Показати схожі тендери
Закупівля спецустаткування (гібридні інвертори 10 кВт) для наукових (експериментальних) робіт для гібридних систем енергозабезпечення/електроживлення в рамках реалізації завдань Концепції державної цільової програми розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні на період до 2026 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 322-р для забезпечення енергонезалежності центру колективного користування науковим обладнанням «Лабораторія нанотехнологій для матеріалознавства, енергетики та медицини», код ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок від КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-16-016379-a
Id Tender 9a31ae592bb84ecb8a8b5905238a3756
План UA-P-2025-10-16-009386-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.10.2025 19:22
Остання зміна 31.10.2025 12:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
154 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2025 19:21 до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2025 19:21
до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2025 19:21
до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 00:00
до 31.10.2025 12:47
Залишилось 2 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 12:47
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 12:47
-
Період уточнень
з 16.10.2025 19:21 до 24.10.2025 00:00
Період оскарження
з 16.10.2025 19:21 до 24.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 00:00 до 31.10.2025 12:47
Період кваліфікації
з 27.10.2025 00:00 до 31.10.2025 12:47
Основні параметри
спецустаткування (гібридні інвертори 10 кВт) для наукових (експериментальних) робіт для гібридних систем енергозабезпечення/електроживлення в рамках реалізації завдань Концепції державної цільової програми розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні на період до 2026 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 322-р для забезпечення енергонезалежності центру колективного користування науковим обладнанням «Лабораторія нанотехнологій для матеріалознавства, енергетики та медицини», код ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
154 000 грн.
спецустаткування (гібридні інвертори 10 кВт) для наукових (експериментальних) робіт для гібридних систем енергозабезпечення/електроживлення в рамках реалізації завдань Концепції державної цільової програми розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні на період до 2026 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 322-р для забезпечення енергонезалежності центру колективного користування науковим обладнанням «Лабораторія нанотехнологій для матеріалознавства, енергетики та медицини», код ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
Назва предмета закупівлі
спецустаткування (гібридні інвертори 10 кВт) для наукових (експериментальних) робіт для гібридних систем енергозабезпечення/електроживлення в рамках реалізації завдань Концепції державної цільової програми розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні на період до 2026 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 322-р для забезпечення енергонезалежності центру колективного користування науковим обладнанням «Лабораторія нанотехнологій для матеріалознавства, енергетики та медицини», код ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
Очікувана вартість
154 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1540,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
гібридні інвертори 10 кВт
Код ДК 021:2015
31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 57
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО"
Пропозиція:
153 996 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2025 19:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
16.10.2025 19:11
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гнідан Юлія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380342596056
Замовник
ЄДРПОУ
02125266
Назва (англійською мовою)
VASYL STEFANYK CARPATHIAN NATIONAL UNIVERSITY
Повна назва
КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Повна назва (англійською мовою)
VASYL STEFANYK CARPATHIAN NATIONAL UNIVERSITY
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 57
Кваліфікація
Лот № 1 спецустаткування (гібридні інвертори 10 кВт) для наукових (експериментальних) робіт для гібридних систем енергозабезпечення/електроживлення в рамках реалізації завдань Концепції державної цільової програми розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні на період до 2026 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 322-р для забезпечення енергонезалежності центру колективного користування науковим обладнанням «Лабораторія нанотехнологій для матеріалознавства, енергетики та медицини», код ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
Період вимог/скарг з 31.10.2025 12:47 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 00:00 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. 29.10.25, 17:55:39 Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" у складі своєї тендерної пропозиції. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу. Учасником не надано даного документа. Відповідно до пункту 5 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає підтвердження відповідності технічним характеристикам по формі Додатку №1 Документації (заповнений з боку Учасника додаток №1 повинен бути завізований на кожній сторінці з проставленим відбитком печатки). Учасник ОБОВ’ЯЗКОВО заповнює колонку 5 таблиці 1.1 зразку 1 розділу І Додатку 1.1./1.2. із чітким зазначенням параметрів (технічних характеристик) Товару, що є предметом даної закупівлі (далі – Товар) та/або еквівалентів, у разі їх наявності, для кожної позиції та/або складової Товару, що пропонується Учасником. Учасником надано документ №2/016379-а від 26.10.2025 року по формі Додатку №1 Документації – заповнений з боку Учасника додаток №1, але не завізований на кожній сторінці з непроставленим відбитком печатки. Учасником не надано документ по формі Додатку №1, який завізований на кожній сторінці з проставленим відбитком печатки. Відповідно до пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Учасник надав документ №24/016379-а від 26.10.2025 року, де зазначено про не здійснення господарської діяльності та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, проте відсутня інформація про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора. Учасником не додано вищевказану інформацію. Відповідно до пункту 13 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає довідку довільної форми на фірмовому бланку про те, чи використовує такий учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то надати довідку в довільній формі з посиланням на нормативний документ). Учасником не надано даного документа. Відповідно до пункту 17 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. Розділу III цієї тендерної документації. Учасником на документи та пропозицію в цілому накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), а не кваліфікований (КЕП). Учаснику не підписано документи/пропозицію в цілому кваліфікованим електронним підписом. Відповідно до пункту 19 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист у довільній формі про постачання товару належної якості відповідно до технічних вимог Замовника. Учасником не надано даного документа. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО".
Документи кваліфікації
31.10.2025 12:47
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
27.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 19:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі такої підстав
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2025 19:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі такої підстав
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу. Учасником не надано даного документа. Відповідно до пункту 5 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає підтвердження відповідності технічним характеристикам по формі Додатку №1 Документації (заповнений з боку Учасника додаток №1 повинен бути завізований на кожній сторінці з проставленим відбитком печатки). Учасник ОБОВ’ЯЗКОВО заповнює колонку 5 таблиці 1.1 зразку 1 розділу І Додатку 1.1./1.2. із чітким зазначенням параметрів (технічних характеристик) Товару, що є предметом даної закупівлі (далі – Товар) та/або еквівалентів, у разі їх наявності, для кожної позиції та/або складової Товару, що пропонується Учасником. Учасником надано документ №2/016379-а від 26.10.2025 року по формі Додатку №1 Документації – заповнений з боку Учасника додаток №1, але не завізований на кожній сторінці з непроставленим відбитком печатки. Учаснику необхідно надати документ по формі Додатку №1, який завізований на кожній сторінці з проставленим відбитком печатки. Відповідно до пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Учасник надав документ №24/016379-а від 26.10.2025 року, де зазначено про не здійснення господарської діяльності та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, проте відсутня інформація про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора. Учаснику необхідно додати вищевказану інформацію. Відповідно до пункту 13 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає довідку довільної форми на фірмовому бланку про те, чи використовує такий учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то надати довідку в довільній формі з посиланням на нормативний документ). Учасником не надано даного документа. Відповідно до пункту 17 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. Розділу III цієї тендерної документації. Учасником на документи та пропозицію в цілому накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), а не кваліфікований (КЕП). Учаснику необхідно підписати документи/пропозицію в цілому кваліфікованим електронним підписом. Відповідно до пункту 19 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист у довільній формі про постачання товару належної якості відповідно до технічних вимог Замовника. Учасником не надано даного документа. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати вищезазначені документи у строк, визначений Особливостями.
Створено
29.10.2025 17:55
Надати до
30.10.2025 17:55
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
154 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2025 00:00
Замовник:
КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Контактний телефон:
380342596056
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
154 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2025 00:00
Замовник:
КАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Контактний телефон:
380342596056
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності