забезпечити захист цивільних осіб; 5) визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною З7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення». На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації; Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період: з 01 листопада 2025 року по 31 грудня 2025 року (включно). Відповідно до наявної потреби в закупівлі природного газу для закладів та установ Замовника на 01 листопада 2025 року по 31 грудня 2025 року існує потреба у здійсненні Закупівлі. Замовником була оголошена процедура відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Природний газ ДК 021:2015: 09120000-6 – «Газове паливо» (природний газ) Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-10-15-011833-a. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Документальним підтвердженням такої підстави для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей вважати звіт про результати проведення процедури закупівлі товару: Природний газ ДК 021:2015: 09120000-6 – «Газове паливо» (природний газ), за ідентифікатором UA-2025-10-15-011833-a, що додається. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Природний газ
Код ДК 021:2015
09123000-7 - Природний газ
Кількість
25.98
Одиниця виміру
тисяча кубічних метрів
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богун Віталій
Електронна пошта
Телефон
380674980425
Замовник
ЄДРПОУ
04333342
Повна назва
Павлівська сільська рада
Поштовий індекс
45342
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Володимирський район, село Павлівка
Адреса
вулиця Незалежності , будинок 27б
Кваліфікація
Договір
UA-2025-10-31-002335-a-c1
Підписаний і діє
Номер
02-11145/25-БО-Т
443 026.55 грн.
369 188.79 грн.
З ПДВ
Підписано
30.10.2025
Строк дії договору з
30.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
25.98 (тисяча кубічних метрів)
Природний газ
Номенклатура
Природний газ
Кількість
25.98
Одиниця виміру
тисяча кубічних метрів
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Павлівська сільська рада
Повна назва
Павлівська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04333342

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
Повна назва
ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42399676

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2025 10:30
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
443 026.55 грн.
Замовник:
Павлівська сільська рада
Контактний телефон:
380674980425
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
443 026.55 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Павлівська сільська рада
Контактний телефон:
380674980425
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності