Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних конструкцій горища: вул. Князів Острозьких, 8 (корпус 24) (4970 м?) та вул. Авіаконструктора Антонова, 2А (1230 м?) за кодом ДК 021:2015-77220000- 8 «Послуги з просочування деревини» від Офіс Генерального прокурора.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-011637-a
Id Tender 8e8226c3c0634ffa9432c0ef554398ab
План UA-P-2025-08-07-013817-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.08.2025 17:47
Остання зміна 14.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
651 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 510 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 17:41 до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 17:41
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 17:41
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:57
до 08.09.2025 15:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 12:56
до 14.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.09.2025 15:48
-
Період уточнень
з 07.08.2025 17:41 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 17:41 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:57 до 08.09.2025 15:48
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:57 до 08.09.2025 15:48
Основні параметри
Послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних конструкцій горища: вул. Князів Острозьких, 8 (корпус 24) (4970 м?) та вул. Авіаконструктора Антонова, 2А (1230 м?) за кодом ДК 021:2015-77220000- 8 «Послуги з просочування деревини»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
651 000 грн.
Послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних конструкцій горища: вул. Князів Острозьких, 8 (корпус 24) (4970 м?) та вул. Авіаконструктора Антонова, 2А (1230 м?)
Назва предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних конструкцій горища: вул. Князів Острозьких, 8 (корпус 24) (4970 м?) та вул. Авіаконструктора Антонова, 2А (1230 м?)
Очікувана вартість
651 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6510,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.08.2025 15:28
Закінчення аукціону
15.08.2025 15:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних конструкцій горища: вул. Князів Острозьких, 8 (корпус 24) (4970 м?) та вул. Авіаконструктора Антонова, 2А (1230 м?)
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Київська область, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корпус 24, вул. Авіаконструктора Антонова, 2А
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів та Довідок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІНЖИНІРИНГ ПОЖЕЖНОЇ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ""
Пропозиція:
390 100 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОФБУДМОНТАЖ"
Пропозиція:
390 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СМАРТ АЛЬФА ГРУП"
Пропозиція:
626 232.76 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.08.2025 15:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 17:47
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Стрілецька
Електронна пошта
Телефон
+380445967324
Замовник
ЄДРПОУ
00034051
Повна назва
Офіс Генерального прокурора
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних конструкцій горища: вул. Князів Острозьких, 8 (корпус 24) (4970 м?) та вул. Авіаконструктора Антонова, 2А (1230 м?)
Період вимог/скарг з 25.08.2025 12:56 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 15:57 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
15.08.2025 відбулося розкриття тендерних пропозицій процедури відкритих торгів з особливостями згідно закупівлі послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних конструкцій горища: вул. Князів Острозьких, 8 (корпус 24) (4970 м?) та вул. Авіаконструктора Антонова, 2А (1230 м?) за кодом ДК 021:2015-77220000- 8 «Послуги з просочування деревини». За результатами розкриття тендерних пропозицій ТОВ «ПРОФБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 44940342) (далі - Учасник) перебуває на стадії кваліфікації. Згідно з пунктом 37 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей існує необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника поданої у відкритих торгах за предметом закупівлі послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних конструкцій горища: вул. Князів Острозьких, 8 (корпус 24) (4970 м?) та вул. Авіаконструктора Антонова, 2А (1230 м?) за кодом ДК 021:2015-77220000- 8 «Послуги з просочування деревини» до 20 робочих днів у зв’язку з необхідністю детального аналізу тендерної пропозиції учасника.У зв’язку з необхідністю вжиття вищезазначених заходів, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Вирішено: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення.
Дата продовження строку розгляду
21.08.2025 16:19
Дата кінця розгляду
13.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При розгляді пропозиції учасника ТОВ «ПРОФБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 44940342) (далі – Учасник) виявлено наступне: - Учасником надано інформацію «Відомості учасника» невідповідної форми згідно з Додатком 1 до тендерної документації; - для підтвердження в Учасника закупівлі наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником надана довідка Форми І згідно з умовами Додатку 2 до тендерної документації. Разом з тим відсутні підтверджуючі документи оренди п. 22 «Нежитлове примiщення офісне, складське»; - при перевірці тендерної документації для підтвердження в Учасника закупівлі наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником надано довідку Форми ІІ згідно з умовами Додатку 2 до тендерної документації. Однак, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: скан-копії витягів з трудових книжок (перша сторінка із записом про прийняття на роботу до учасника), або копії наказів про призначення відповідних працівників (договорів цивільно-правового характеру/трудових договорів у повному обсязі, із зазначенням конкретного виду послуг (робіт) які будуть виконуватись в межах відповідного договору, терміном дії яких закінчується не раніше строку надання послуг). Обов’язкове зазначення в довідці інформації про проходження навчання з охорони праці: До довідки учасником надаються скан-копії діючих (чинних) посвідчень та/або витягів/виписок з протоколів засідання комісії відповідно до якого відповідному працівнику видане посвідчення або інший підтверджуючий документ, про проходження працівниками учасника, зазначеними в довідці, навчання та/або перевірку знань з охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Документи Учасником подані не в повному об’ємі; Замовник вимагає усунути наступні порушення: - надати інформацію «Відомості учасника» згідно з Додатком 1 до тендерної документації; - надати для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Додатком 2 до тендерної документації заключені договори оренди / про співпрацю, угоди, документи двосторонньої співпраці тощо. - надати для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації згідно з Додатком 2 до тендерної документації: скан-копії витягів з трудових книжок (перша сторінка із записом про прийняття на роботу до учасника), або копії наказів про призначення відповідних працівників (договорів цивільно-правового характеру/трудових договорів у повному обсязі, із зазначенням конкретного виду послуг (робіт) які будуть виконуватись в межах відповідного договору, терміном дії яких закінчується не раніше строку надання послуг). Обов’язкове зазначення в довідці інформації про проходження навчання з охорони праці: До довідки учасником надаються скан-копії діючих (чинних) посвідчень та/або витягів/виписок з протоколів засідання комісії відповідно до якого відповідному працівнику видане посвідчення або інший підтверджуючий документ, про проходження працівниками учасника, зазначеними в довідці, навчання та/або перевірку знань з охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
Створено
22.08.2025 15:47
Надати до
23.08.2025 15:47
Період вимог/скарг з 28.08.2025 16:17 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 12:56 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
25.08.2025 12:56
Надати до
27.08.2025 00:00
Період вимог/скарг з 03.09.2025 10:52 по 08.09.2025 15:46
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 16:17 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.09.2025 10:52
Довідка НАЗК
03.09.2025 10:52
Повідомлення про рішення
28.08.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 08.09.2025 15:48 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:46 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 17:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
651 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380445967324
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
651 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380445967324
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності