Україна, Україна, Передача Замовнику талонів здійснюється за адресою: вул. Героїв України, 7, селище Стрижавка, Вінницька область, Україна, поштовий індекс 23210. Передача Замовнику пального здійснюється Постачальником на АЗС
Україна, Україна, Передача Замовнику талонів здійснюється за адресою: вул. Героїв України, 7, селище Стрижавка, Вінницька область, Україна, поштовий індекс 23210. Передача Замовнику пального здійснюється Постачальником на АЗС
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 12:00
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1.1. Довідка в довільній формі, складену учасником, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1 (одного) договору) із зазначенням:
? найменування контрагента,
? предмету договору,
? номеру та дати укладення договору;
? контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон).
Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предметом поставки якого є дизельне паливо та/або бензин
1.1.2. Копія(ї) аналогічного(них) договору(ів), зазначеного(их) в довідці, з усіма додатками, що є його(їх) невід’ємними частинами, змінами та доповненнями;
1.1.3. Копії документів/а на підтвердження виконання у повному обсязі договору(ів) зазначених в наданій Учасником довідці
або
позитивний(і) відгук(и) від контрагента(ів) за наданими договором(ами) з інформацією про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору(ів) із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.
Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору міститься у Додатку 2 до тендерної документації
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 12:00
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 12:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 12:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 12:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.10.2025 12:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
30.10.2025 12:00
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 4 до тендерної документації
(Технічна специфікація) 4. Придбання палива буде здійснюватися Замовником на умовах отримання Замовником палива за талонами на відповідних АЗС Учасника. Учасник повинен здійснювати відпуск палива у м. Вінниці (не менше 2-х АЗС) та в радіусі 8 кілометрів автомобільними дорогами від адреси Замовника: вул.Героїв України, 7, селище Стрижавка, Вінницька область, Україна, 23210 (не менше 1-єї АЗС).
Додаток 2 до Тендерної документації
(ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ВИМОГИ ДО НИХ) 2.2.1.1. Учасник надає схему доїзду в довільній формі від місця розташування Замовника до Учасника із зазначенням відстані в кілометрах (що не повинна перевищувати автомобільними дорогами 8 км).
Додаток 1 до тендерної документації (Проєкт договору) 5.5. Місце поставки товару: по талонах на АЗС у м. Вінниці (не менше 2-х АЗС) та в радіусі 8 кілометрів автомобільними дорогами від адреси Покупця: вул.Героїв України, 7, селище Стрижавка, Вінницька область, Україна, 23210 (не менше 1-єї АЗС). Талони повинні бути дійсними на всій території України (крім тимчасово окупованої території).
Замовник визначає дискримінаційні умови щодо місцерозташування АЗС учасника:
- Учасник повинен здійснювати відпуск палива на АЗС в радіусі 8 кілометрів автомобільними дорогами від адреси Замовника: вул.Героїв України, 7, селище Стрижавка, Вінницька область, Україна, 23210 – в частині обмеження відстані від адреси Замовника до АЗС радіусом 8 км.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Суб’єкт оскарження може задовільнити потребу Замовника в отриманні, відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 1 Тендерної документації): протягом 2025 року, передати Покупцю згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 - Нафта і дистиляти - Бензин А-95, дизельне паливо (талони), АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій САМЕ в радіусі 8 км від адреси Замовника - зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
Мережа АЗС БРСМ-Нафта має АЗС по всій території України, але ВІДСТАНЬ від адреси Замовника до найближчої АЗС мережі БРСМ-Нафта, розташованої в безпосередній близькості від фактичної адреси Замовника ПЕРЕВИЩУЄ радіус 8 кілометрів автомобільними дорогами.
Адреса Замовника: вул.Героїв України, 7, селище Стрижавка, Вінницька область, Україна, 23210.
Адреси найближчої АЗС мережі БРСМ-Нафта:
1) Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Гальчевського Якова, 60А – радіус (або відстань) автомобільними дорогами до адреси Замовника складає 12,7 км.
2) Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А – радіус (або відстань) автомобільними дорогами до адреси Замовника складає 13,1 км.
Зазначене підтверджується РОЗРАХУНКОМ відстані згідно інформації з Карти Google (Додаток до Скарги).
ОТЖЕ, на виконання вимоги Замовника “АЗС в радіусі 8 кілометрів автомобільними дорогами від адреси Замовника: вул.Героїв України, 7, селище Стрижавка, Вінницька область, Україна, 23210 (не менше 1-єї АЗС)”, – Скаржник може запропонувати АЗС в радіусі 12,7 км та 13,1 км кілометрів автомобільними дорогами від адреси Замовника.
Мережа АЗС БРСМ-Нафта, НЕ МАЄ АЗС САМЕ в радіусі 8 кілометрів автомобільними дорогами від адреси Замовника, а найближча АЗС відповідної мережі знаходиться в радіусі БІЛЬШЕ 8 км, а саме в радіусах 12,7 км та 13,1 км автомобільними дорогами від адреси Замовника, з огляду на що, - наявні дискримінаційні умови у тендерній документації для Суб’єкта оскарження.
Звертаємо увагу, що Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в обмеженні радіусу до АЗС в сукупності з іншими вимогами тендерної документації щодо наявості єдиного зразка/бренду талонів (кожна мережа АЗС має свій окремий зразок талонів), терміну дії талонів не менше 12 місяців та наявності не менше 2 АЗС у місті Вінниця. Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК.
Умова в частині наявності «АЗС в радіусі 8 кілометрів автомобільними дорогами від адреси Замовника: вул.Героїв України, 7, селище Стрижавка, Вінницька область, Україна, 23210” - дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map) (Перелік АЗС по всій території України та в тому числі у м. Вінниця та Вінницькій області, надається у Додатку до Скарги).
З огляду на вищезазначене, скаржник вимагає виключити наступні умову тендерної документації:
- Учасник повинен здійснювати відпуск палива на АЗС в радіусі 8 кілометрів автомобільними дорогами від адреси Замовника: вул. Героїв України, 7, селище Стрижавка, Вінницька область, Україна, 23210, - шляхом зміни умови документації таким чином, щоб учасники, які пропонують АЗС в радіусі більше 8 км - мали можливість прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
З огляду на зазначене, Скаржник вимагає прийняти скаргу до розгляду та зобов’язати Замовника виключити дискримінаційні умови тендерної документації (внести зміни до тендерної документації), а саме:
І. Внести зміни до умов тендерної документації щодо: АЗС в радіусі 8 кілометрів автомобільними дорогами від адреси Замовника: вул. Героїв України, 7, селище Стрижавка, Вінницька область, Україна, 23210, - шляхом зміни умови документації таким чином, щоб учасники, які пропонують АЗС в радіусі БІЛЬШЕ 8 км, - мали можливість прийняти участь у закупівлі, або шляхом виключення відповідної вимоги.
Відповідно до пункту 5.5 Додатку 1 до тендерної документації (Проєкт договору) місце поставки товару визначено як: по талонах на АЗС у м. Вінниці (не менше 2-х АЗС) та в радіусі 8 кілометрів автомобільними дорогами від адреси Покупця: вул. Героїв України, 7, смт Стрижавка, Вінницька область, 23210 (не менше 1-ї АЗС). Аналогічна вимога передбачена у пункті 4 Додатку 4 (Технічна специфікація) та пункті 2.2.1.1 Додатку 2 (Перелік документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції). Вимога щодо наявності АЗС у визначеному радіусі безпосередньо пов’язана з ефективністю діяльності Замовника, який забезпечує життєдіяльність територіальної громади та для належного виконання покладених функцій має здійснювати заправку службового транспорту з мінімальними витратами часу, палива та коштів. Таким чином, встановлення обмеження у 8 кілометрів є об’єктивно зумовленим необхідністю: • мінімізації «нульових пробігів» транспортних засобів; • забезпечення раціонального використання бюджетних коштів; • оптимізації робочого часу працівників Замовника. Щодо відсутності обмеження конкуренції Замовником проведено попередній аналіз ринку пального, який підтвердив наявність реальної конкуренції серед постачальників, здатних забезпечити умови тендерної документації. У межах визначеного радіусу 8 км від місцезнаходження Замовника функціонують автозаправні станції таких мереж: 1) WOG — м. Вінниця, вул. Київська, 76 (6,7 км);
2) АЗС UKRNAFTA — м. Вінниця, вул. Житомирське шосе, 1 (3,5 км);
4) Avantage7 — вул. Київська, 1Ж, смт Стрижавка (3 км);
Avantage7 — смт. Стрижавка, на а/д Житомир-Могілев-Подольский км 118+500 (зліва) (3,8 км)
5) Chipo – АЗС №42, М-12, Стрижавська с/р (4,4 км)
Зазначене підтверджується розрахунком відстані згідно інформації з Карти Google. Наявність декількох альтернативних операторів паливного ринку в межах зазначеної відстані підтверджує відсутність будь-яких ознак дискримінації чи обмеження конкуренції. Законодавство України визначає наявність конкуренції вже при наявності двох і більше потенційних постачальників, отже встановлена вимога забезпечує конкурентне середовище. Щодо можливостей учасників Вимогами тендерної документації не передбачено обов’язкової наявності власних або орендованих АЗС у визначеному радіусі. Учасники мають право зазначати у своїх пропозиціях партнерські АЗС, незалежно від торгової марки або договірної форми співпраці. Таким чином, учасники не позбавлені можливості виконати вимогу шляхом укладення партнерських угод з операторами АЗС, які відповідають визначеному місцезнаходженню. Враховуючи викладене, встановлена вимога щодо наявності автозаправних станцій у радіусі 8 км від місця розташування Замовника: - є об’єктивно зумовленою потребами ефективного використання бюджетних коштів; - забезпечує раціональне використання часу та палива; - не містить ознак дискримінації; - не обмежує коло потенційних учасників.
Отже, Скарга є необґрунтованою та безпідставною, а дії Замовника — законними та такими, що відповідають принципам відкритості, добросовісної конкуренції та ефективності здійснення публічних закупівель.