Показати схожі тендери

Закупівля Делініатори дорожні гнучкі від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-006034-a
Id Tender 63817a03819c4060b5dd89de41bd3995
План UA-P-2025-08-07-000869-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.08.2025 13:34
Остання зміна 26.08.2025 14:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
196 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
984 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 13:33 до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 13:33
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 13:33
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00
до 15.08.2025 15:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 15:05
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 15:05
до 26.08.2025 14:54
Період уточнень
з 07.08.2025 13:33 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 13:33 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00 до 15.08.2025 15:05
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00 до 15.08.2025 15:05
Основні параметри
Делініатори дорожні гнучкі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
196 800 грн.
Делініатори дорожні гнучкі
Назва предмета закупівлі
Делініатори дорожні гнучкі
Очікувана вартість
196 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
984,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Делініатори дорожні гнучкі Н – 1000 мм
Код ДК 021:2015
34928110-2 - Дорожні бар’єри
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
Дата постачання по
05.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ РОАД ТРАФФІК
Пропозиція:
171 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 13:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Синявський Олександр Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380459447880
Замовник
ЄДРПОУ
38337116
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бровари
Адреса
ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Делініатори дорожні гнучкі
Період вимог/скарг з 15.08.2025 15:05 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокольне рішення № 298 Уповноваженої особи Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-Благоустрій» м. Бровари «15» серпня 2025 року Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ТРАФФІК" (код ЄДРПОУ 44963883) (далі - Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі Делініатори дорожні гнучкі код за ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (34928110-2 Дорожні бар'єри) (далі - Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону та Особливостей, у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей, № UA-2025-08-07-006034-a. 2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Розгляд першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до п. 37 і 38 Особливостей з урахуванням положень п. 41 Особливостей. Відповідно до п. 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених п. 44 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з п. 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності/відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, не функціонує в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані он-лайн. Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Розгляд другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Розгляд третього питання порядку денного Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Отже, на виконання процитованих норм Уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель. Уповноважена особа КП «Бровари-Благоустрій» ____КЕП____ підпис Олександр СИНЯВСЬКИЙ
Документи кваліфікації
15.08.2025 15:06
Довідка НАЗК
15.08.2025 15:05
Повідомлення про рішення
15.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-07-006034-a-a1
Підписаний і діє
Номер
576-к/25
171 000 грн.
171 000 грн.
З ПДВ
Підписано
25.08.2025
Строк дії договору з
25.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
300 (штуки)
Делініатори дорожні гнучкі Н – 1000 мм
Номенклатура
Делініатори дорожні гнучкі Н – 1000 мм
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 5 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38337116

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ РОАД ТРАФФІК
Повна назва
ТОВ РОАД ТРАФФІК
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44963883

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA 503052990000026009046234339
ПІБ підписанта
Пистіна Тетяна Олексіївна
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
статут
Номер телефону
+380983010030
Електронна пошта
Документи договору
26.08.2025 14:54
-
26.08.2025 14:53
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
196 800 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380459447880
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
196 800 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380459447880
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності