Показати схожі тендери

Закупівля Бензин автомобільний від КП "ЦЗО ХМР".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-11-010681-a
Id Tender 4f14d4cc76cf4668bc5b16371cb47096
План UA-P-2025-08-11-001338-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 11.08.2025 16:48
Остання зміна 20.08.2025 15:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
618 948 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 189.48 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.08.2025 16:50 до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.08.2025 16:50
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.08.2025 16:50
до 16.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:00
-
Період уточнень
з 11.08.2025 16:50 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 11.08.2025 16:50 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:00
Основні параметри
Бензин автомобільний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
618 948 грн.
Бензин автомобільний
Назва предмета закупівлі
Бензин автомобільний
Очікувана вартість
618 948 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6189,48
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
12 000
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 2 200 (літр)
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5
Опис предмета закупівлі
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5
Код ДК 021:2015
09132100-4 - Неетильований бензин
Кількість
2 200
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Сумська, буд.35
Дата постачання по
25.12.2025 23:59
Позиція : №2 5 500 (літр)
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5
Опис предмета закупівлі
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5
Код ДК 021:2015
09132100-4 - Неетильований бензин
Кількість
5 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
61003, Україна, Харківська область, м. Харків, м-н Павлівський, буд.10
Дата постачання по
25.12.2025 23:59
Позиція : №3 3 100 (літр)
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5
Опис предмета закупівлі
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5
Код ДК 021:2015
09132100-4 - Неетильований бензин
Кількість
3 100
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Чернишевська, буд. 55
Дата постачання по
25.12.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 50 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічні специфікації
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
Пропозиція:
567 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 16:48
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кучер Наталя
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kucher Natalya
Електронна пошта
Телефон
380577253213
Замовник
ЄДРПОУ
40848524
Назва (англійською мовою)
UE "CPO KCC"
Повна назва
КП "ЦЗО ХМР"
Повна назва (англійською мовою)
UE "CPO KCC"
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Конторська, 35
Кваліфікація
Лот № 1 Бензин автомобільний
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 00:00 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.08.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 11.08.2025 № 10/3 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: Бензин автомобільний (код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти») унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-11-010681-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», встановлено, невідповідність умовам тендерної документації, а саме: Учасник надав Довідку від 14.08.2025р. вих.№ 1408-08 (файл з назвою Інші документи pdf) з пошуком установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція) з кодом доступу: 444557872575, але вона не відповідає вимогам п.6 Додатку 5 «Перелік документів, що необхідно надати в складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, що необхідно надати в складі тендерної пропозиції. Згідно п.6. Додатку 5 «Перелік документів, що необхідно надати в складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Учасник повинен надати: Статут учасника (чинна редакція) або опис документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту (у разі проведення реєстраційної дії щодо статуту після 01.01.2016), або інший установчий документ учасника (за наявності). Також Учасником не виконано вимогу пункту 8 Додатку 5 «Перелік документів, що необхідно надати в складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1. Статут учасника (чинна редакція) або опис документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту (у разі проведення реєстраційної дії щодо статуту після 01.01.2016), або інший установчий документ учасника (за наявності). 2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Створено
20.08.2025 14:48
Надати до
21.08.2025 14:48
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
618 948 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
КП "ЦЗО ХМР"
Контактний телефон:
380577253213
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
618 948 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
КП "ЦЗО ХМР"
Контактний телефон:
380577253213
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності