При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Значення, яке очікується
120
Відповідь на вимогу
Значення
120
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» - учасника відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.10.2025 15:59
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що після відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ФУЛ ФЬЮЖН" і визначенням Товариства з обмеженою відповідальністю "ОІЛ КАРТ СЕРВІС" переможцем Закупівлі, Учасником було подано скаргу до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-Комісія) № UA-2025-10-06-011009-a.c1 «щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі». За результатом розгляду скарги було прийнято рішення №16370-р/пк-пз від 31.10.2025 чим Комісія постановила: «скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ФУЛ ФЬЮЖН" (код ЄДРПОУ:45153578) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ОІЛ КАРТ СЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 44355507) переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-06-011009-a».
Наразі продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо) – Товариства з обмеженою відповідальністю "ФУЛ ФЬЮЖН" є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
07.11.2025 13:43
Дата кінця розгляду
05.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
Перелік виявлених невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне: Згідно вимог Додатку № 1 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повиненні були надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями:
- копії документів власності на АЗС щодо власних АЗС учасника або Договорів партнерських АЗС/орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує діяльність операторів АЗС відповідно до чинного законодавства; - гарантійний лист від власника/орендаря партнерських АЗС, про гарантування заправок автотранспорту за талонами учасника.
При цьому, учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» було надано договір поставки від 14.08.2023 №ССС-69/МЕД, укладений з ТОВ "САН СТРІМ СИСТЕМС", договір поставки від 01.11.2023 №01/11-23, укладений з ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НАФТА ПЛЮС", договір поставки від 22.05.2025 №0101/25, укладений з ТОВ "МАРШАЛ-КАРД", договір поставки від 20.12.2023 №МТ20/12/2023, укладений з ТОВ "УКРНАФТА- ПОСТАЧ", договір поставки від 01.12.2023 №0112/2023, укладений з ТОВ "КАЛАМ".
Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не було надано жодного гарантійного листа від власників/орендарів партнерських АЗС, про гарантування заправок автотранспорту за талонами Учасника. А саме відсутні гарантійні листи від ТОВ "САН СТРІМ СИСТЕМС", ТОВ "ТД "НАФТА ПЛЮС", ТОВ "МАРШАЛ-КАРД", ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", ТОВ "КАЛАМ".
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (гарантійні листи від власників/орендарів партнерських АЗС, про гарантування заправок автотранспорту за талонами Учасника. А саме: гарантійні листи від ТОВ "САН СТРІМ СИСТЕМС", ТОВ "ТД "НАФТА ПЛЮС", ТОВ "МАРШАЛ-КАРД", ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", ТОВ "КАЛАМ")
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”
Поштовий індекс
61045
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Україна, 61045, Харківська обл., місто Харків, вул. Яроша Отакара, 18-Г
Класифікація суб'єктів господарювання
Суб'єкт мікропідприємництва
ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо)
Тендер:
UA-2025-10-06-011009-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо)
UA-2025-10-06-011009-a.c1
Дата:
21.10.2025 14:41
Стан:
Порушення усунуто
СКАРГА на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, неправомірне визначення переможцяї
Замовником – Пісочинська селищна рада було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: UA-2025-10-06-011009-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН”(Скаржник);
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
14.10.2025 року, за результатами проведення електронного аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
17.10.2025 року Замовник протоколом №257 від 17.10.2025 відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та протоколом №258 від 17.10.2025 визнав переможцем закупівлі ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник у протоколі №257 від 17.10.2025 зазначив, що пропозиція учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» є безпідставним та таким що порушує права та інтереси учасника.
Згідно вимог п.43 Особливостей: Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно ч.9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушив вимоги п. 43 Особливостей та ч.9 ст .26 Закону, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
1.
Під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника Замовником було встановлено невідповідність у вигляді відсутності гарантійних листів від власників/орендарів партнерських АЗС. Така невідповідність не змінює предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, та підлягає виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після закінчення 24 годин продовжити розглядати тендерну пропозицію Скаржника з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей.
Замовник проігнорував цей обов’язок, чим грубо порушив права Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
2.
Замовник, аргументує відхилення тендерної пропозиції Скаржника невідповідності тендерної пропозиції Скаржника вимогам Додатку 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
Відповідність Товару повинна підтверджуватися поданням документів про відповідності на кожен вид пального у складі тендерної пропозиції Учасника , а саме:
- Сертифікатами відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови»;
- Деклараціями відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927.
Документи про відповідність надаються на кожне найменування бензину автомобільного і мають бути чинними на дату їх подання.
Разом з документами про відповідність надаються зразки паспортів якості запропонованих видів пального.
Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 (далі «Технічний регламент»).
Відповідно до п. 31 ст.1 Закону: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до п.32 ст.1 Закону: тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
На виконання зазначеної в Додатку 1 вимоги Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано документи відповідності , а саме:
- Сертифікат відповідності Паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0 №UA.TR.081.0049-25 терміном дії з 21.04.2025 по 06.04.2026 (арк.1, файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-Л (1).pdf») та Декларація про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив від 21.04.2025р. (арк.3, файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-Л (1).pdf»).
- Сертифікат відповідності Паливо дизельне ДП-З-Євро5-В0 №UA.TR.138.017-25 терміном дії з 11.02.2025 по 02.02.2026 (арк.1, файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-З (1).pdf») та Декларація про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив від 11.02.2025р. (арк.3, файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-З (1).pdf»).
- Сертифікат відповідності Бензин А-95-Євро5-Е5 №UA.ПР.004-25 терміном дії з 28.03.2025 по 27.03.2028 (Сертифікат _А-95-Євро5-Е5 (2).pdf) та Декларація про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив від 28.03.2025р.( Декларація А-95-Євро5-Е5 (2).pdf).
Тобто, Скаржник виконав вимогу щодо подання документів про відповідність на кожне найменування пального, чинних на дату їх подання.
А також надав у складі своєї пропозиції зразки паспортів якості:
- Зразок паспорту якості №65 від 21.04.2025 (арк.2 файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-Л (1).pdf») ;
- Зразок паспорту якості № 14 від 11.02.2025(арк.2 файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-З (1).pdf») ;
- Зразок паспорту якості №207 від 26.04.2025. (файл «Паспорт якості А-95 (3).pdf»).
Враховуючи те, що надані зразки документів не є документами що підтверджують якість запропонованого пального, а є лише зразками таких документів, то реквізити зазначених зразків слід вважати суто умовними.
В обґрунтування свого рішення про відхилення пропозиції Скаржника, Замовник посилається на те, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам Додатку 1 до тендерної документації щодо подання документів відповідності, а саме: не надано Декларацію про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив від 14.04.2025, на яку посилається паспорт якості №207 від 26 квітня 2025 року Бензин А-95-Євро5-Е5, ДСТУ 7687:2015, а також на відсутність на зразку паспорту якості №207 від 26 квітня 2025 року ідентифікаційного номеру призначеного органу з оцінки відповідності. Такі вимоги не були встановлені Додатком 1 до тендерної документації.
Як уже було зазначено вище, тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо подання паспорту якості, що підтверджують якість запропонованого пального. Вимогами тендерної документації встановлено вимогу надати ЗРАЗКИ паспортів якості, а отже їх реквізити є умовними та не можуть оцінюватись як документ якості з прив’язкою до конкретної партії товару або до документів відповідності.
Таким чином, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав невідповідності абзацу 2 пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушують його права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43, 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178
Замовником – Пісочинська селищна рада було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: UA-2025-10-06-011009-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН”(Скаржник);
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
14.10.2025 року, за результатами проведення електронного аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
17.10.2025 року Замовник протоколом №257 від 17.10.2025 відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та протоколом №258 від 17.10.2025 визнав переможцем закупівлі ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» є безпідставним та таким що порушує права та інтереси учасника.
Згідно вимог п.43 Особливостей: Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно ч.9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушив вимоги п. 43 Особливостей та ч.9 ст .26 Закону, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
1.
Під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника Замовником було встановлено невідповідність у вигляді відсутності гарантійних листів від власників/орендарів партнерських АЗС. Така невідповідність не змінює предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, та підлягає виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після закінчення 24 годин продовжити розглядати тендерну пропозицію Скаржника з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей.
Замовник проігнорував цей обов’язок, чим грубо порушив права Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
2.
Замовник, аргументує відхилення тендерної пропозиції Скаржника невідповідності тендерної пропозиції Скаржника вимогам Додатку 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
Відповідність Товару повинна підтверджуватися поданням документів про відповідності на кожен вид пального у складі тендерної пропозиції Учасника , а саме:
- Сертифікатами відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови»;
- Деклараціями відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927.
Документи про відповідність надаються на кожне найменування бензину автомобільного і мають бути чинними на дату їх подання.
Разом з документами про відповідність надаються зразки паспортів якості запропонованих видів пального.
Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 (далі «Технічний регламент»).
Відповідно до п. 31 ст.1 Закону: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до п.32 ст.1 Закону: тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
На виконання зазначеної в Додатку 1 вимоги Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано документи відповідності , а саме:
- Сертифікат відповідності Паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0 №UA.TR.081.0049-25 терміном дії з 21.04.2025 по 06.04.2026 (арк.1, файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-Л (1).pdf») та Декларація про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив від 21.04.2025р. (арк.3, файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-Л (1).pdf»).
- Сертифікат відповідності Паливо дизельне ДП-З-Євро5-В0 №UA.TR.138.017-25 терміном дії з 11.02.2025 по 02.02.2026 (арк.1, файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-З (1).pdf») та Декларація про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив від 11.02.2025р. (арк.3, файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-З (1).pdf»).
- Сертифікат відповідності Бензин А-95-Євро5-Е5 №UA.ПР.004-25 терміном дії з 28.03.2025 по 27.03.2028 (Сертифікат _А-95-Євро5-Е5 (2).pdf) та Декларація про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив від 28.03.2025р.( Декларація А-95-Євро5-Е5 (2).pdf).
Тобто, Скаржник виконав вимогу щодо подання документів про відповідність на кожне найменування пального, чинних на дату їх подання.
А також надав у складі своєї пропозиції зразки паспортів якості:
- Зразок паспорту якості №65 від 21.04.2025 (арк.2 файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-Л (1).pdf») ;
- Зразок паспорту якості № 14 від 11.02.2025(арк.2 файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-З (1).pdf») ;
- Зразок паспорту якості №207 від 26.04.2025. (файл «Паспорт якості А-95 (3).pdf»).
Враховуючи те, що надані зразки документів не є документами що підтверджують якість запропонованого пального, а є лише зразками таких документів, то реквізити зазначених зразків слід вважати суто умовними.
В обґрунтування свого рішення про відхилення пропозиції Скаржника, Замовник посилається на те, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам Додатку 1 до тендерної документації щодо подання документів відповідності, а саме: не надано Декларацію про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив від 14.04.2025, на яку посилається паспорт якості №207 від 26 квітня 2025 року Бензин А-95-Євро5-Е5, ДСТУ 7687:2015, а також на відсутність на зразку паспорту якості №207 від 26 квітня 2025 року ідентифікаційного номеру призначеного органу з оцінки відповідності. Такі вимоги не були встановлені Додатком 1 до тендерної документації.
Як уже було зазначено вище, тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо подання паспорту якості, що підтверджують якість запропонованого пального. Вимогами тендерної документації встановлено вимогу надати ЗРАЗКИ паспортів якості, а отже їх реквізити є умовними та не можуть оцінюватись як документ якості з прив’язкою до конкретної партії товару або до документів відповідності.
Таким чином, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав невідповідності абзацу 2 пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушують його права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2025-10-06-011009-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо) Замовником ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код ЄДРПОУ 04396727;
- зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення уповноваженої особи від 17.10.2025р. щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН» та визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
ПОЯСНЕННЯ до Скарги на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, неправомірне визначення переможця
ПОЯСНЕННЯ
до Скарги на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника,
неправомірне визначення переможця
Замовником – Пісочинською селищною радою було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: UA-2025-10-06-011009-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН”(Скаржник);
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
17.10.2025 року Замовник протоколом № 257 від 17.10.2025 відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та протоколом № 258 від 17.10.2025 визнав переможцем закупівлі ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не погодився з рішенням Замовника та звернувся зі Скаргою на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, неправомірне визначення переможця до Антимонопольного комітету України.
З доводами викладеними в Скарзі ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не згодні, вважаємо їх необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
1. Щодо твердження Учасника про порушення Замовником вимоги п. 43 Особливостей та ч.9 ст.26 Закону.
У Скарзі учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» посилається на те, що «Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушив вимоги п. 43 Особливостей та ч.9 ст.26 Закону, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель»
Відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо) Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями:
- гарантійний лист від власника/орендаря партнерських АЗС, про гарантування заправок автотранспорту за талонами учасника.
Гарантійні листи від власника/орендаря партнерських АЗС підтверджують фактичну спроможність учасника забезпечити заправку автотранспорту за талонами учасника. Якщо учасник не надає цих листів, замовник не має гарантії виконання умов постачання пального, що є вагомою підставою для відхилення.
Однак, Учасник не надав жодного гарантійного листа від власників/орендарів партнерських АЗС, про гарантування заправок автотранспорту за талонами Учасника.
А саме відсутні гарантійні листи від ТОВ "САН СТРІМ СИСТЕМС", ТОВ "ТД "НАФТА ПЛЮС", ТОВ "МАРШАЛ-КАРД", ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", ТОВ "КАЛАМ"
Слід зазначити, що в тендерній документації, враховуючи приписи пункту 28 Особливостей та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), визначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), тому учасник повинен підтвердити відповідність своєї пропозиції цим умовам.
Згідно пп. 2 п. 1 ст. 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
За нашою думкою, відсутність гарантійних листів є підставою для відхилення пропозиції, оскільки без них неможливо підтвердити виконання умов тендерної документації.
Якщо тендерна документація вимагає надання гарантійного листа, його відсутність є підставою для відхилення пропозиції.
Таким чином, враховуючи вищенаведене Замовником не було допущено порушень вимог п. 43 Особливостей та ч.9 ст.26 Закону.
2. У своїй Скарзі Учасник вказує на те, що Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав невідповідності абзацу 2 пп.2 п.44 Особливостей, оскільки тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо подання паспорту якості, що підтверджують якість запропонованого пального.
Учасник надав у складі своєї пропозиції зразки паспортів якості, які не є документами, що підтверджують якість запропонованого пального, а є лише зразками таких документів, то реквізити зазначених зразків слід вважати суто умовними та не можуть оцінюватись як документ якості з прив’язкою до конкретної партії товару або до документів відповідності.
Дане твердження Учасника є необгрунтованим, виходячи з наступного.
Відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю: ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо), відповідність Товару повинна підтверджуватися поданням документів про відповідності на кожен вид пального у складі тендерної пропозиції Учасника , а саме:
- Сертифікатами відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови»;
- Деклараціями відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927.
Документи про відповідність надаються на кожне найменування бензину автомобільного і мають бути чинними на дату їх подання.
Разом з документами про відповідність надаються зразки паспортів якості запропонованих видів пального.
Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 (далі «Технічний регламент»)»
Метою цієї вимоги є підтвердження здатності учасника забезпечити постачання пального, що відповідає встановленим стандартам якості. Тобто надання декларації є обов’язковою складовою підтвердження відповідності товару вимогам Замовника.
Надання лише «зразка паспорта» якості не підтверджує відповідність пального вимогам ДСТУ або інших нормативних документів. Документом, що підтверджує відповідність пального встановленим стандартам, є саме паспорт якості палива та декларація про відповідність, на яку посилається паспорт.
Відповідно до п. 7 Технічного регламенту на вимогу споживача (користувача) розповсюджувач повинен надати копію документа про якість (паспорт якості) палива та копію декларації про відповідність.
8. Кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива.
9. Документ про якість (паспорт якості) палива повинен містити:
дату видачі і номер документа;
назву, марку (категорію) - для суднових та котельних палив; позначення палива - для автомобільного бензину та дизельного палива;
назву та адресу підприємства - виробника;
назву та адресу розповсюджувача (за наявності);
дату виготовлення палива;
дату відбирання проби та дату проведення випробування;
нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки палива вимогам цього Технічного регламенту;
відомості щодо декларації про відповідність;
посилання на нормативні документи на методи випробування згідно з нормативним документом на паливо;
номер партії (резервуара);
дані про вид та кількість добавок (присадок);
підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою;
гарантійний строк зберігання.
Виходячи з наведених норм витікає, що кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива, супроводжуватися декларацією про відповідність продукції Технічному регламенту №927.
У порушення вищезазначених норм Учасником на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 не було надано Декларацію про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив від 14.04.2025 р., на яку посилається паспорт якості № 207 від «26» квітня 2025р. Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, ДСТУ 7687:2015.
Таким чином, в порушення встановлених Замовником вимог до предмета закупівлі та вищезазначених норм діючого законодавства, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Додатку 1 до тендерної документації та була правомірно відхилена на підставі п. 2 ст. 44 Особливостей.
Замовник діяв у межах чинного законодавства та тендерної документації. Ненадання учасником декларації про відповідність до зразка паспорта якості пального є невиконанням умов тендерної документації, що згідно з частиною 2 статті 44 Особливостей є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відхилення пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» здійснено правомірно, обґрунтовано та без порушення принципів здійснення публічних закупівель
Враховуючи вищенаведене,
прошу:
1. Відмовити в задоволенні Скарги учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, неправомірне визначення переможця Процедури закупівлі UA-2025-10-06-011009-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-95 та дизельне паливо) Замовником ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код ЄДРПОУ 04396727.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16370-р/пк-пз від 31.10.2025.
вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ФУЛ ФЬЮЖН" (код ЄДРПОУ:45153578).
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.