При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Архівована
Дата створення
24.09.2025 13:44
Значення, яке очікується
мін. 1
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.09.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Архівована
Дата створення
24.09.2025 13:44
Значення, яке очікується
мін. 1
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ВИКЛЮЧИТИ І. Умову в частині наявності: САМЕ не менше 4 заправок у м. Чернігові та власної роздрібної мережі АЗС (згідно Умов проекту договору: Постачальник зобов’язується безоплатно зберігати поставлений Товар у власній роздрібній мережі автозаправних станцій).
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 1 тендерної документації
(Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі
Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 талони)
) 3. В складі тендерної пропозиції учасник має надати:
3.4.Довідку про наявність в Учасника не менше 4 заправок у м. Чернігові з вказанням їх адрес місцезнаходження та мережі заправок в Україні.
Додаток 3 тендерної документації
(Проект договору) 3.6. Постачальник зобов’язується безоплатно зберігати поставлений Товар (пальне) до моменту використання Покупцем усіх талонів шляхом заправки його транспортних засобів у власній роздрібній мережі автозаправних станцій та роздрібній мережі автозаправних станцій партнерів Постачальника (далі – роздрібна мережа АЗС Постачальника).
3.11. Постачальник зобов’язаний забезпечити безперебійну заправку транспортних засобів Покупця у власній роздрібній мережі АЗС, відповідно до режиму (розкладу) їх роботи.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності:
- не менше 4 заправок у м. Чернігові;
- власної роздрібної мережі АЗС (згідно Умов проекту договору: Постачальник зобов’язується безоплатно зберігати поставлений Товар у власній роздрібній мережі автозаправних станцій).
Щодо наявності власної роздрібної мережі автозаправних станцій, у яких Постачальник зобов’язан зберігати Товар:
Фактично, умови тендерної документації містять обмеження щодо наявності АЗС у праві власності у учасника (Постачальника за умови укладення Договору про закупівлю).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимоги щодо наявності роздрібної мережі АЗС у праві власності у учасника, у яких учасник зобов’язан зберігати Товар, - Замовник обмежує вимогою щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику). Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
У відповідності до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
З урахуванням норм Цивільного кодексу України, між Суб’єктом оскарження та його партнером (мережею АЗС) було укладено договір, який містить умови, що були визначені між сторонами на момент підписання. Укладені між нами та партнерами Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання. За своєю правовою природою, укладений між Суб’єктом оскарження та партнерськими АЗС договір, - має ознаки договору купівлі-продажу (закріплені ст. 655-656 ЦКУ).
Партнерські договори купівлі-продажу Товару Суб'єкта оскарження та власника мережі АЗС /емітента талонів мають відповідність нормам законодавства. За договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає у власність або зобов'язується прийняти майно (товар) у власність і сплатити за нього певну грошову суму.
Оскільки Замовник встановив вимогу щодо власних АЗС, - Замовник встановлює таким чином вимогу щодо наявності АЗС у праві власності САМЕ у учасника.
Така вимога тендерної документації дискримінує учасників, які можуть запропонувати мережу АЗС партнерів на умовах укладених договорів купівлі-продажу Товару (палива за талонами).
Для того, щоб бути учасником ринку продажу пального, законодавством не передбачено обов'язку бути при цьому власником роздрібної мережі автозаправних станцій. Відповідне твердження має законодавче обґрунтування в частині права юридичної особи здійснювати перепродаж Товару, яке належить власникові Товару, закріплене в ст. 658 Цивільного кодексу України.
ТОБТО, Замовником складена тендерна документація з урахуванням Проєкту договору (Згідно Додатку 3 до ТД) таким чином, що взяти участь у закупівлі і підписати договір за результатом її проведення зможуть ВИКЛЮЧНО учасники власники роздрібної мережі АЗС.
Звертаємо увагу, що згідно норм п. 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Суб’єкт оскарження не має роздрібної мережі автозаправних станцій у власності, а отже не зможе підписати договір за результатом проведеної процедури закупівлі на умовах в частині «Постачальник зобов’язується безоплатно зберігати поставлений Товар у власній роздрібній мережі автозаправних станцій», що в ньому зазначені.
Щодо наявності не менше 4 заправок у м. Чернігові:
Тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання довідки про наявність не менше 4 заправок у м. Чернігові.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Мережа АЗС БРСМ-Нафта може задовільнити потребу Замовника в отриманні Товару (нафту і дистиляти, код за ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-95 талони)) та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі, поставити Покупцеві з дотриманням вимог законодавства нафту і дистиляти, код за ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-95 талони) далі – Товар або пальне, найменування (номенклатура / асортимент), його якісні характеристики, кількість товару, вказуються в специфікації згідно з Додатком 1), АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій у такій деталізованій кількості зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ:
Мережа АЗС БРСМ-Нафта МАЄ на території м. Чернігова АЗС у кількості 3 (три) одиниці.
Адреси АЗС мережі БРСМ-Нафта на території адміністративно-територіальних меж м. Чернігів:
м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
м. Чернігів, вул. 77 Гвардійскої дивізії, 1
м. Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 14
АЛЕ, мережа партнерська мережа АЗС БРСМ-Нафта НЕ МАЄ 4 заправок у м. Чернігові
Тобто, з урахуванням місцерозташування АЗС мережі БРСМ-Нафта, Суб’єкт оскарження наголошує на наявність дискримінаційних умов:
- Довідку про наявність в Учасника не менше 4 заправок у м. Чернігові.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності АЗС з таким деталізованим місцерозташуванням в частині кількості (не менше 4 (чотирьох) АЗС у м. Чернігові) – Замовник встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеній кількості та в окремо визначеному місцерозташуванню, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Тобто, у випадку виключення дискримінаційної умови в частині наявності саме не менше 4 заправок у м. Чернігові – Суб’єкт оскарження може скористатись своїм правом взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map та надається у Додатку 3 Скарги).
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- Довідку про наявність в Учасника САМЕ не менше 4 заправок у м. Чернігові.
- Умови проекту договору щодо наявності власної роздрібної мережі АЗС (згідно Умов проекту договору: Постачальник зобов’язується безоплатно зберігати поставлений Товар у власній роздрібній мережі автозаправних станцій).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
І. Умову в частині наявності: САМЕ не менше 4 заправок у м. Чернігові та наявності у учасника власної роздрібної мережі АЗС (згідно Умов проекту договору: Постачальник зобов’язується безоплатно зберігати поставлений Товар у власній роздрібній мережі автозаправних станцій).
Пояснення Замовника
Комунальне підприємство "Теплокомуненерго"
Чернігівської міської ради
на скаргу учасника процедури закупівлі
Згідно пунктів 54 та 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливост) Замовник повідомляє орган оскарження про внесення змін до тендерної документації закупівлі на усунення порушень, зазначених у скарзі. В електронній системі закупівель Скаржником розміщено скаргу таким чином, що два порушення викладено в одній позиції скарги, тому Замовник не має технічної можливості обрати одне з порушень, щодо якого внесені зміни та надаються пояснення. Внесені зміни стосуються скарги в частині умов проекту договору щодо наявності саме власної роздрібної мережі АЗС (згідно Умов проекту договору: Постачальник зобов’язується безоплатно зберігати поставлений Товар у власній роздрібній мережі автозаправних станцій).
Згідно таблиці зі скарги Учасника: № пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги: Додаток 3 тендерної документації (Проект договору) Пункт 3.6. Постачальник зобов’язується безоплатно зберігати поставлений Товар (пальне) до моменту використання Покупцем усіх талонів шляхом заправки його транспортних засобів у власній роздрібній мережі автозаправних станцій та роздрібній мережі автозаправних станцій партнерів Постачальника (далі – роздрібна мережа АЗС Постачальника). Пункт 3.11. Постачальник зобов’язаний забезпечити безперебійну заправку транспортних засобів Покупця у власній роздрібній мережі АЗС, відповідно до режиму (розкладу) їх роботи.
29.09.2025 Замовником внесено зміни в Додаток 3 до тендерної документації Проект договору, а саме викладено п. 3.11 проекту договору наступним чином: «3.11. Постачальник зобов’язаний забезпечити безперебійну заправку транспортних засобів Покупця у роздрібній мережі АЗС Постачальника, відповідно до режиму (розкладу) їх роботи. У зв’язку із специфікою діяльності Покупця не допускається неможливість заправки автомобілів Покупця з вини Постачальника (відсутність пального на АЗС, не працює АЗС тощо). Факти порушення умов постачання по Договору фіксуються актами, складеними представниками Покупця».
30.09.2025 Замовником внесено зміни в Додаток 3 до тендерної документації Проект договору, а саме викладено п. 3.6 проекту договору наступним чином: «3.6. Постачальник зобов’язується безоплатно зберігати поставлений Товар (пальне) до моменту використання Покупцем усіх талонів шляхом заправки його транспортних засобів у власній роздрібній мережі автозаправних станцій та / або роздрібній мережі автозаправних станцій партнерів Постачальника (далі – роздрібна мережа АЗС Постачальника). Постачальник несе повну відповідальність за втрату чи знищення Товару, що ним зберігається і зобов'язаний у випадку втрати, нестачі, знищення або пошкодження Товару (сторони погодили, що погіршення якості Товару, що призвело до неможливості його використання в подальшому вважається втратою Товару), який зберігається, або його частини, Постачальник відшкодовує Покупцю повну вартість Товару».
Замовник виключив з тендерної документації умови, які містять обмеження щодо наявності АЗС саме у праві власності Учасника.
На виконання вимог рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14819-р/пк-пз від 30.09.2025 Комунальне підприємство «Теплокомуненерго» Чернігівської міської ради надає інформацію (пояснення) щодо проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 талони) та пояснення по суті скарги ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЕВОН-ІНВЕСТ»
Замовник не погоджується з доводами та вимогами Скаржника щодо дискримінаційності умови про наявність в учасників закупівлі не менше 4 заправок у м. Чернігові з огляду на викладене нижче.
Закон України "Про публічні закупівлі" передбачає, що Замовник має право самостійно визначати предмет закупівлі, його технічні, якісні та кількісні характеристики, за умови дотримання принципів недискримінації, добросовісної конкуренції та прозорості. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Основні вимоги до змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація повинна містити: Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби ? плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) ( п.3 ч.2 ст.22 Закону). Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Разом із цим відповідно до частин третьої та четвертої статті 22 Закону тендерна документація може містити, зокрема, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р., що регулює особливості закупівель в умовах воєнного стану, Замовник також має право визначати специфічні вимоги до товарів, робіт і послуг, виходячи з актуальних потреб. Відповідно статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України "Про публічні закупівлі": 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Комунальне підприємство «Теплокомуненерго» Чернігівської міської ради (Замовник) є комунальним комерційним унітарним підприємством, що засноване на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади м. Чернігова і віднесене до сфери управління виконавчого комітету Чернігівської міської ради. Замовник здійснює ліцензовану діяльність з виробництва теплової та електричної енергії та діяльність з постачання теплової енергії та гарячої води споживачам.
Наказом Міністерства енергетики України від 04.06.2024 № 9-ДСК об’єкт Замовника включено до об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури. Наказом Міненерго від 27.10.2023 року № 322 «Про визначення підприємств паливно-енергетичного комплексу критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період» КП «ТКЕ» ЧМР визначено критично важливим підприємством для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
У ході своєї статутної діяльності Замовник використовує автомобільний транспорт, зокрема для обслуговування та ремонту обладнання теплопунктів (58 теплопунктів), обслуговування та аварійних ремонтів, усунення поривів тепломереж (на праві повного господарського відання за Замовником закріплено 136 246,32 м в двотрубному обчисленні тепломереж), обслуговування електрообладнання, підкачувальних насосних станцій, приладів обліку теплової енергії та води, генераторних станцій та когенераційних установок. Мережа теплопостачання ТЕЦ та інше обладнання станції розташовані на всій території міста Чернігів, територіально в різних частинах міста. Замовником в тендерній документації встановлено вимогу щодо наявності в Учасника не менше 4 заправок у м.Чернігові, яка є обґрунтованою з огляду на специфіку діяльності Замовника та постійну необхідність оперативного виконання робіт на всій території міста. Обґрунтування необхідності встановленої вимоги Забезпечення безперебійної роботи Замовника та виконання зобов’язань за укладеними договорами з теплопостачання, постачання гарячої води, а також за договорами учасника ринку електричної енергії. Замовник виконує роботи, надає послуги та здійснює свою діяльність, пов’язану з теплопостачанням, постачанням гарячої води, виробництвом електроенергії, відповідно до укладених договорів, на всій території м.Чернігів, що обумовлює необхідність оперативного виконання робіт (надання послуг) та відповідного зручного доступу до заправки транспортних засобів, з метою мінімізації витрат часу. Недостатня кількість АЗС (менше 4х) унеможливить ефективне виконання завдань та створить ризики простою транспорту, не вчасного виконання своїх зобов’язань за укладеними договорами, порушення термінів підготовки та неналежного рівня проходження опалювального періоду. Оптимізація логістичних витрат та оперативність заправки Вимога щодо наявності оптимальної кількості АЗС (не менше 4х у на території ведення господарської діяльності Замовника) дозволяє уникнути зайвих витрат на додаткові поїздки для заправки, що є критично важливим у виконанні поставлених завдань а також зменшує необхідність невиправданого переміщення транспортних засобів. Вказана вимога забезпечує раціональне використання пального та коштів комунального підприємства (а значить коштів територіальної громади), усуває ризик накладання штрафних санкцій за неналежне або не своєчасне виконання умов укладених договорів. В області та в м.Чернігів запроваджено графіки відключення світла через удари ворога по енергетичній інфраструктурі. Наявність у Учасників закупівлі автозаправочних станцій в кількості, необхідній Замовнику, забезпечує можливість своєчасної та швидкої заправки.
Безпекові вимоги В місті наразі вкрай загострена ситуація з обстрілами та загрозою БПЛА, майже постійно тривають повітряні тривоги, тому вимога щодо наявності більшої кількості заправок (не менше 4х) на території місцезнаходження та діяльності Замовника є необхідною для безпеки працівників Замовника (швидкий доїзд та мінімізація часу перебування на заправці, за необхідності швидке повернення транспорту з водієм та пасажирами на місце дислокації або до найближчого укриття).
Рівні умови для учасників Вимога не є дискримінаційною, оскільки по місту Чернігів діє досить значна кількість мережевих АЗС, які можуть відповідати зазначеним критеріям. Замовником було проведено аналіз щодо наявності конкуренції на ринку при встановленні вимог щодо наявності не менше 4х АЗС на території м.Чернігів, за результатами якого виявлено щонайменш 3х потенційних постачальників пального, що відповідають вказаному критерію Прозорість та відповідність законодавству Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право самостійно визначати обґрунтовані вимоги до предмета закупівлі, що забезпечують ефективне використання державних або коштів територіальної громади. Дана вимога встановлена з урахуванням фактичних потреб Замовника та є пропорційною до предмета закупівлі. Купуючи пальне, замовник змушений враховувати не лише його ціну, а й інші важливі аспекти, зокрема логістику. Адже для ефективного використання ресурсів потрібно не лише придбати бензин, а й мінімізувати витрати на заправку транспортних засобів.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, щоб Скаржник прийняв участь в торгах, якщо це матиме наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Кваліфікаційна вимога до учасників торгів щодо наявності не менше 4х заправок на території місцезнаходження та діяльності Замовника не є такою, що суперечить законодавству про публічні закупівлі.
Необхідно зазначити, що в обгрунтування скарги Скаржник зазначає, зокрема, «тендерна документація, опублікована Замовником в електронній системі закупівель, містить умови, що суперечать: - абз. 1 п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення Замовником вимог положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», які не можуть застосовуватись до учасників у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту; - абз. 2 п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення Замовником вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі) у разі здійснення закупівель бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту».
При цьому Скаржник не врахував, що Постановою КМ № 277 від 11.03.2025 до пункту 29 Особливостей внесено зміни, згідно яких дозволяється замовнику при закупівлі, зокрема, бензину та дизельного палива, вимагати від учасника такого кваліфікаційного критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
На виконання вимог рішення комісії з антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15201-р/пк-пз від 07.10.2025 (прийняте за розглядом скарги ТОВ «Торговий дім ДЕВОН-ІНВЕСТ» ) внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
182 760
грн.
Період подання пропозицій
до
14.10.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ