Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги технічного обслуговування і ремонту принтера Xerox Versant 180 за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» від Львівський національний університет імені Івана Франка.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-012887-a
Id Tender 50b7bf9eb044499f9081de78c0393098
План UA-P-2025-08-21-015586-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.08.2025 20:55
Остання зміна 04.09.2025 17:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 20:53 до 29.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 20:53
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 20:53
до 26.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.08.2025 10:00
-
Період уточнень
з 21.08.2025 20:53 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 20:53 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 10:00
Основні параметри
«Послуги технічного обслуговування і ремонту принтера Xerox Versant 180 за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
600 000 грн.
«Послуги технічного обслуговування і ремонту принтера Xerox Versant 180 за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Назва предмета закупівлі
«Послуги технічного обслуговування і ремонту принтера Xerox Versant 180 за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги технічного обслуговування і ремонту принтера Xerox Versant 180 за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Університетська, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЕКСАНДРЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
599 256 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Іваночко
Електронна пошта
Телефон
+380322394261
Сайт:
https://www.lnu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02070987
Повна назва
Львівський національний університет імені Івана Франка
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Університетська, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги технічного обслуговування і ремонту принтера Xerox Versant 180 за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 10:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 11:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 20:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 20:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1 із 1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЕКСАНДРЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ЄДРПОУ 2774806732 на закупівлю «Послуги технічного обслуговування і ремонту принтера Xerox Versant 180 за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»: 1)перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасник подав не заповнений проект договору про закупівлю, який наведено у Додатку 6 до тендерної документації 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 7 тендерної документації п.10 та Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.6.3. Проект договору про закупівлю Учасник, подаючи тендерну пропозицію, подає у її складі заповнений та підписаний проект договору про закупівлю чим підтверджує, що погоджується з умовами проекту договору. Ненадання учасником заповненого та підписаного проекту договору (разом з додатками до нього) у складі тендерної пропозиції призводить до відхилення такої пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю (разом з додатками до нього), чим підтверджує, що погоджується з умовами проекту договору.
Створено
03.09.2025 22:30
Надати до
04.09.2025 22:30
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 10:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 10:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності