Показати схожі тендери

Закупівля Реставрація будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП), код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація від ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-008985-a
Id Tender 24136ca0ac4d4b35b4e7a4891abd989b
План UA-P-2025-07-25-005949-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.07.2025 16:27
Остання зміна 10.09.2025 16:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
41 999 288.99 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
209 996.44 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 16:26 до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 16:26
до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 16:26
до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 00:00
до 18.08.2025 10:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 10:15
до 24.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.08.2025 10:15
-
Період уточнень
з 25.07.2025 16:26 до 08.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 16:26 до 08.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 00:00 до 18.08.2025 10:15
Період кваліфікації
з 11.08.2025 00:00 до 18.08.2025 10:15
Основні параметри
Реставрація будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП), код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
41 999 288.99 грн.
Реставрація будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП), код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Назва предмета закупівлі
Реставрація будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП), код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
41 999 288.99 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
209996,44
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
209 900
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реставрація будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548, гора Піп Іван
Дата постачання по
05.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право надати Підряднику аванс для придбання необхідних матеріалів у розмірі до 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт строком до 45 робочих днів. Підрядник має відзвітувати за авансові платежі до моменту здійснення наступного платежу. Згідно з Постановою від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» п.2-1. попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Будівельна компанія ТРАНСБУД"
Пропозиція:
41 998 778.09 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 16:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
10.09.2025 16:36
Під час проведення закупівлі встановлено такі порушення: ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД» у складі тендерної пропозиції надало розрахунок договірної ціни, який не відповідає вимогам положень Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, та Додатку №2 до тендерної документації. Зокрема, пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено порядок обчислення вартості людино-години виходячи із середньомісячної заробітної плати та середньомісячної норми тривалості робочого часу. На 2025 рік цей показник складає 173,17 людино-години, проте у пояснювальній записці до кошторисної документації учасника зазначено 171,75 людино-години, що не відповідає чинним нормативним вимогам. ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД» надано договірну ціну, яка визначена як тверда, однак у її складі кошти на покриття ризиків враховані у розмірі, що перевищує гранично допустимі 1,5 %, передбачені пунктом 5.31 розділу V Настанови. Таким чином, вимоги розділу 2 «Технічна специфікація на закупівлю» додатку 2 до тендерної документації виконані неналежним чином. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД» відсутні документи про освіту, що підтверджують інформацію про наявність інженерно-технічного персоналу, зокрема заступника директора – Велідової Г. М. та інженера-електрика – Валько А. Я., як це передбачено підпунктом 2 пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД» у наданих локальних кошторисах передбачено виконання робіт із використанням бульдозерів потужністю 79 кВт та самохідних вібраційних котків масою 2,2 т. Водночас у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 07.08.2025 № 23/08-2025 зазначене обладнання відсутнє, що не відповідає вимогам пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
10.09.2025 16:40
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гнідан Юлія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380342596056
Замовник
ЄДРПОУ
02125266
Назва (англійською мовою)
VASYL STEFANYK PRECARPATHIAN NATIONAL UNIVERSITY
Повна назва
ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Повна назва (англійською мовою)
VASYL STEFANYK PRECARPATHIAN NATIONAL UNIVERSITY
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 57
Кваліфікація
Лот № 1 Реставрація будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП), код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Період вимог/скарг з 18.08.2025 10:15 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 00:00 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2025 10:15
Довідка НАЗК
18.08.2025 10:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі такої підстав
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі такої підстав
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 1.1 Розділу 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Подається у наведеному вигляді у Тендерній документації, на фірмовому бланку учасника (за наявністю).Учасник не повинен відступати від даної форми (Таблиця А). Учасником на виконання даної вимоги надано документ № 24/08-2025 від 07.08.2025 року, який відступає від наведеної форми– відсутній рядок 1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування. Учаснику необхідно подати оновлений документ, дотримуючись форми. Відповідно до пп.1 пункту 1.1 Розділу 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі надає для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А»: у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна) або інвентарну картку або оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. Учасником на виконання даної вимоги надано оборотно-сальдові відомості, проте мають місце розбіжності у назвах, зазначених у довідках та оборотно-сальдовій відомості (пункт 9,10, 24, 26 у Довідці). Відповідно до пп.1 пункту 1 Розділу 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі надає для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А»: у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. Також надаються належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). Учасником у довідці №23/08-2025 від 07.08.2025 року у пункті 48 вказано орендаря ФОП Марценюка В.О., проте надано договір в якому на першій сторінці зазначається Марценюк В.О., а підписантом є Марценюк Л.Д., додаткова угода до основної угоди також підписана від імені Марценюк Л.Д., при цьому у свідоцтві на транспортний засіб зазначено власником Марценюка В.О. Щодо пункту 49 відсутні належно оформлені копії свідоцтв на транспортний засіб та\або механізми, що підлягають державній реєстрації. Щодо пункту 50 дата підтверджуючого документа, зазначеного в довідці , а саме договір від 24.01.20219 року не співпадає із підтверджуючим наданим документом. Щодо пункту 51 відсутні документи, що підтверджують правомірність користування даним майном – документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо), належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації. Щодо пункту 52 відсутні належно оформлена копія свідоцтва на транспортний засіб та\або механізми, що підлягають державній реєстрації. Учаснику необхідно подати оновлений документ та підтверджуючі документи до нього. Відповідно до пп.1 пункту 1 Розділу 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі надає оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. На виконання даної вимоги надано лист-підтвердження №03-2025 від 06.08.2025 лише від одного орендаря (надавача послуг, тощо) Марценюк Л.Д., проте відсутні аналогічні листи від Марценюка В.О., ФОП Готича М.М. Відповідно до пункту 1.2. Розділу 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі надає на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у наведеному вигляді у Додатку, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми (Таблиця Б). Учасником на виконання даної вимоги надано документ № 23/08-2025 від 07.08.2025 року, який відступає від наведеної форми – відсутній рядок «ІТР (Інженерно-технічний персонал)», «Робітники основних будівельних професій». Учаснику необхідно подати оновлений документ, дотримуючись форми. Відповідно до пп.2 пункту 1.2 Розділу 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі надає для підтвердження інформації про наявність ІТР документи про освіту. На виконання даної вимоги учасник надає скан-копії дипломів, але у документах Данилів О.С. відсутня лицева сторона диплома, відсутні дипломи Марценюк Л.Д., Попика І.П. Учаснику необхідно надати вищевказані документи. Відповідно до пункту 1.2. Розділу 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі в Довідці зазначає Стаж роботи за спеціальністю. Учасником на виконання даної вимоги надано документ № 23/08-2025 від 07.08.2025 року, де у пункті 6 зазначено стаж роботи 1 рік, проте в трудовій книжці перший запис про працевлаштування 15.07.2025 року; у пунктах 9,10 зазначено стаж роботи 0,5 року, проте в трудовій книжці перший запис про працевлаштування 15.07.2025 року. Учаснику необхідно привести дані у відповідність. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації надано 1 сторінки трудових книжок, заповнених російською мовою (Наум С.В., Зайло О.М., Полюга І.М.). Учаснику необхідно надати переклад даних документів відповідно до Вимог Тендерної документації. Відповідно до пп.3 пункту 1.2 Розділу 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність в нього принаймні 1 працівника, який має відповідні знання та вміння щодо монтажу Куполу ScopeDome 5.5M та який пройшов навчання по вказаній роботі у виробника Куполу ScopeDome 5.5M. На підтвердження виконання даної вимоги надати лист чи інший документ від товаровиробника вказаного куполу, (а у разі, якщо товар не виробляється на території України – від офіційного представництва виробника в Україні: представника/дилера/ дистриб’ютора товаровиробника (з наданням документів що підтверджують таке представництво)) із зазначенням інформації про проходження навчання щодо монтажу Куполу ScopeDome 5.5M принаймні 1 такого працівника Учасника. Учасником не надано лист чи інший документ від офіційного представництва виробника в Україні: представника/дилера/ дистриб’ютора товаровиробника (з наданням документів що підтверджують таке представництво)) із зазначенням інформації про проходження навчання щодо монтажу Куполу ScopeDome 5.5M принаймні 1 такого працівника Учасника. Учаснику необхідно надати вищевказаний документ. Відповідно до п.16 Розділу 3 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист у довільній формі про те, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. Учасник на виконання даної вимоги надає №35/08-2025 від 07.08.2025 року, де відсутня інформація про початок гарантійного строку (вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва). Учаснику необхідно надати виправлений вищевказаний документ. Відповідно до п.19 Розділу 3 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» у складі своєї тендерної пропозиції учасники повинні підтвердити спроможність поставити та здійснити встановлення, монтаж Куполу ScopeDome 5.5M в кількості 1 штука, що входить до вартості робіт, шляхом надання гарантійного листа від товаровиробника вказаного куполу, (а у разі, якщо товар не виробляється на території України – від офіційного представництва виробника в Україні: представника/дилера/ дистриб’ютора товаровиробника (з наданням документів що підтверджують таке представництво)) із зазначенням замовника торгів, а також номера оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro та інформації про гарантування поставки такого куполу у строки визначені Тендерною документацією по даній закупівлі. Учасником не надано лист чи інший документ від офіційного представництва виробника в Україні: представника/дилера/ дистриб’ютора товаровиробника (з наданням документів що підтверджують таке представництво)) із зазначенням замовника торгів, а також номера оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro та інформації про гарантування поставки такого куполу у строки визначені Тендерною документацією по даній закупівлі. Учаснику необхідно надати вищевказаний документ. Відповідно до п.17 Розділу 3 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію у форматі PDF (пропечатана та підписана організацією учасником), розроблена в програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін), а також подається додатково у форматі .word, або .xls у складі: - договірну ціну (складена відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва»); - підсумкову відомість ресурсів; - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальна записка; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); - розрахунок загальновиробничих витрат. Під час розгляду пропозиції встановлено, що всі документи надані у необхідних форматах, крім двох локальних кошторисів (№02-02-01, №07-03-01), які відсутні у форматі PDF(пропечатана та підписана організацією учасником) (наявні лише у форматі .word). Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати вищезазначені документи у строк, визначений Особливостями.
Створено
14.08.2025 16:32
Надати до
15.08.2025 16:32
Договір
UA-2025-07-25-008985-a-c1
Очікує підписання
41 998 778.09 грн.
41 998 778.09 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Реставрація будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП)
Номенклатура
Реставрація будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 5 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Повна назва
ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02125266

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Будівельна компанія ТРАНСБУД"
Повна назва
ТОВ "Будівельна компанія ТРАНСБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34341993

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-26-000085
Дата створення проекту
26.08.2025 12:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.08.2025 12:50
Дата публікації висновку про результати
15.09.2025 11:38
Дата завершення усунення порушень
30.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.08.2025 №120-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 25 серпня 2025 року №003100-18/10589-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.08.2025 №120-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6.UA-2025-07-25-008985-a 25.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2025 00:00
Документи рішення
26.08.2025 12:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.07.2025, 04.08.2025 та від 06.08.2025 (протоколи б/н), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 31.07.2025, відповідь Замовника від 01.08.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія Трансбуд» (далі – ТОВ «БК Трансбуд»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 15.08.2025, рішення уповноваженої особи від 18.08.2025 (протокол № 25/6-ВТО), повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 29.08.2025 та 10.09.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 1.1. розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону» додатку 1 до тендерної документації (далі – додаток 1) встановлено вимогу, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції надається довідка у вигляді наведеному в таблиці додатку 1 до тендерної документації. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт/наданні послуг. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт/ надання послуг у повному обсязі. Учасником ТОВ «БК Трансбуд» у складі тендерної пропозиції надано локальний кошторис 07-01-01 «На вертикальне планування», яким передбачено виконання робіт з розроблення ґрунту бульдозерами потужністю 79 кВт [108 к.с.] з переміщенням ґрунту до 10 м, група ґрунтів 4 та ущільнення ґрунту самохідними вібраційними котками масою 2,2 т за перший прохід по одному сліду при товщині шару 25 см (шифри КБ1-24-8, КБ1-132-1) з розрахунками вартості їх експлуатації. Однак, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 07.08.2025 № 23/08-2025 (файли «Наявність матеріально-технічної бази.pdf», «Наявність обладнання таблиця та додатки.pdf»), наданій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК Трансбуд» відсутня інформація про бульдозери потужністю 79 кВт та самохідні вібраційні котки масою 2,2 т. Також, Замовник у пункті 1.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції надається довідка у вигляді наведеному в таблиці Б додатку 1 до тендерної документації. При цьому, для підтвердження інформації про наявність інженерно-технічного персоналу учасник повинен надати, зокрема, документи про освіту (підпункт 2 пункту 1.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації). Учасником ТОВ «БК Трансбуд» на виконання вищевказаної вимоги у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід від 07.08.2025 № 24/08-2025 (файл «Інформаційна довідка про наявність ІТР та працівників.pdf»), у якій до переліку інженерно-технічного персоналу включено заступника директора –Велідову Г. М. та інженера-електрика – Валько А. Я. Однак, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «БК Трансбуд» відсутні документи про освіту цих працівників. Отже, виходячи із вищевикладеного учасником ТОВ «БК Трансбуд» не підтверджено відповідність установленим Замовником кваліфікаційним критеріям щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання робіт, що є предметом закупівлі, чим порушено вимоги пункту 1.1. та підпункту 2 пункту 1.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Окрім цього, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «БК Трансбуд» відсутній гарантійний лист в довільній формі, в якому учасник підтверджує та гарантує, що матеріали і комплектуючі, які використовуватимуться при наданні послуг, будуть новими, не перебувають під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» та тимчасово окупованих територій, чим порушено вимоги пункту 21 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявивши вищезазначених невідповідностей на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 не надав можливості учаснику ТОВ «БК Трансбуд» усунути їх в цій частині. Крім того, моніторингом установлено, що Замовник у розділі 2 «Технічна специфікація на закупівлю» додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни (складеної відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва»), підсумкової відомості ресурсів, зведеного кошторисного розрахунку, пояснювальної записки, локальних кошторисів (складених відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу), розрахунку загальновиробничих витрат. Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) визначають основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Правила визначення вартості об’єкта будівництва при складанні договірної ціни встановлені у розділі V. Настанови. Відповідно до пункту 5.1. розділу V. Настанови ціна пропозиції учасник процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Пунктом 5.31. розділу V. Настанови визначено, що у договірній ціні можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;) тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%; за динамічної договірної ціни — не враховується. Учасником ТОВ «БК Трансбуд» у складі договірної ціни (твердої) враховано кошти на покриття ризиків в загальній сумі 671949,67 грн, що становить 2,0% та перевищує розмір, визначений пунктом 5.31. розділу V. Настанови (1,5%). Таким чином, учасником ТОВ «БК Трансбуд» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни, складеної з порушенням вимог пункту 5.31. розділу V. Настанови, чим порушено вимоги розділу 2 «Технічна специфікація на закупівлю» додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «БК Трансбуд» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, а обрав його переможцем та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір. На запит Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Замовником надано пояснення, що «Зазначені порушення є такими, що неможливо усунути на даному етапі проведення процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі робіт з Реставрації будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548). (Коригування РП)».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК Трансбуд» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178 – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
15.09.2025 00:00
Дата публікації
15.09.2025 11:38
Документи висновку
15.09.2025 11:38
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реставрації будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-25-008985-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті? Якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Поясніть чи враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД» те, що наданий ним розрахунок договірної ціни не відповідає вимогам положень Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) та Додатку №2 до тендерної документації, а саме: пунктом 5.3. Розділу V. Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон №2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану». На період дії воєнного стану норми передбачені Законом №2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно із положеннями частини шостої статті 6 Закону №2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин третьої - п’ятої статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статей 71, 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Отже, з урахуванням положень Закону №2136 та з урахуванням Указу Президента України від 15.04.2025 № 235/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.07.2025 № 4524-IX, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 07.08.2025 строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік складав 173,17 людино-години. Разом з тим, у пояснювальній записці до кошторисної документації, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД» зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу складає 171,75 людино-години (файл «4.Пояснювальна записка.pdf»). 4. Поясніть, яким чином учасником ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги розділу 2 «Технічна специфікація на закупівлю» додатку 2 до тендерної документації, в частині надання учасником у складі тендерної пропозиції договірної ціни, визначеної твердою, складеної відповідно до Настанови, оскільки вказаним учасником надано договірну ціну, в якій кошти на покриття ризиків враховані у розмірі, що перевищує 1,5 %, як це визначено пунктом 5.31 розділу V Настанови? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.08.2025 11:18
Орган перевірки
02.09.2025 00:00
Документи повідомлення
27.08.2025 11:19
-
Відповідь
відповідь на запит замовнику на пояснення від 27.08.2025
Карпатський національний університет імені Василя Стефаника (далі – Університет) розглянув по суті запит замовнику на пояснення від 27.08.2025 у межах здійснення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт "Реставрація будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548) (Коригування РП),код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація" та повідомляє. 1. Очікувану вартість визначено на підставі затвердженої проектної документації відповідно до вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та з ураховуванням кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати: «Утримання служби замовника та інжінірингові послуги» (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ. Також було виключено помилково повторно включену до зведеного кошторисного розрахунку позицію 321 в розділі «ІІІ. Будівельні матеріали, вироби і комплекти» із додаванням ПДВ. Документи, що додаються: 1. Проектна документація (томи 1 – 8.4) 2. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації №195-В-24 від 06 грудня 2024 з додатками 3. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №382-В-25 від 10 липня 2025 з додатками 4. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва 5. Наказ ректора №68-АГП від 25.07.2025 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації» 2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі робіт з Реставрації будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП) повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України "Про ефективне використання державних коштів" від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Відповідно до вимог п. 4? постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити: • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; • оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі — обґрунтування предмета закупівлі). І. Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) Відповідно до статті 1 Бюджетного кодексу України (далі — БКУ): • головні розпорядники бюджетних коштів — бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень; • розпорядник бюджетних коштів — бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до частини 2 статті 22 БКУ Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно: 1. за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, — установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників; 2. за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, — уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, — місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на офіційній вебсторінці Казначейства в розділі "Казначейство інформує" — "Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів" або за інтернет-посиланням https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv Крім цього, інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування та іншу інформацію можна знайти на офіційному сайті Державного вебпорталу бюджету для громадян у розділі "Розпорядники" або за інтернет-посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic . З метою прозорого, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів та на виконання вимог п.4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, Університет надає посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі робіт з Реставрації будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП) https://pnu.edu.ua/wp-content/uploads/2025/08/100.obhrunutvannia-restavratsiia-25.07.2025.pdf 3-4. Щодо 3 і 4 питань запиту повідомляємо. Законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу. Вона залежить від графіка роботи підприємства та обраховується ним самостійно враховуючи вимоги Кодексу законів про працю України під час воєнного стану ще й Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон № 2136). Водночас, законодавством, що регулює будівельну сферу в частині визначення вартості є, зокрема, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова). Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Пунктом 4.40 розділу ІV Настанови визначено, що кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування: 1) збільшення об’ємів робіт, спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проєктування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат; 2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів. Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків. Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовуваних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5 %; б) за динамічної договірної ціни — не враховується. Зважаючи на вимоги тендерної документації щодо узгодження сторонами Розділів 17-18 Договору при його укладенні, Університет в межах компетенції вживає заходів для формування договірної ціни Договору із дотриманням вимог чинного законодавства, зокрема, розрахунок договірної ціни предмета закупівлі у відповідності до середньомісячної норми тривалості робочого часу у розмірі 173,17 людино/годин та покриття ризиків в розмірі, що не перевищує 1,5% тощо.
Рішеня
29.08.2025 20:31
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реставрації будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548).(Коригування РП) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-25-008985-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань: 1. Поясніть, яким чином учасником ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги додатку 1 до тендерної документації в частинні надання: - документів про освіту для підтвердження інформації про наявність інженерно-технічного персоналу, а саме заступника директора - Велідової Г. М. та інженера-електрика Валько А. Я. (підпункт 2 пункту 1.2. розділу 1)? Оскільки згідно з інформацією, зазначеною в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вищевказані працівники зазначені учасником ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД» в переліку інженерно-технічного персоналу; - гарантійного листа в довільній формі, в якому учасник підтверджує та гарантує, що матеріали і комплектуючі, які використовуватимуться при наданні послуг, будуть новими, не перебувають під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-УІІ та тимчасово окупованих територій (пункт 21 розділу 3)? 2. У додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу). Водночас, у пункті 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції надається довідка у вигляді наведеному в додатку 1, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт/наданні послуг. Учасником ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД» у складі тендерної пропозиції надано локальний кошторис 07-01-01 «На вертикальне планування», яким передбачено виконання робіт з розроблення ґрунту бульдозерами потужністю 79 кВт [108 к.с.] з переміщенням ґрунту до 10 м, група ґрунтів 4 та ущільнення ґрунту самохідними вібраційними котками масою 2,2 т за перший прохід по одному сліду при товщині шару 25 см (шифри КБ1-24-8, КБ1-132-1) з розрахунками вартості їх експлуатації. Однак, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 07.08.2025 № 23/08-2025 відсутня інформація про бульдозери потужністю 79 кВт та самохідні вібраційні котки масою 2,2 т. Враховуючи зазначене поясніть, яким чином учасником ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД», якого обрано переможцем, підтверджено відповідність тендерної пропозиції вимогам встановленим у пункті 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.09.2025 09:47
Орган перевірки
11.09.2025 00:00
Документи повідомлення
05.09.2025 09:48
-
Відповідь
відповідь щодо запиту замовнику на пояснення від 05.09.2025
Карпатський національний університет імені Василя Стефаника розглянув по суті запит замовнику на пояснення від 05.09.2025 у межах здійснення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт "Реставрація будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548) (Коригування РП), код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація" та повідомляє. За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ТРАНСБУД», визначеного переможцем процедури закупівлі, встановлено допущені помилки, а саме: 1) у складі тендерної пропозиції відсутні документи про освіту, які підтверджують інформацію про наявність інженерно-технічного персоналу (заступника директора – Велідової Г. М. та інженера-електрика – Валько А. Я.), що передбачено підпунктом 2 пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 2) у наданих локальних кошторисах передбачено виконання робіт із використанням бульдозерів потужністю 79 кВт та самохідних вібраційних котків масою 2,2 т. Водночас у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 07.08.2025 № 23/08-2025 зазначене обладнання відсутнє, що не відповідає вимогам пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. Зазначені порушення є такими, що неможливо усунути на даному етапі проведення процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі робіт з Реставрації будівлі обсерваторії на горі Піп Іван (Івано-Франківська область, Верховинський район, с. Явірник, присілок Погорілець, 548). (Коригування РП) (UA-2025-07-25-008985-a).
Рішеня
10.09.2025 16:30
Замовник
Документи повідомлення
10.09.2025 16:31
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
41 999 288.99 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 00:00
Замовник:
ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Контактний телефон:
380342596056
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
41 999 288.99 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 00:00
Замовник:
ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
Контактний телефон:
380342596056
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності