Показати схожі тендери

Закупівля Дизельне паливо, бензин А-95 від Комунальне підприємство "Міська ритуальна служба".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-003646-a
Id Tender 222252338dda42d4a52a49d5d51c9063
План UA-P-2025-08-06-004916-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2025 11:34
Остання зміна 21.08.2025 11:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
290 375 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 451.88 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 11:33 до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 11:33
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 11:33
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:57
до 15.08.2025 11:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 11:03
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 11:03
до 21.08.2025 11:40
Період уточнень
з 06.08.2025 11:33 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 11:33 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:57 до 15.08.2025 11:03
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:57 до 15.08.2025 11:03
Основні параметри
Дизельне паливо, бензин А-95
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
290 375 грн.
Дизельне паливо, бензин А-95
Назва предмета закупівлі
Дизельне паливо, бензин А-95
Очікувана вартість
290 375 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1451,88
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.08.2025 12:34
Закінчення аукціону
14.08.2025 12:57
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 500 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
1 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 500 (літр)
Бензин А-95
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
3 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Пропозиція:
247 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
246 850 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.08.2025 12:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 11:33
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Перепічка Євген Ярославович
Електронна пошта
Телефон
380342782384
Замовник
ЄДРПОУ
37795085
Повна назва
Комунальне підприємство "Міська ритуальна служба"
Поштовий індекс
76026
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Гетьмана Мазепи, 162а
Кваліфікація
Лот № 1 Дизельне паливо, бензин А-95
Період вимог/скарг з 15.08.2025 11:03 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 12:57 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 11:03
Довідка НАЗК
15.08.2025 11:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.08.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-06-003646-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21-08/01
246 840 грн.
205 700 грн.
З ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 500 (літр)
Дизельне паливо
Номенклатура
Дизельне паливо
Кількість
1 500
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
47.94
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 500 (літр)
Бензин А-95
Номенклатура
Бензин А-95
Кількість
3 500
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
49.98
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Міська ритуальна служба"
Повна назва
Комунальне підприємство "Міська ритуальна служба"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37795085

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
Повна назва
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40956872

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 11:40
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-25-000007
Дата створення проекту
25.08.2025 09:58
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
25.08.2025 10:35
Дата публікації висновку про результати
03.09.2025 10:40
Дата завершення усунення порушень
09.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 759-11-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.08.2025 №57-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.08.2025 №57-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-08-06-003646-a 06.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
25.08.2025 10:35
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Міська ритуальна служба" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішення (протоколом) уповноваженої особи від 06.08.2025 №32 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.08.2025 №35, повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2025 року, договір куплі-продажу товарів з використанням талонів від 21.08.2025 №21-08/01, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 26.08.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
03.09.2025 00:00
Дата публікації
03.09.2025 10:40
Документи висновку
03.09.2025 10:40
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Дизельне паливо, бензин А-95» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-06-003646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.08.2025 11:51
Орган перевірки
30.08.2025 00:00
Документи повідомлення
26.08.2025 11:51
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит щодо моніторингу закупівлі UA-2025-08-06-003646-a по предмету «Дизельне паливо, бензин А-95» повідомляємо, що перед проведенням закупівлі здійснювався аналіз ринку пального для транспортних засобів та моніторинг цін на АЗС, які знаходяться поблизу підприємства. Для закупівлі було використано дані про середньоринкову вартість дизельного палива та бензину А-95 у Івано-Франківській області станом на 06.08.2025 (тобто день оголошення закупівлі) з інформаційного ресурсу https://index.minfin.com.ua/. Також відповідно до запиту надаємо посилання на сайт підприємства де опубліковано обґрунтування даної закупівлі http://pohovannya.if.ua/wp-content/uploads/2025/08/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96-%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D1%8C-2025.pdf
Рішеня
26.08.2025 16:20
Замовник
Документи повідомлення
26.08.2025 16:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 375 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міська ритуальна служба"
Контактний телефон:
380342782384
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 375 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міська ритуальна служба"
Контактний телефон:
380342782384
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності