51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, АЗС Постачальника
Дата постачання по
20.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату палива в строк не пізніше 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної на паливо (дата підписання збігається з датою її формування). У вартість палива входять вартість послуг зберігання (звичайний строк зберігання, а також зберігання понад звичайний строк), а також інших витрат Постачальника, пов'язаних зі зберіганням і відпусткою палива Покупцю по талонах.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: завдаток.
Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Отримувач: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
ЄДРПОУ: 26137720
Україна, 51400, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна 115.
Розрахунковий рахунок:
UA058201720355109039054037590
Державна казначейська служба України
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю «Придбання бензину А-95».
Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю (ст. 27 Закону):
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства
України.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:02
Значення, яке очікується
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: - лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та (за наявності печатки - завірений печаткою) з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2023-2024 р. ТА копії (скан-копії з оригіналу) не менше одного аналогічного договору за 2023-2024 р.,
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 2 Тендерної документації 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
У складі тендерної пропозиції учасники подають лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та (за наявності печатки - завірений печаткою) з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2023-2024 р.
Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір поставки товару, аналогічного за предметом закупівлі.
Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії (скан-копії з оригіналу) не менше одного аналогічного договору за 2023-2024 р., виконаних у повному обсязі, копії документів (скан-копії з оригіналу), що підтверджують факт виконання даних договорів, відгуки від контрагентів (з вказанням назви контрагенту-покупця (замовника), його адреси, контактних телефонів та фактичного стану виконання).
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, ВИКЛЮЧНО за 2023-2024 р..
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення Замовником кваліфікаційного критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Суб’єкт оскарження є новоствореним підприємством та здійснює свою діяльність з 10.01.2025 року, суб’єкт оскарження може запропонувати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям аналогічний договір, який було укладено та виконано у 2025 році (Додаток 1 Скарги).
Але, при цьому Суб’єкт оскарження має досвід виконання аналогічного договору та може підтвердити договором з усіма додатками до нього, який виконано у повному обсязі, копії документів (скан-копії з оригіналу), що підтверджують факт виконання даних договорів, відгуки від контрагентів (з вказанням назви контрагенту-покупця (замовника), його адреси, контактних телефонів та фактичного стану виконання), але такі договори укладені Суб’єктом оскарження та виконанні у 2025 році, оскільки у 2024 році – підприємство Суб’єкта оскарження не здійснювало свою господарську діяльність.
Звертаємо увагу Комісії, що Суб’єкт оскарження МАЄ укладені аналогічні за предметом закупівлі договори з державними Замовниками, але такі договори укладені у 2025 році, а отже вимога ЩОДО не менше одного аналогічного договору за 2023-2024 р, та лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та (за наявності печатки - завірений печаткою) з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів САМЕ за 2023-2024 р. - є дискримінаційною та такою, що обмежує Суб’єкта оскарження у праві взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
Законодавством у сфері публічних закупівель - не передбачено період за який учасник повинен надати аналогічний за предметом закупівлі договір. Документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного за предметом закупівлі договору є договір та документи на підтвердження його виконання, але законодавством не передбачено обмеження щодо дати укладання таких договір та періоду набуття відповідного досвіду.
ОТЖЕ, встановлюючи вимогу щодо надання аналогічного договору ВИКЛЮЧНО за 2023-2024 р. – Замовник встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимоги щодо способу підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в частині часу укладення та виконання таких договорів (за 2023-2024 р.), - Замовник фактично встановлює умови, за якими новостворені підприємства не зможуть прийняти участь. Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та (за наявності печатки - завірений печаткою) з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2023-2024 р. ТА копії (скан-копії з оригіналу) не менше одного аналогічного договору за 2023-2024 р.,
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
І. Умову в частині наявності: - лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та (за наявності печатки - завірений печаткою) з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2023-2024 р. ТА копії (скан-копії з оригіналу) не менше одного аналогічного договору за 2023-2024 р.,
ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: на підтвердження Наявність фінансової спроможності - ВИКЛЮЧНО Обсягом річного доходу (виручки), який не може бути меншим ніж 100% очікуваної вартість предмета закупівлі та надання фінансову звітність (копію, сканкопію з оригіналу), а саме, баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за минулий звітній період (кал
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 2 Тендерної документації 2. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У складі тендерної пропозиції учасники подають фінансову звітність (копію, сканкопію з оригіналу), а саме, баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за минулий звітній період (календарний рік). Мікропідприємства подають спрощену фінансову звітність.
У разі участі об’єднання учасників – подається консолідована фінансова звітність.
Учасник повинен підтвердити факт успішного подання звітності до ДПС (штамп органів ДПС або квитанція №2).
Обсяг річного доходу (виручки) не може бути меншим ніж 100% очікуваної вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо підтвердження Наявність фінансової спроможності - ВИКЛЮЧНО Обсягом річного доходу (виручки), який не може бути меншим ніж 100% очікуваної вартість предмета закупівлі та надання фінансову звітність (копію, сканкопію з оригіналу), а саме, баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за минулий звітній період (календарний рік).
Згідно Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, підприємство Суб’єкта оскарження належить до категорії мікропідприємства.
Згідно Постанови КМУ № 419 від 28.02.2000 року, яка затверджує Порядок подання фінансової звітності, Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, непідприємницькі товариства (крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності) подають відповідним органам скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати.
Оскільки підприємство Суб’єкта оскарження є новоствореним підприємством та не здійснювало економічну господарську діяльність у 2024 рік (за минулий звітній період (календарний рік), а обсяг річного доходу (виручки) згідно ОСТАННЬОЇ зданої звітності підприємства за минулий звітній період – складає 0,00 грн. (що є меншим ніж 100% очікуваної вартість предмета закупівлі).
При цьому, у 2025 році підприємство Суб’єкта оскарження почало активно здійснювати економічну діяльність, АЛЕ звіт про фінансову звітність, а саме, баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за минулий звітній період (календарний рік) – підприємство буде складати у 2026 році, що унеможливлює надання відповідних документів Суб’єктом оскарження у складі пропозиції та створює дискримінаційні обмежувальні умови для Скаржника.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- підтвердження Наявність фінансової спроможності - ВИКЛЮЧНО Обсягом річного доходу (виручки), який не може бути меншим ніж 100% очікуваної вартість предмета закупівлі та надання фінансову звітність (копію, сканкопію з оригіналу), а саме, баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за минулий звітній період (календарний рік).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
ІІ. Умову в частині наявності: на підтвердження Наявність фінансової спроможності - ВИКЛЮЧНО Обсягом річного доходу (виручки), який не може бути меншим ніж 100% очікуваної вартість предмета закупівлі та надання фінансову звітність (копію, сканкопію з оригіналу), а саме, баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за минулий звітній період (календарний рік).
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
3 Додаток 1 Тендерної документації 2. Паливо відпускається на підставі пред’явлення талонів, які повинні бути чинні (дійсні) на всій території України строком не менше 12 (дванадцяти) місяців від дати фактичної передачі талонів.
Додаток 5 Тендерної документації
(Проєкт договору) 1.6. Строк дії талонів становить не менше 12 місяців від дати фактичної передачі талонів.
Замовник визначає дискримінаційну умову щодо наявності талонів, які повинні бути строком не менше 12 (дванадцяти) місяців від дати фактичної передачі талонів..
Така умова тендерної документації Замовника щодо терміну дії талонів та строку поставки товару не узгоджуються між собою, в тому числі як і строк дії Договору.
Проєкт договору (згідно Додатку № 5 до ТД) містить наступні умови:
1.1. Постачальник зобов’язується протягом 2025 року та відповідно до умов, зазначених в Договорі, передати Покупцю Товар для автотранспорту: «Бензин А-95» (ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)», на АЗС Постачальника з використанням талонів, а Замовник зобов’язується приймати у власність Товар та повністю оплачувати його вартість (ціну) в порядку та на умовах визначених в цьому Договорі.
5.2. Строк передачі товару з дати укладення договору до 20.09.2025 року.
9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до «31» грудня 2025 року, а в частини взятих на себе зобов’язань – до їх повного виконання..
п. 4.4. Розділу І Тендерної документації передбачає строк поставки товарів: Поставка товару до 20.09.2025 року.
Форма оголошення Замовника передбачає строк поставки товарів: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 20 вересня 2025 .
При цьому, умовами процедури передбачено термін дії талонів – Термін дії талонів на відпуск товару – талонів, які повинні бути строком не менше 12 (дванадцяти) місяців від дати фактичної передачі талонів.
Закупівлі оголошена Замовником та опублікована в електронній системі закупівель 21.07.2025 року, строк прийому пропозицій визначено до 29.07.2025 року, а з урахуванням строків підписання договору (згідно п. 49 Особливостей), отримання талонів на отримання (придбання) нафтопродуктів Замовником можливе не раніше серпня 2025 року.
РОЗРАХУНОК: з урахуванням вимоги Замовника в частині терміну дії талонів (строком не менше 12 (дванадцяти) місяців від дати фактичної передачі талонів), термін дії останніх повинен закінчуватись НЕ РАНІШЕ СЕРПНЯ 2026 РОКУ.
Умовами тендерної документації щодо терміну дії талонів не узгоджуються з Проєктом договору (в частині строку його дії – до 31.12.2025 року, строку поставки Товару – до 20.09.2025 року) та строку дії талонів (з урахуванням вищезазначеного розрахунку – ДО ЧЕРВНЯ 2026 року).
Додатково варто зауважити, що згідно з Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно з розділом І Інструкції ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Інструкція передбачає визначення Талон та норми здійснення відпуску за ним:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами:
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
10.3.3.2 Заправлення за талонами відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Оскільки законодавством встановлено виключну інструкцію, яка є нормативно-правовою базою для господарської діяльності АЗС, застосування норм відповідної інструкції є обов’язком автозаправної станції.
Інструкція не визначає НОРМУ СТРОКУ ДІЇ ТАЛОНІВ для емітента таких талонів/мережі АЗС, не встановлює обмежень щодо термін дії облікових документів на відпуск нафтопродуктів.
Замовник забезпечує свої права на отримання палива протягом строку дії Договору про закупівлі, який згідно Проєкту договору - закінчується 31.12.2025 року. Як і визначає обов’язок Постачальника поставити таке паливо до 20.09.2025 року.
Але, визначаючи термін дії талонів який є набагато більшим, ніж строк дії Проєкту договору та строк постачання Товару за ним (та згідно умов тендерної документації), Замовник встановлює умови, що не узгоджуються між собою. Більш того, порушують права учасників з огляду на встановлення обов’язку постачання палива ПІСЛЯ закінчення строку дії договору.
При тому, що згідно плану закупівлі, така відбувається відповідно до поточних бюджетних призначень на 2025 рік, а отже наявність права на отримання Товару у червні 2026 року (з урахуванням проведення закупівлі згідно поточного бюджетного призначення на 2025 рік) – не може передбачатись для Замовника згідно чинного Бюджетного кодексу України.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 3 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 4 до Скарги).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- талонів, які повинні бути строком не менше 12 (дванадцяти) місяців від дати фактичної передачі талонів.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
ІІІ. Умову в частині наявності: талонів, які повинні бути строком не менше 12 (дванадцяти) місяців від дати фактичної передачі талонів...
Автор:
45880693, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
01133, Україна, м. Київ, б.Лесі Українки, будинок 21