АЗС Учасника у кількості не менше 3-х (трьох) повинні бути обов’язково розташовані в межах м. Ужгород, Ужгородського району на відстані не більше 6 км від виробничої бази Замовника – м. Ужгород вул. Івана Франка,1. На виконання даної вимоги учасник надає довідку довільної форми з інформацією про місце розташування АЗС Учасника, відстані до виробничої бази Замовника та режиму роботи.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:28
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
І. Умову в частині наявності: обмеження відпуску нафтопродуктів за відомостями - без застосування талонів та/або штрих-карток (смарт-карток, скретч-карток, тощо).
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 1 Тендерної документації
1. Бензин А-95
Відпуск нафтопродуктів:
За відомостями за формою N 16-НП,, згідно п. 10.3.2 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерством транспорту та зв'язку України, Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155 без застосування талонів та/або штрих-карток (смарт-карток, скретч-карток, тощо)
2. Дизельне паливо
Відпуск нафтопродуктів
За відомостями за формою N 16-НП, згідно п. 10.3.2 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерством транспорту та зв'язку України, Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155 без застосування талонів та/або штрих-карток (смарт-карток, скретч-карток, тощо)
Додаток 4 Тендерної документації
(Проєкт договору)
1.4. Відпуск Товару з АЗС здійснюється на підставі відомостей за формою N 16-НП на отримання Товару.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо обмеження відпуску нафтопродуктів за відомостями - без застосування талонів та/або штрих-карток (смарт-карток, скретч-карток, тощо).
пункт 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Тобто, вимогами Інструкції визначені чотири форми відпуску нафтопродуктів, серед яких, крім відомостей за формою N 16-НП, встановлена можливість автозаправної станції здійснювати відпуск за готівку, платіжними картами та талонами, а саме згідно норм Інструкції:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.1.1 Розрахунки під час відпуску нафтопродукту власникам автотранспорту за готівку здійснюються на АЗС з використанням РРО, які відповідають технічним вимогам до їх застосування та внесені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій згідно з Положенням про Державний реєстр реєстраторів розрахункових
операцій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 року N 1315 ( 1315-2002-п ).
10.3.1.2 ПРК мають забезпечувати індикацію ціни нафтопродукту, кількості та загальної вартості виданої дози нафтопродукту.
10.3.1.3 Облік реалізації нафтопродуктів ведеться через зареєстрований, опломбований у встановленому порядку та переведений до фіскального режиму роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій кожною АЗС, яка здійснює розрахунки із споживачами готівкою. Відпуск нафтопродуктів за готівку відображається у Змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
10.3.1.4 Реєстрація, опломбування та застосування РРО повинні проводитися відповідно до Порядку реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги) ( z0107-01 ), затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 1 грудня 2000 року N 614 ( z0105-01 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 лютого 2001 року за N 107/5298.
10.3.1.5 Готівка, отримана від реалізації нафтопродуктів на АЗС, здається до каси підприємства або перераховується на поточний рахунок через відділення зв'язку або інкасується до банківської установи.
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.2.1 Відпуск нафтопродуктів за безготівковим розрахунком за відомостями здійснюється АЗС на підставі договорів, укладених між підприємством та споживачем. Відпуск нафтопродуктів відображається у відомості на відпуск нафтопродуктів за формою N 16-НП (додаток 16).
Кількість відпущеного нафтопродукту фіксується у відомості, яка ведеться безпосередньо на АЗС, що підтверджується підписами оператора АЗС та водія.
10.3.2.2 Підприємства, АЗС на підставі відомостей про відпуск нафтопродуктів періодично, але не менше одного разу на місяць, виписують зведені відомості-рахунки кожному споживачу за марками нафтопродуктів та цінами, установленими протягом місяця. У рахунках обов'язково зазначаються кількість та загальна вартість відпущених нафтопродуктів, у тому числі податок на додану вартість.
Звіряння розрахунків з споживачами за відпущені нафтопродукти здійснюється щомісяця не пізніше п'ятого числа наступного за звітним місяця.
Відпуск дизельного палива за відомостями відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП за марками та видами.
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
10.3.3.2 Заправлення за талонами відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками
10.3.4.1 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками здійснюється на підставі вимог Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" ( 2346-14 ) та Положення про порядок емісії платіжних карток і здійснення операцій з їх застосуванням, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19 квітня 2005 року N 137 ( z0543-05 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 травня 2005 року за N 543/10823, та інших нормативно-правових актів.
10.3.4.2 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Отже, Зміст відповідної інструкції встановлює ЧОТИРИ ФОРМИ ВІДПУСКУ палива з АЗС.
Також, відповідна Інструкція передбачає визначення Талону та його обов’язкових, передбачених законодавством, реквізитів:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Тобто, вимогами Інструкції визначена можливість однієї із форм відпуску нафтопродуктів з АЗС за талонами.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму відпуску палива за талонами, та при цьому не здійснює відпуск палива За відомостями за формою N 16-НП, - що свідчить про наявність обмежень для Суб’єкта оскарження.
Звертаємо увагу, що Суб’єкт оскарження не емітент талонів, а отже позбавлений можливості впровадження в мережі АЗС БРСМ-нафта форми відпуску нафтопродуктів за відомостями за формою N 16-НП.
Отже, Замовник встановлюючи вимогу щодо Відпуск нафтопродуктів: За відомостями за формою N 16-НП,, згідно п. 10.3.2 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерством транспорту та зв'язку України, Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155 без застосування талонів та/або штрих-карток (смарт-карток, скретч-карток, тощо), - встановлює обмеження для Суб’єкта оскарження. Така дискримінаційна умова позбавляє Суб’єкта оскарження права взяти участь у процедурі закупівлі.
Такі умови тендерної документації не створюють конкурентного середовища та є такими, що порушують принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також дискримінує учасників, які можуть запропонувати мережу АЗС партнерів на умовах укладених договорів купівлі-продажу Товару (палива за талонами).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- Відпуск нафтопродуктів: За відомостями за формою N 16-НП,, згідно п. 10.3.2 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерством транспорту та зв'язку України, Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155 без застосування талонів та/або штрих-карток (смарт-карток, скретч-карток, тощо).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
І. Умову в частині наявності: обмеження відпуску нафтопродуктів за відомостями - без застосування талонів та/або штрих-карток (смарт-карток, скретч-карток, тощо).
ІІ. Умову в частині наявності: - АЗС Учасника у кількості САМЕ не менше 3-х (трьох) повинні бути обов’язково розташовані в межах м. Ужгород, Ужгородського району (АЗС Учасника у кількості не менше 4-х (чотирьох), з обов’язковим розташуванням в межах м. Ужгород, Ужгородського району).
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 1 Тендерної документації АЗС Учасника у кількості не менше 3-х (трьох) повинні бути обов’язково розташовані в межах м. Ужгород, Ужгородського району на відстані не більше 6 км від виробничої бази Замовника – м. Ужгород вул. Івана Франка,1. На виконання даної вимоги учасник надає довідку довільної форми з інформацією про місце розташування АЗС Учасника, відстані до виробничої бази Замовника та режиму роботи.
Додаток 2 Тендерної документації 11.1. Довідка довільної форми з інформацією про місце розташування АЗС Учасника, відстані до виробничої бази Замовника та режиму роботи, зокрема в якій повинна бути зазначена інформація щодо АЗС Учасника у кількості не менше 4-х (чотирьох), з обов’язковим розташуванням в межах м. Ужгород, Ужгородського району, на відстані не більше 6 км від виробничої бази Замовника – м. Ужгород вул. Івана Франка, 1.
Замовник визначає дискримінаційну та обмежувальну умову щодо наявності:
- АЗС Учасника у кількості САМЕ не менше 3-х (трьох) повинні бути обов’язково розташовані в межах м. Ужгород, Ужгородського району;
- АЗС Учасника у кількості не менше 4-х (чотирьох), з обов’язковим розташуванням в межах м. Ужгород, Ужгородського району.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Суб’єкт оскарження може задовільнити потребу Замовника в отриманні протягом 2025 року та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 4 Тендерної документації), АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій у такій деталізованій кількості зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: не менше 3-х (трьох) повинні бути обов’язково розташовані в межах м. Ужгород, Ужгородського району ТА АЗС Учасника у кількості не менше 4-х (чотирьох), з обов’язковим розташуванням в межах м. Ужгород, Ужгородського району:
Мережа АЗС БРСМ-Нафта містить АЗС в межах м. Ужгород, Ужгородського району – у кількості 1 (однієї) АЗС за адресою:
Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Баб’яка, 26
ПРИ ЦЬОМУ, мереж АЗС БРСМ-Нафта НЕ МАЄ САМЕ не менше 3-х (трьох) АЗС, що розташовані в межах м. Ужгород як і не має у кількості САМЕ не менше 4-х (чотирьох) АЗС, з обов’язковим розташуванням в межах м. Ужгород, Ужгородського району.
А отже, вимога щодо наявності САМЕ не менше 3-х (трьох) повинні бути обов’язково розташовані в межах м. Ужгород, Ужгородського району ТА АЗС Учасника у кількості не менше 4-х (чотирьох), з обов’язковим розташуванням в межах м. Ужгород, Ужгородського району – є дискримінаціна та така, що обмежує суб'єкта оскарження у можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
При цьому, Суб’єкт оскарження може запропонувати мережу АЗС БРСМ-нафта, яка має АЗС з наступним місцерозташуванням:
Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Баб’яка, 26 (відповідна АЗС знаходиться на відстані не більше 6 км від виробничої бази Замовника – м. Ужгород вул. Івана Франка,1)
А також інші АЗС по всій території України, з адресами яких можна ознайомитись на сайті мережі АЗС БРСМ-Нафта на посиланням: https://brsm-nafta.com/map .
АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ, мережа АЗС БРСМ-Нафта не має не менше 3-х (трьох) повинні бути обов’язково розташовані в межах м. Ужгород, Ужгородського району ТА АЗС Учасника у кількості не менше 4-х (чотирьох), з обов’язковим розташуванням в межах м. Ужгород, Ужгородського району.
Тобто, у випадку виключення дискримінаційної умови в частині наявності АЗС саме у кількості не менше 3 (трьох) (та не менше 4) в межах м. Ужгород, Ужгородського району – Суб’єкт оскарження може скористатись своїм правом взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- АЗС Учасника у кількості САМЕ не менше 3-х (трьох) повинні бути обов’язково розташовані в межах м. Ужгород, Ужгородського району;
- АЗС Учасника у кількості не менше 4-х (чотирьох), з обов’язковим розташуванням в межах м. Ужгород, Ужгородського району.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
ІІ. Умову в частині наявності: - АЗС Учасника у кількості САМЕ не менше 3-х (трьох) повинні бути обов’язково розташовані в межах м. Ужгород, Ужгородського району (АЗС Учасника у кількості не менше 4-х (чотирьох), з обов’язковим розташуванням в межах м. Ужгород, Ужгородського району).
Автор:
45880693, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
01133, Україна, м. Київ, б.Лесі Українки, будинок 21