Показати схожі тендери

Закупівля Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений (паливні картки) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-006066-a
Id Tender be5dd126078949db9f31d0ced8ef6b51
План UA-P-2025-07-18-007196-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 18.07.2025 13:26
Остання зміна 23.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
359 587 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 797.94 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 13:23 до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 13:23
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 13:23
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.07.2025 12:07
до 28.07.2025 12:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 12:55
до 03.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.07.2025 12:55
-
Період уточнень
з 18.07.2025 13:23 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 13:23 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 12:07 до 28.07.2025 12:55
Період кваліфікації
з 28.07.2025 12:07 до 28.07.2025 12:55
Основні параметри
Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений (паливні картки)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
359 587 грн.
Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений (паливні картки)
Назва предмета закупівлі
Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений (паливні картки)
Очікувана вартість
359 587 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1797,94
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.07.2025 11:44
Закінчення аукціону
28.07.2025 12:07
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 000 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
4 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 900 (літр)
бензин А-95
Опис предмета закупівлі
бензин А-95
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
900
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 500 (літр)
газ нафтовий скраплений
Опис предмета закупівлі
газ нафтовий скраплений
Код ДК 021:2015
09133000-0 - Нафтовий газ скраплений
Кількість
2 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Житомирська область
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
18.07.2025 13:23
Критерії оцінки
18.07.2025 13:23
Критерії прийнятності
18.07.2025 13:23
Критерії оцінки
18.07.2025 13:23
Технічні специфікації
18.07.2025 13:23
Критерії оцінки
18.07.2025 13:23
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Пропозиція:
338 321 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРІНТРЕЙД ПОЛІССЯ"
Пропозиція:
336 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.07.2025 11:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 13:26
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
23.08.2025 00:00
Скасування закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
12.08.2025 17:25
-
12.08.2025 17:24
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Коваль
Електронна пошта
Телефон
+380774110511
Замовник
ЄДРПОУ
42515118
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
12410
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, село Довжик
Адреса
вул.Нескорених, будинок 22
Кваліфікація
Лот № 1 Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений (паливні картки)
Період вимог/скарг з 28.07.2025 12:55 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 12:07 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 12:56
Довідка НАЗК
28.07.2025 12:55
Повідомлення про рішення
28.07.2025 12:54
-
28.07.2025 12:07
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-08-000003
Дата створення проекту
08.08.2025 15:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.08.2025 16:36
Дата публікації висновку про результати
15.08.2025 14:40
Дата завершення усунення порушень
30.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 08.08.2025 № 77-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.08.2025 № 77-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2025-07-18-006066-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.08.2025 00:00
Документи рішення
08.08.2025 16:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Добробут» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.07.2025 № 213, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Укрінтрейд Полісся», протокольне рішення уповноваженої особи від 27.07.2025 № 221, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.07.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 13.08.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Укрінтрейд Полісся» встановлено наступне. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, від учасників імперативно вимагається надання в складі тендерної пропозиції листа з повним переліком АЗС/АЗК, на яких буде здійснюватися відпуск товару з адресами їх місцезнаходження, з обов’язковим наданням копій документів на право власності або копій договорів оренди або партнерства АЗС, на яких буде реалізовуватися дизельне паливо, бензин А-95 по паливним карткам. На виконання вищевказаних вимог учасником ТОВ «Укрінтрейд Полісся» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність автозаправних станцій від 23.07.2025 № 152 (далі – довідка № 152), в якій в пункті 4 вказано інформацію щодо власної АЗС на орендованій земельній ділянці, розташованої за адресою Житомирський р-н, с. Дениші, вул. Незалежності, 1А. Однак, моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції відсутня копія договору оренди земельної ділянки АЗС, на якій буде реалізовуватися дизельне паливо, бензин А-95 по паливним карткам, чим не дотримано вимоги Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до технічних, якісних та кількісних вимог, встановлених в Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен мати мережу АЗС, не менше двох автозаправних станцій на території міста Житомира, на яких Замовник матиме можливість здійснювати заправку автотранспорту за паливними картами, виданими учасником. Крім того, згідно Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу, що відстань до АЗС повинна бути в радіусі не більше ніж 3 км від полігону побутових відходів м. Житомир (м. Житомир, вул. Андріївська, 29) (замір відстані проводити за допомогою сайту Googlemaps по асфальтованим дорогам). Так, згідно довідки № 152, учасник ТОВ «Укрінтрейд Полісся» має чотири АЗС за наступними адресами: - м. Житомир, вул. Покровська, 35; - м. Житомир, вул. Покровська, 239-В; - м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 42; - с. Дениші, вул. Незалежності, 1А. Однак, проведеним аналізом за допомогою сайту Googlemaps встановлено, що АЗС за адресами м. Житомир, вул. Покровська, 35, м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Бороця, 42 та с. Дениші, вул. Незалежності, 1А знаходяться в радіусі більше 3 км від полігону побутових відходів (м. Житомир, вул. Андріївська, 29), чим не дотримано вимоги Додатку 4 до тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «Укрінтрейд Полісся», як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Слід відмітити, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.08.2025 № 232, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, щодо надання пояснення допущення вищевказаних порушень, Замовником відмінено дану процедуру закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника - переможця ТОВ «Укрінтрейд Полісся» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.08.2025 00:00
Дата публікації
15.08.2025 14:40
Документи висновку
15.08.2025 14:40
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дизельне паливо, бензин А-95, газ нафтовий скраплений (паливні картки)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-18-006066-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). 2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрінтрейд Полісся» на відповідність тендерній документації Комунального підприємства «Добробут» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 4. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, від учасників імперативно вимагається надання в складі тендерної пропозиції листа з повним переліком АЗС/АЗК, на яких буде здійснюватися відпуск товару з адресами їх місцезнаходження, з обов’язковим наданням копій документів на право власності або копій договорів оренди або партнерства АЗС, на яких буде реалізовуватися дизельне паливо, бензин А-95 по паливним карткам. На виконання вищевказаних вимог учасником ТОВ «Укрінтрейд Полісся» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність автозаправних станцій від 23.07.2025 № 152 (далі – довідка № 152), в якій в пункті 4 вказано інформацію щодо власної АЗС на орендованій земельній ділянці, розташованої за адресою Житомирський р-н, с. Дениші, вул. Незалежності, 1А. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня копія договору оренди земельної ділянки АЗС, на якій буде реалізовуватися дизельне паливо, бензин А-95 по паливним карткам, чим не дотримано вимоги Додатку 4 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрінтрейд Полісся» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «Укрінтрейд Полісся» вимогам Додатку 4 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). 5. Відповідно до технічних, якісних та кількісних вимог, встановлених в Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен мати мережу АЗС, не менше двох автозаправних станцій на території міста Житомира, на яких Замовник матиме можливість здійснювати заправку автотранспорту за паливними картами, виданими учасником. Крім того, згідно Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу, що відстань до АЗС повинна бути в радіусі не більше ніж 3 км від полігону побутових відходів м. Житомир (м. Житомир, вул. Андріївська, 29) (замір відстані проводити за допомогою сайту Googlemaps по асфальтованим дорогам). Так, згідно довідки № 152, учасник ТОВ «Укрінтрейд Полісся» має чотири АЗС за наступними адресами: - м. Житомир, вул. Покровська, 35; - м. Житомир, вул. Покровська, 239-В; - м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 42; - с. Дениші, вул. Незалежності, 1А. Однак, проведеним аналізом за допомогою сайту Googlemaps встановлено, що АЗС за адресами м. Житомир, вул. Покровська, 35, м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 42 та с. Дениші, вул. Незалежності, 1А знаходяться в радіусі більше 3 км від полігону побутових відходів (м. Житомир, вул. Андріївська, 29), чим не дотримано вимоги Додатку 4 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрінтрейд Полісся» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «Укрінтрейд Полісся» вимогам Додатку 4 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.08.2025 16:50
Орган перевірки
14.08.2025 00:00
Документи повідомлення
08.08.2025 16:51
-
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання запиту Північного офісу держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.08.2025 року надаємо наступні пояснення: 1. Джерелами фінансування даної закупівлі є: власні кошти, які надходять від користувачів послуг з поводження з побутовими відходами, та ритуальних послуг ; бюджетні кошти (КПКВК 0216020 «Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги») які виділяються Оліївською сільською радою відповідно до звернення, яке надсилається після отримання видаткової накладної. 2. Відповідно до Наказу №275 від 18.02.2020 року про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі , очікувана вартість визначалася відповідно до інформації з сайту МінФін https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/zhitomirskaya/2025-07/ станом на дату написання тендерної документації, та з урахуванням досвіду укладених попередніх договорів. 3. Пунктом 6 Додатку 1 до тендерної документації було зазначено опис та приклади формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, протокол не оформлявся так як нормами постанови не передбачено оформлення протоколу. 4. При розгляді тендерної пропозиції учасника, замовником було переглянуто Додаток 6 Проект договору про закуплю, згідно Додатку 2 до Договору про закупівлю учасник прописав 3 АЗС відповідно до яких були надані підтверджуючі документи. З урахуванням даних зауважень це буде враховано при наступних закупівлях. 5. Коли замовником встановлювалася вимога до тендерної документації щодо відстані до АЗС, то малося на увазі не менше однієї. З урахуванням даних зауважень при написані тендерної документації це буде враховано.
Рішеня
13.08.2025 18:31
Замовник
Документи повідомлення
13.08.2025 18:32
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
359 587 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380774110511
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
359 587 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380774110511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності