Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (Зовнішні жорсткі диски, клавіатури та комп'ютерні миші) від Офіс Генерального прокурора.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-004160-a
Id Tender 93597fc8493945cbbdfd49784b53cb81
План UA-P-2025-09-30-005003-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.09.2025 12:01
Остання зміна 13.10.2025 15:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
202 778 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 11:54 до 08.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 11:54
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 11:54
до 05.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.10.2025 16:01
-
Період уточнень
з 30.09.2025 11:54 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 11:54 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 16:01
Основні параметри
ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (Зовнішні жорсткі диски, клавіатури та комп'ютерні миші)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
202 778 грн.
ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (Зовнішні жорсткі диски, клавіатури та комп'ютерні миші)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (Зовнішні жорсткі диски, клавіатури та комп'ютерні миші)
Очікувана вартість
202 778 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2027,78
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.10.2025 15:32
Закінчення аукціону
09.10.2025 16:01
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 50 (штуки)
Зовнішні жорсткі диски
Опис предмета закупівлі
Зовнішні жорсткі диски
Код ДК 021:2015
30234500-3 - Зовнішні запам’ятовувальні пристрої
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Клавіатури
Опис предмета закупівлі
Клавіатури
Код ДК 021:2015
30237460-1 - Комп’ютерні клавіатури
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Позиція : №3 100 (штуки)
Комп'ютерні миші
Опис предмета закупівлі
Комп'ютерні миші
Код ДК 021:2015
30237410-6 - Комп’ютерні миші
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Замовником протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КСМ ЮА"
Пропозиція:
142 404 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
157 480 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
151 403 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.10.2025 15:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Герасимчук Микола
Електронна пошта
Телефон
+380442007843
Замовник
ЄДРПОУ
00034051
Повна назва
Офіс Генерального прокурора
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (Зовнішні жорсткі диски, клавіатури та комп'ютерні миші)
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 16:01 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.10.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
09.10.2025 відбувся аукціон згідно ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (Зовнішні жорсткі диски, клавіатури та комп'ютерні миші). За результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надав учасник ТОВ «КСМ ЮА». Проте в тендерній пропозиції учасника ТОВ «КСМ ЮА» виявлено невідповідності. Відповідно до пункту 16 додатку 6 Тендерної документації Замовником вимагається надання довідки у довільній формі щодо суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю із зазначенням наступної інформації щодо кожного такого суб’єкта господарювання: повна назва; юридична адреса; код ЄДРПОУ/РНОКПП; посада, ПІБ та контактний номер телефону керівника; перелік робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання; відсоток вартості робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання, від загального обсягу. Лист від субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) про згоду на виконання робіт/послуг, що будуть йому(-їм) доручені відповідно до вищезазначеної довідки. Також, пунктом 18 додатку 6 Тендерної документації, встановлено, що у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією. Учасником ТОВ «КСМ ЮА» вказану довідку відповідно до пункту 16 додатку 6 Тендерної документації або довідку відповідно до пункту 18 додатку 6 Тендерної документації не було надано. Замовник вимагає усунути наступні порушення: Надати довідку відповідно до пункту 16 додатку 6 Тендерної документації або довідку відповідно до пункту 18 додатку 6 Тендерної документації.
Створено
13.10.2025 15:20
Надати до
14.10.2025 15:20
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
202 778 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 09:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380442007843
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
202 778 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 09:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380442007843
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності