Показати схожі тендери

Закупівля Мазут паливний 100 зольний малосірчистий код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти від Комунальне підприємство "ЕКО-САН".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-001304-a
Id Tender 91a3da18c80348979682ffee2280a610
План UA-P-2025-08-04-000988-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.08.2025 10:01
Остання зміна 21.08.2025 09:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 09:59 до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 09:59
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 09:59
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.08.2025 15:13
до 15.08.2025 12:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 10:17
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 12:49
до 21.08.2025 09:03
Період уточнень
з 04.08.2025 09:59 до 09.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 09:59 до 09.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2025 15:13 до 15.08.2025 12:49
Період кваліфікації
з 12.08.2025 15:13 до 15.08.2025 12:49
Основні параметри
Мазут паливний 100 зольний малосірчистий код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 300 000 грн.
Мазут паливний 100 зольний малосірчистий код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Назва предмета закупівлі
Мазут паливний 100 зольний малосірчистий код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.08.2025 14:44
Закінчення аукціону
12.08.2025 15:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мазут паливний 100 зольний малосірчистий
Код ДК 021:2015
09135000-4 - Мазути
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
64603, Україна, Харківська область, м.Лозова, вул. Правди, буд.4
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем поетапно протягом 30 календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належного оформлених первинних документів (видаткової накладної, товарно-транспортної накладної)
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 3х(трьох ) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника. Навантаження, розвантаження товару здійснюється самостійно Постачальником .
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БАЗИС-РЕЄСТР"
Пропозиція:
1 095 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТЕХНОЕНЕРГОПАРК
Пропозиція:
1 094 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-2024"
Пропозиція:
1 094 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.08.2025 14:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.08.2025 10:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Пирогова
Електронна пошта
Телефон
+380952382018
Замовник
ЄДРПОУ
38429746
Повна назва
Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Поштовий індекс
64603
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Лозова
Адреса
вул. Правди, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 Мазут паливний 100 зольний малосірчистий код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Період вимог/скарг з 14.08.2025 10:17 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 15:13 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
14.08.2025 10:17
Повідомлення про рішення
12.08.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 09:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 09:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості зі змінами). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями, згідно предмету закупівлі Мазут паливний 100 зольний малосірчистий код 09130000-9 Нафта і дистиляти ( ДК 021:2015-09135000-4 Мазути) за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» учасника торгів ТОВ «ТЕХНОЕНЕРГОПАРК» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку 1 п 3.2 надається: 3.2 - Лист-гарантію. -У разі поставки Товару неналежної якості, виявлених недоліків поставленого Товару або недоліків, що виникли внаслідок допущених Постачальником порушень при поставці Товару, Постачальник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або повторно надати Товар належної якості протягом 3(трьох) календарних днів - Поставка партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 3х(трьох ) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника. Навантаження, розвантаження товару здійснюється самостійно Постачальником . - Учасник гарантує, що Товар (продукція, тара, пакування, транспортування) , якій він постачає, відповідає основним вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства; не повинні причиняти негативний вплив на навколишнє середовище - Ціна цього Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару , податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником відповідно до чинного законодавства України При перевірці документів встановлено,що Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Лист-гарантія № 64 від від11.08.2025 на поставку товару та лист-гарантія № 65 від 11.08.2025р про захист довкілля. Згідно Додатку 1 тендерної документації учасник надає лист – гарантію,згідно п 3.2. Відсутній абз 1 щодо заміни неякісного товару та абз.4,що ціна товару включає податки та збори. На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: 3.2 - Лист-гарантію. -У разі поставки Товару неналежної якості, виявлених недоліків поставленого Товару або недоліків, що виникли внаслідок допущених Постачальником порушень при поставці Товару, Постачальник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або повторно надати Товар належної якості протягом 3(трьох) календарних днів - Поставка партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 3х(трьох ) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника. Навантаження, розвантаження товару здійснюється самостійно Постачальником . - Учасник гарантує, що Товар (продукція, тара, пакування, транспортування) , якій він постачає, відповідає основним вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства; не повинні причиняти негативний вплив на навколишнє середовище - Ціна цього Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару , податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником відповідно до чинного законодавства України 2. Згідно Додатку 1 п 17 надається : Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При перевірці підпису встановлено,що Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції документи підписані УЕП,що не відповідає вимогам тендерної документації. На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції сканованого і електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ окремо та на тендерну пропозицію в цілому,згідно додатку 1 п 17: Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Відповідно до пункту 1 розділу 5 "Оцінка тендерних пропозицій" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником прийнято рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей. Учасник якому надано 24 години на виправлення, має протягом вказаного часу завантажити документи та/або обгрунтування (інформацію щодо невідповідностей) через електронну систему закупівель
Створено
13.08.2025 10:11
Надати до
14.08.2025 10:11
Період вимог/скарг з 15.08.2025 10:50 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 10:17 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
15.08.2025 10:50
Повідомлення про рішення
14.08.2025 10:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 09:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 09:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості зі змінами). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями, згідно предмету закупівлі Мазут паливний 100 зольний малосірчистий код 09130000-9 Нафта і дистиляти ( ДК 021:2015-09135000-4 Мазути) за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» учасника торгів ТОВ «ЕНЕРГІЯ-2024» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку 1 п 4 надається: Лист-згоду з проєктом договору та погоджений проєкт договору (додаток 3) При перевірці документів встановлено,що Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано проект договору погоджений,згідно додатку 3 учасник надає підписаний проект договору . Відсутній лист- згода з проектом договору . На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Лист-згоду з проєктом договору 2. Згідно Додатку 1 п 17 надається : Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При перевірці підпису встановлено,що Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції документи підписані УЕП,що не відповідає вимогам тендерної документації. На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції сканованого і електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ окремо та на тендерну пропозицію в цілому,згідно додатку 1 п 17: Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Відповідно до пункту 1 розділу 5 "Оцінка тендерних пропозицій" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником прийнято рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей. Учасник якому надано 24 години на виправлення, має протягом вказаного часу завантажити документи та/або обгрунтування (інформацію щодо невідповідностей) через електронну систему закупівель
Створено
14.08.2025 10:31
Надати до
15.08.2025 10:31
Період вимог/скарг з 15.08.2025 12:49 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 10:50 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 12:49
Довідка НАЗК
15.08.2025 12:49
Повідомлення про рішення
15.08.2025 10:51
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-04-001304-a-b1
Підписаний і діє
Номер
26-О
1 095 000 грн.
912 500 грн.
З ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 (тонни)
Мазут паливний 100 зольний малосірчистий
Номенклатура
Мазут паливний 100 зольний малосірчистий
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
18 250
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Повна назва
Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38429746

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БАЗИС-РЕЄСТР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС-РЕЄСТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41870000

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 09:03
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-29-000024
Дата створення проекту
29.08.2025 16:58
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
01.09.2025 08:06
Дата публікації висновку про результати
17.09.2025 18:36
Дата завершення усунення порушень
23.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 982-71-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.08.2025 № 264 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2025 № 264 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5UA-2025-08-04-001304-a 04.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.08.2025 00:00
Документи рішення
01.09.2025 08:06
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі –Особливості; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ЕКО-САН», (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи протокол 04.08.2025 № 378-ВТ-О, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.08.2025, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЕНЕРГОПАРК» (далі - ТОВ «ТЕХНОЕНЕРГОПАРК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГІЯ-2024» (далі - ТОВ «ЕНЕРГІЯ-2024»), товариства з обмеженою відповідальністю «БАЗИС-РЕЄСТР» (далі - ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР»), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 14.08.2025 та 15.08.2025, повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2025, договір укладено від 21.08.2025 № 26-0 (далі – Договір), пояснення Замовника від 09.09.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТЕХНОЕНЕРГОПАРК», ТОВ «ЕНЕРГІЯ-2024» та ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
17.09.2025 00:00
Дата публікації
17.09.2025 18:36
Документи висновку
17.09.2025 18:36
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу Мазут паливний 100 зольний малосірчистий код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-04-001304-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.09.2025 09:39
Орган перевірки
11.09.2025 00:00
Документи повідомлення
05.09.2025 09:39
-
Відповідь
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Відповідно до наказу управління Північного-Східного офісу Держаудитслужби м. Харків оприлюднено в електронній системі закупівель Наказ про початок моніторингу процедури закупівлі від 29.08.2025 р. №264«Про початок моніторингу закупівель» за предметом закупівлі Мазуту паливного 100 зольного малосірчистого (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) за єдиного закупівельного словника 05 вересня 2025 року в ЕСЗ було оприлюднено запит замовнику на пояснення наступного змісту: Про надання пояснення: Запит про надання пояснень У межах проведення моніторингу Мазут паливний 100 зольний малосірчистий код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-04-001304-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. На виконання частини п’ятої статті 8 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень необхідно надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Прийнято рішення надати наступну відповідь на запит замовнику на пояснення: Питання № 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Очікувана вартість предмета закупівлі зазначається в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі. Підприємство закуповує товари за власні кошти комунального підприємства, які отримує в результаті своєї господарської діяльності. Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі - Мазуту паливного 100 зольного малосірчистого (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаної методики, а саме отриманням комерційних (цінових) пропозицій від постачальників та шляхом аналізу аналогічних закупівель попередніх років та періодів. Також для визначення очікуваної вартості Замовником було здійснено моніторинг цін на аналогічний товар в електронній системі закупівель ProZorro. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено аналіз та вивчення ситуації на ринку, здійснено моніторинг комерційних пропозицій суб’єктів господарювання щодо предмету закупівлі Мазуту паливного 100 зольного малосірчистого (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) враховувалась інформація про ціни на даний товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі,враховуючи комерційні пропозиції постачальників ,в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару. Крім цього, очікувана вартість була обрахована, як нова потреба у предметі закупівлі на 2025 рік. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання паливно-мастильних матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування. Замовником було отримано такі цінові пропозиції: 1.Лист комерційна пропозиція ТОВ «БАЗИС-РЕЄСТР» від 01.08.2025 р. 2.лист комерційна пропозиція ТОВ «САНРАЙС-ЛОГИСТИКС» від 01.08.2025р. 3 Службова записка від 04.08.2025 року. Копії комерційних пропозицій та службова записка додаються. Щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі повідомляємо наступне: Обґрунтування в потребі здійснення закупівлі. В результаті обстеження доріг громади та міста Лозова із асфальто-бетонним покриттям виявлено ряд дефектів: існуюче покриття не задовольняє вимоги щодо міцності, мають деформації та руйнування, що свідчить про втрату міцності конструкції – проломи, ямковість, просідання, вибоїни, напливи, колійність, тому виникла потреба у закупівлі Мазут паливний 100 зольний малосірчистий на 2025 року для приготування асфальтно-бетонної суміші для виконання робіт з поточного ремонту доріг Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для виконання зазначених завдань Замовник повинен,зокрема, забезпечити себе необхідними матеріалами з метою забезпечення благоустрою міста, ремонту доріг, відповідних матеріалів та обладнання, що можуть знадобитися у процесі виконання таких функцій. Технічні та якісні характеристики визначені технічним завданням та оприлюднені Замовником у тендерній документації відповідно до вимог статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі». А також технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, що за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника. Мазут паливний 100зольний малосірчистий має відповідати ДСТУ 4058-2001 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку №2 тендерної документації на закупівлю. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинного законодавства України. Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що вказана вище процедура закупівлі проведена з дотриманням норм законодавства у сфері публічних закупівель .
Рішеня
09.09.2025 14:19
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Контактний телефон:
+380952382018
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Контактний телефон:
+380952382018
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності