Показати схожі тендери

Закупівля Мастильні засоби (Хустське надлісництво) від ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-16-014035-a
Id Tender e5d9fefc798e4265a5446e8b80e6f9c9
План UA-P-2025-09-16-013202-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.09.2025 17:03
Остання зміна 16.10.2025 14:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
39 458.21 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 17:02 до 24.09.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2025 17:02
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2025 17:02
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.09.2025 12:03
до 02.10.2025 16:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 16:08
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.10.2025 16:08
до 16.10.2025 14:51
Період уточнень
з 16.09.2025 17:02 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 16.09.2025 17:02 до 21.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.09.2025 12:03 до 02.10.2025 16:08
Період кваліфікації
з 25.09.2025 12:03 до 02.10.2025 16:08
Основні параметри
Мастильні засоби (Хустське надлісництво)
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій незалежно від податкового статусу учасника, закупівля буде оголошена без урахування ПДВ. Учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі тендерної пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю з учасником, який зареєстрований в Україні як платник податку на додану вартість, сума ПДВ, розрахована згідно вимог законодавства України, буде нараховуватись на суму пропозиції переможця процедури закупівлі та зазначатись в договорі про закупівлю.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
39 458.21 грн.
Мастильні засоби (Хустське надлісництво)
Назва предмета закупівлі
Мастильні засоби (Хустське надлісництво)
Очікувана вартість
39 458.21 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
197,29
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2025 11:40
Закінчення аукціону
25.09.2025 12:03
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 208 (літр)
Масло гідравлічне
Опис предмета закупівлі
Масло гідравлічне
Код ДК 021:2015
09210000-4 - Мастильні засоби
Кількість
208
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Довге, вул. Січових стрільців, буд. 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 24 (штуки)
Мастило пластичне
Опис предмета закупівлі
Мастило пластичне
Код ДК 021:2015
09210000-4 - Мастильні засоби
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Довге, вул. Січових стрільців, буд. 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 20 (літр)
Олива трансмісійна
Опис предмета закупівлі
Олива трансмісійна
Код ДК 021:2015
09210000-4 - Мастильні засоби
Кількість
20
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Довге, вул. Січових стрільців, буд. 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 36 (літр)
Олива моторна
Опис предмета закупівлі
Олива моторна
Код ДК 021:2015
09210000-4 - Мастильні засоби
Кількість
36
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
88017, Україна, Закарпатська область, Довге, вул. Січових стрільців, буд. 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар (партію Товару) здійснюються Покупцем на підставі рахунку, наданого Постачальником, протягом 15 робочих днів від дня підписання Сторонами видаткової накладної / акту приймання-передачі товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МАСТИЛЬНА МЕРЕЖА"
Пропозиція:
29 470.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КАРПАТІЯ ОЙЛ МЕНЕДЖМЕНТ"
Пропозиція:
25 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.09.2025 11:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 13:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Турлакова Вікторія
Електронна пошта
Телефон
380507243225
Замовник
ЄДРПОУ
45554542
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
88017
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
м. Ужгород, вул. Собранецька, 156
Кваліфікація
Лот № 1 Мастильні засоби (Хустське надлісництво)
Період вимог/скарг з 02.10.2025 16:08 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 12:03 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Щодо першого питання порядку денного: 16.09.2025 року було оголошено відкриті торги (з особливостями) за предметом закупівлі Мастильні засоби (Хустське надлісництво), код ДК 021:2015 - 09210000-4 - Мастильні засоби. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-16-014035-a. 25.09.2025 року відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій від учасників щодо закупівлі Мастильні засоби (Хустське надлісництво), код ДК 021:2015 - 09210000-4 - Мастильні засоби, та відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій було отримано наступні тендерні пропозиції учасників: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Цінова пропозиція, грн. ТОВ «КАРПАТІЯ ОЙЛ МЕНЕДЖМЕНТ» 45381352 25 600,00 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МАСТИЛЬНА МЕРЕЖА" 43911923 29 470,40 Найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель було визначено пропозицію учасника ТОВ «КАРПАТІЯ ОЙЛ МЕНЕДЖМЕНТ», код ЄДРПОУ 45381352, цінова пропозиція (остаточна) якого склала 25 600,00 грн. без ПДВ. Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, (далі – Закон України «Про публічні закупівлі»), з врахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі – Особливості), Уповноваженою особою було розглянуто питання стосовно тендерної пропозиції від ТОВ «КАРПАТІЯ ОЙЛ МЕНЕДЖМЕНТ», код ЄДРПОУ 45381352 (далі – Учасник). Згідно з абзацом 7 пункту 37 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Під час розгляду пропозиції Учасника даної процедури закупівлі було виявлено невідповідність у поданій інформації. Учаснику було надано 24 години на усунення невідповідностей згідно пункту 43 Особливостей. Учасник у встановлений термін виправив виявлені невідповідності (стаття 26 Закону України «Про публічні закупівлі»). За результатами безпосереднього розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника з врахуванням всіх поданих документів встановлено, що тендерна пропозиція Учасника в сукупності наданих документів відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Враховуючи наведене вище, наявні підстави визнати переможцем закупівлі Мастильні засоби (Хустське надлісництво), код ДК 021:2015 - 09210000-4 - Мастильні засоби, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-16-014035-a, учасника учасника ТОВ «КАРПАТІЯ ОЙЛ МЕНЕДЖМЕНТ», код ЄДРПОУ 45381352. Щодо другого питання порядку денного Відповідно до пункту 49 Особливостей, рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Відповідно до статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
02.10.2025 16:08
Довідка НАЗК
02.10.2025 16:08
Повідомлення про рішення
25.09.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 17:02
Спосіб підтвердження
Назва
Вплив на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Опис
Законодавство: 47.1
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2025 17:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон України «Про публічні закупівлі»), (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною 39 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією наступного змісту: - Під час розгляду пропозиції учасника даної процедури закупівлі ТОВ «КАРПАТІЯ ОЙЛ МЕНЕДЖМЕНТ», код ЄДРПОУ 45381352, було виявлено невідповідність у поданій інформації, а саме: Згідно п. 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «Перелік документів, що вимагаються від учасника. Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» та Додатку № 7 «» до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі Договору (договорів) Учасник має надати в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі наявності): 1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше 2 (двох) копій договорів з додатками (у разі наявності додатків до договору), зазначених Учасником у довідці. 2. Копії документів на підтвердження виконання не менше ніж 2 (двох) договорів, зазначених в наданій Учасником довідці. 3. Листи відгуки (або рекомендаційні листи) від Замовників згідно аналогічних договорів, які зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції щодо належного виконання договорів. Аналогічним у розумінні даної тендерної документації вважається Договір на поставку олив, мастильних засобів, який було виконано у 2022-2024 рр., або виконується у 2025 р. із зазначенням назви, адреси Замовників, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб Замовників. В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету Договору, рік виконання (дії) Договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон або лист-пояснення про неможливість надання такої довідки. Підтвердженням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних Договорів є завантажені у систему скан-копії укладених аналогічних Договорів та документальне підтвердження виконання Договорів: акт прийому-передачі товару у повному обсязі/видаткові накладні на поставку товару у повному обсязі, підписані обома Сторонами договору, оригінал відгуку від Замовника за вказаним у довідці договором щодо його виконання у повному обсязі, або інший документ, що підтверджує виконання договору. У разі частково виконаного договору на підтвердження виконання долучаються видаткові накладні до договору, лист-відгук та довідка у довільній формі щодо суми виконання договору У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Копії аналогічних договорів, про який зазначено у довідці, додається у складі тендерної пропозиції. Учасник надав довідку з двома аналогічними за предметом закупівлі договорами без долучення листів-відгуків або рекомендаційних листів від Замовників згідно аналогічних договорів, які зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції щодо належного виконання договорів. У зв’язку з наведеним вище учаснику закупівлі ТОВ «КАРПАТІЯ ОЙЛ МЕНЕДЖМЕНТ», код ЄДРПОУ 45381352, необхідно надати відповідні документи. Відповідно до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
30.09.2025 10:52
Надати до
01.10.2025 10:52
Договір
UA-2025-09-16-014035-a-c1
Підписаний і діє
Номер
151-05-20251016-1-з
30 720 грн.
25 600 грн.
З ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
208 (літр)
Масло гідравлічне
Номенклатура
Масло гідравлічне
Кількість
208
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
24 (штуки)
Мастило пластичне
Номенклатура
Мастило пластичне
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (літр)
Олива трансмісійна
Номенклатура
Олива трансмісійна
Кількість
20
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
36 (літр)
Олива моторна
Номенклатура
Олива моторна
Кількість
36
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45554542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КАРПАТІЯ ОЙЛ МЕНЕДЖМЕНТ"
Повна назва
ТОВ "КАРПАТІЯ ОЙЛ МЕНЕДЖМЕНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45381352

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.10.2025 14:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
39 458.21 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380507243225
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
39 458.21 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380507243225
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності