Зміст
ВИМОГА
про усунення невідповідностей
за процедурою UA-2025-08-26-009467-a від 26 серпня 2025 року,
(в порядку п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт
і послуг для замовників, передбачених Законом України«Про публічні закупівлі»,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня
його припинення або скасування» та ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
03 вересня 2025 року
Опис:
Керуючись пунктом 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування повідомити Учасника – ПП "ОККО-СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 44838860) процедури закупівлі № UA-2025-08-26-009467-a від 26 серпня 2025 року за предметом: «ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти. (Бензин А-95 – 200л., Дизельне паливо – 1500 літрів за довірчими документами), про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Невідповідність 1.
Відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів - 14). Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону – згідно Додатку 6 до цієї тендерної документації;
-14.1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
• для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надає сканкопію оригіналу (або копії) принаймні 3 (Трьох) раніше укладених договорів на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі. Період за який може бути включена інформація (аналогічний договор)– відповідний договір, укладений в період з 01 січня 2024 року по теперішній час.
Аналогічним договором в рамках цією закупівлі слід вважати договір, предметом
якого є постачання товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 на території
Закарпатської області.
Обгрунтування:
Відповідно до Тендерної документації, вимоги до учасників були встановлені - частиною 1 Розділу 3 Тендерної документації зазначеної процедури відкритих торгів з особливостями передбачено необхідність подання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій:
-14.1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): • для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надає сканкопію оригіналу (або копії) принаймні 3 (Трьох) раніше укладених договорів на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі. Період за який може бути включена інформація (аналогічний договор)– відповідний договір, укладений в період з 01 січня 2024 року по теперішній час. Аналогічним договором в рамках цією закупівлі слід вважати договір, предметом якого є постачання товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 на території Закарпатської області.
Пояснення:
Під час розкриття тендерних пропозицій було досліджено пропозицію Учасника - ПП «ОККО-Сервіс» (код ЄДРПОУ 44838860), який з метою підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду, зазначив запитуваних аналогічних договорів:
- Договір № 24-1224/24 укладений 30.01.2024 року з Товариством з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" (ЄДРПОУ 41999833) на поставку Бензину А-95 та Дизельного палива. Замовник, шляхом пошуку відкритих даних на національному веб-ресурсі з публічних закупівель «Прозоро» за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-12-009185-a встановив, що Сторонами даного Договору № 24-1224/24 від 30.01.2024 року, також була укладена Додаткова угода № 1 від 31 грудня 2024 року, яку була завантажено до веб-ресурсу «Прозоро» та знаходиться у вільному доступі – надано в повному обсязі.
- Договір № 01 від 06.02.2024 року, укладений з Тячівським міським комунальним підприємством «Міськжитлокомунгосп» (ЄДРПОУ 32579835) на поставку Бензину А-95 та Дизельного палива. Замовник, шляхом пошуку відкритих даних на національному веб-ресурсі з публічних закупівель «Прозоро» за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-16-002278-a встановив, що Сторонами даного Договору № 01 від 06.02.2024 року, також були укладені Додаткова угода № 1 від 18 квітня 2024 року, Додаткова угода № 2 від 18.12.2024р. та Додаткова угода № 3 від 20 січня 2025 року, які були завантажені до веб-ресурсу «Прозоро» та знаходиться у вільному доступі – надано в повному обсязі.
Однак, Учасник ПП «ОККО-Сервіс», надав лише ДВА із ТРЬОХ аналогічних договорів, що були передбачені вимогами Замовника – третій аналогічний договір у складі Тендерної пропозиції відсутній.
Таким чином, зазначений Учасник надав аналогічні Договори - не в повному обсязі.
Перелік документів/інформації, які зобов’язаний подати Учасник для усунення невідповідностей:
На підтвердження відповідності пункту 14 частини 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатку 6 Тендерної документації необхідно надати, наступну інформацію, щодо ПРИНАЙМНІ ще 1 (ОДНОГО) аналогічного договору (окрім тих що вже є у складі Тендерної пропозиції), а саме:
- Сканкопію оригіналу (або копії) принаймні 1 (одного) або більше будь-яких інших), раніше укладених договорів зі ВСІМА додатками та додатковими угодами,на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі. Період за який може бути включена інформація (аналогічний договор)– відповідний договір, укладений в період з 01 січня 2024 року по теперішній час. Аналогічним договором в рамках цією закупівлі слід вважати договір, предметом якого є постачання товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 на території Закарпатської області.
УВАГА: Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких НЕ ПРИЗВОДИТЬ до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ тощо.
Уповноважена особа БУВР Тиси Рейпаші Х.І. з питань публічних закупівель