Показати схожі тендери

Закупівля Лопати та граблі для прибирання територій громади від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-009818-a
Id Tender 7849a41939e54e3191c5cffd35917d21
План UA-P-2025-09-12-015476-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.09.2025 14:57
Остання зміна 10.10.2025 16:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 310 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 14:57 до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 14:57
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 14:57
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:24
до 03.10.2025 17:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 12:11
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.10.2025 17:17
до 10.10.2025 16:04
Період уточнень
з 19.09.2025 14:57 до 24.09.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 14:57 до 24.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:24 до 03.10.2025 17:17
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:24 до 03.10.2025 17:17
Основні параметри
Лопати та граблі для прибирання територій громади
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
30 310 грн.
Лопати та граблі для прибирання територій громади
Назва предмета закупівлі
Лопати та граблі для прибирання територій громади
Очікувана вартість
30 310 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
151,55
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.09.2025 12:55
Закінчення аукціону
29.09.2025 13:24
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 50 (штуки)
Лопата снігоприбиральна надміцна з держаком
Опис предмета закупівлі
Лопата снігоприбиральна надміцна з держаком
Код ДК 021:2015
44511120-2 - Совкові лопати
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Позиція : №2 23 (штуки)
Граблі віялові металеві посилені
Опис предмета закупівлі
Граблі віялові металеві посилені
Код ДК 021:2015
44511340-0 - Граблі
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "УКРІНСТРУМЕНТСЕРВІС-К"
Пропозиція:
24 204 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРПОСТ 17"
Пропозиція:
20 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙРОН СОЛЮШНС"
Пропозиція:
24 148.96 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.09.2025 12:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 14:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Сергіївна Гісар
Електронна пошта
Телефон
380987258938
Замовник
ЄДРПОУ
38337116
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бровари
Адреса
ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Лопати та граблі для прибирання територій громади
Період вимог/скарг з 02.10.2025 12:11 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 13:24 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації зазначено вимоги: 1. у Додатку 1.1. щодо заповнення таблиці Технічної специфікації предмета закупівлі: «*Таблиця 1 заповнюється Учасником у стовбці «Фактичне значення показника товару запропонованого Учасником». Учасником зазначаються чіткі характеристики (без слів: не менше, не більше, повинен, повинно, повинні, повинна бути, повинна мати, тощо)», «В таблиці обов’язково зазначається виробник товару для можливості перевірки запропонованих товарів технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію. Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Товар, має відповідати: ДСТУ 8973:2020 2020 «Лопати. Технічні умови»» Учасником у Технічній специфікації не зазначено терміну виготовленні Лопати снігоприбиральної надміцної. 2. «10.13.1. Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника, які містяться у цьому додатку та містити інформацію стосовно нормативного документу відповідно до якого виготовлена продукція.». В технічних паспортах відсутня інформація стосовно нормативного документу відповідно до якого виготовлена продукція.. Зважаючи на норми Закону, які, зокрема, вказують на те, що замовник самостійно встановлює вимоги до потенційних учасників у тендерній документації, а учасники у свою чергу повинні подавати свої тендерні пропозиції саме у відповідності до встановлених умов і не можуть відступати від них на власний розсуд, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам щодо предмета закупівлі та тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
02.10.2025 12:11
Повідомлення про рішення
29.09.2025 13:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 03.10.2025 17:17 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 12:11 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 44 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
03.10.2025 17:17
Довідка НАЗК
03.10.2025 17:17
Повідомлення про рішення
02.10.2025 12:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додатком 1 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, яким, зокрема, передбачено надання наступних документів: «10.13.2. Якщо учасник не є виробником продукції необхідно надати документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником). Лист від виробника про представництво його інтересів обов’язково повинен містити змістовний перелік технічних та інших документів наданих виробником Учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення).» Учасником не надано документу що підтверджує зв’язок Учасника із виробниками. Для усунення зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником). Лист від виробника про представництво його інтересів обов’язково повинен містити змістовний перелік технічних та інших документів наданих виробником Учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення).
Створено
02.10.2025 17:03
Надати до
03.10.2025 17:03
Договір
UA-2025-09-19-009818-a-a1
Підписаний і діє
Номер
647-к/25
24 148.96 грн.
20 124.13 грн.
З ПДВ
Підписано
10.10.2025
Строк дії договору з
10.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 (штуки)
Лопата снігоприбиральна надміцна з держаком
Номенклатура
Лопата снігоприбиральна надміцна з держаком
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.
Номенклатура
23 (штуки)
Граблі віялові металеві посилені
Номенклатура
Граблі віялові металеві посилені
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38337116

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙРОН СОЛЮШНС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙРОН СОЛЮШНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43481813

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.10.2025 16:03
Підписаний договір
10.10.2025 16:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 310 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380987258938
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 310 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380987258938
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності