Показати схожі тендери

Закупівля Комплекти обладнання для пунктів контрольно-пропускних, що забезпечують реєстрацію пільгового електронного квитка та фіксацію проходу пасажирів від КП ГІОЦ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-010393-a
Id Tender bd2fdd4c6cb34f449ed7845ce61cd0d3
План UA-P-2025-10-10-012334-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.10.2025 15:01
Остання зміна 24.10.2025 20:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
980 769.23 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 15:01 до 18.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 15:01
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 15:01
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.10.2025 10:00
до 24.10.2025 20:39
Залишилось 1 днів 11 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 20:39
до 30.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.10.2025 20:39
-
Період уточнень
з 10.10.2025 15:01 до 15.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 15:01 до 15.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.10.2025 10:00 до 24.10.2025 20:39
Період кваліфікації
з 18.10.2025 10:00 до 24.10.2025 20:39
Основні параметри
Комплекти обладнання для пунктів контрольно-пропускних, що забезпечують реєстрацію пільгового електронного квитка та фіксацію проходу пасажирів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
980 769.23 грн.
Комплекти обладнання для пунктів контрольно-пропускних, що забезпечують реєстрацію пільгового електронного квитка та фіксацію проходу пасажирів
Назва предмета закупівлі
Комплекти обладнання для пунктів контрольно-пропускних, що забезпечують реєстрацію пільгового електронного квитка та фіксацію проходу пасажирів
Очікувана вартість
980 769.23 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9807,69
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплекти обладнання для пунктів контрольно-пропускних, що забезпечують реєстрацію пільгового електронного квитка та фіксацію проходу пасажирів
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
85
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А
Дата постачання по
22.12.2025 15:04
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар на підставі підписаної уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня її підписання.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР"
Пропозиція:
980 730 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 15:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тереверко Маріна Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380443668100
Сайт:
https://gioc.kyivcity.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04013755
Назва
Назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Повна назва
КП ГІОЦ
Повна назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Поштовий індекс
02192
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Космічна, 12А
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекти обладнання для пунктів контрольно-пропускних, що забезпечують реєстрацію пільгового електронного квитка та фіксацію проходу пасажирів
Період вимог/скарг з 24.10.2025 20:39 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.10.2025 10:00 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 20:39
Довідка НАЗК
24.10.2025 20:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.10.2025 11:59
Електроний протокол про продовження строку
18.10.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 14:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 14:59
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Відповідно до частини десятої ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР" (далі – Учасник), продовження строку розгляду тендерної пропозиції є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, керуючись частиною десятою ст. 29 Закону, уповноваженою особою було прийнято рішення (протокол від «23» жовтня 2025 № 312/2) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника на закупівлю «Комплекти обладнання для пунктів контрольно-пропускних, що забезпечують реєстрацію пільгового електронного квитка та фіксацію проходу пасажирів, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання» до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
23.10.2025 11:57
Дата кінця розгляду
15.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР» (далі – Учасник) встановлено наступне: 1. Пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасником: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), про наявність автотранспорту, що будуть використовуватись в ході виконання договору. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці надати належним чином засвідчені документи на право власності / користування автотранспорту.». Учасником на зазначену вимогу було надано довідку про наявність автотранспорту від 17.10.2025 № 320-10/2025 та Договір про надання транспортних послуг від 05.06.2025 № 9. 2. Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасником: «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору – не менше одного вантажника.». Учасником на зазначену вимогу було надано довідку від 17.10.2025 № 321-10/2025, згідно з якою роботи вантажника буде виконувати Рудий С.П. на підставі Договору підряду. Таким чином з документів Учасника вбачається, що для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасником залучені субпідрядники/співвиконавців, що суперечить вимогам законодавства та умовам тендерної документації. Оскільки предметом закупівлі є Комплекти обладнання (Товар), а законодавством передбачено, що учасники можуть залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід в разі якщо предметом закупівлі є роботи або послуги (абзац другий пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Отже, залучення Учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід суперечить вимогам Закону та умовам тендерної документації, таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність даним кваліфікаційному критерію. З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати документи, що підтверджують наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно умов тендерної документації. 2. Надати документи, що підтверджують наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації згідно умов тендерної документації.
Створено
23.10.2025 17:27
Надати до
24.10.2025 17:27
Договір
UA-2025-10-10-010393-a-a1
Очікує підписання
980 730 грн.
980 730 грн.
З ПДВ
Номенклатура
85 (комплект)
Комплекти обладнання для пунктів контрольно-пропускних, що забезпечують реєстрацію пільгового електронного квитка та фіксацію проходу пасажирів
Номенклатура
Комплекти обладнання для пунктів контрольно-пропускних, що забезпечують реєстрацію пільгового електронного квитка та фіксацію проходу пасажирів
Кількість
85
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП ГІОЦ
Повна назва
КП ГІОЦ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04013755

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР"
Повна назва
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44655814

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
980 769.23 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 10:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
980 769.23 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 10:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності