Показати схожі тендери

Закупівля Модернізація програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Освіта» від КП ГІОЦ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-14-010010-a
Id Tender 8c51908993434bb9ab2ae3cc651589bc
План UA-P-2025-07-14-011991-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.07.2025 16:32
Остання зміна 12.08.2025 10:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 370 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
133 700 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2025 16:32 до 22.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2025 16:32
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2025 16:32
до 19.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2025 14:44
до 06.08.2025 15:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2025 13:04
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.08.2025 15:46
до 12.08.2025 10:44
Період уточнень
з 14.07.2025 16:32 до 19.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.07.2025 16:32 до 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.07.2025 14:44 до 06.08.2025 15:46
Період кваліфікації
з 23.07.2025 14:44 до 06.08.2025 15:46
Основні параметри
Модернізація програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Освіта»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 370 000 грн.
Модернізація програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Освіта»
Назва предмета закупівлі
Модернізація програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Освіта»
Очікувана вартість
13 370 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
133700,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
133 700
Аукціон
Cтарт аукціону
23.07.2025 14:21
Закінчення аукціону
23.07.2025 14:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Модернізація програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Освіта»
Код ДК 021:2015
72210000-0 - Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А
Дата постачання по
22.12.2025 16:34
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату фактично наданих Виконавцем Послуг поетапно, в розмірі вартості фактично наданих Послуг відповідного етапу, в термін протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом надання Послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАТЛ ТЕХНОЛОДЖІ"
Пропозиція:
13 099 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Починець"
Пропозиція:
12 966 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.07.2025 14:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2025 16:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тереверко Маріна Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380443668100
Сайт:
https://gioc.kyivcity.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04013755
Назва
Назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Повна назва
КП ГІОЦ
Повна назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Поштовий індекс
02192
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Космічна, 12А
Кваліфікація
Лот № 1 Модернізація програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Освіта»
Період вимог/скарг з 28.07.2025 13:04 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 14:44 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, у зв’язку з чим, керуючись вимогами статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей, через електронну систему закупівель 25.07.2025 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Вимога). На зазначену Вимогу Учасником було завантажено документи, в ході розгляду яких встановлено наступне: 1. На пункт 1 Вимоги Учасник мав надати оновлену довідку, що підтверджує наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: « 1.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, терміну експлуатації (років), встановленого програмного забезпечення.». Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, що будуть використовуватись для надання послуг, які є предметом закупівлі від 25.07.2025 № 25/07-15, яка всупереч вимогам тендерної документації не містить інформації щодо кількості обладнання. Таким чином, Учасник не скористався своїм правом, не виправив виявлені невідповідності, як передбачалося тендерною документацією. Враховуючи зазначене, Учасник не підтвердив своєї відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. На пункт 2 Вимоги Учасник мав надати оновлений пакет документів, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: «2.1. Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка пов’язана з інформаційними технологіями, яких учасник планує залучати до виконання умов договору не менше трьох осіб, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація Досвід роботи Працівник учасника/ працівник субпідрядника / співвиконавця ***Назва субпідрядника /співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2.3. Для підтвердження кваліфікації працівників, зазначених в довідці, надається належним чином засвідчений будь-який з нижченаведених документів: - сертифікат, що підтверджує кваліфікацію працівника; - документ про вищу освіту працівника; - документ про проходження спеціальних курсів (навчання).» Учасник не надав оновлену довідку про працівників, з усією запитуваною інформацією, та не надав документи, що підтверджують можливість використання праці працівників, зазначених у довідці, Учасником. Крім того, Учасником не підтверджено кваліфікацію Комарницької М.В., а документи надані на Полуботко М. не містять перекладу на українську мову, що суперечить вимозі підпункту 1.7.5. пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою(якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу 1 «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» тендерної документації, а саме: «якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мова, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.». Таким чином, Учасник не скористався своїм правом, не виправив виявлені невідповідності та не надав документи, подання яких передбачалося тендерною документацією. Враховуючи зазначене, Учасник не підтвердив своєї відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. На пункт 3 Вимоги Учасник мав надати оновлений пакет документів, що підтверджує наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до умов тендерної документації, а саме: «3.1 Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою (за її наявності), що містить інформацію про наявність досвіду виконання щонайменше двох аналогічних*** за предметом закупівлі договорів із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). «3.2 Належним чином засвідчені копії договорів з додатками (у разі їх наявності) та Актів виконаних робіт/наданих послуг, до зазначених в довідці договорів». «3.3 Щонайменше один позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладання такого договору.» Учасник не надав оновлену довідку про досвід виконання аналогічних договорів, яка б містила всю запитувану інформацію, не надав додаток №2 до аналогічного договору, який є його невід’ємною частиною. Наданий на Вимогу лист – відгук, всупереч вимогам тендерної документації не містить інформації щодо номеру та дати укладання аналогічного договору. Таким чином, Учасник не скористався своїм правом, не виправив виявлені невідповідності та не надав документи, подання яких передбачалося тендерною документацією. Враховуючи зазначене, Учасник не підтвердив своєї відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 4. На пункт 4 Вимоги Учасник мав надати документи, на підтвердження фінансової спроможності, а саме: «надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 6 685 000,00 (шість мільйонів шістсот вісімдесят п’ять тисяч гривень 0 коп.) грн.» відповідно до умов тендерної документації. Учасником на зазначену вимогу надано довідку щодо відповідності фінансовому критерію від 25.07.2025 № 25/07-16 та лист – роз’яснення про ненадання звіту про рух коштів від 25.07.2025 № 25/07-12. В ході розгляду тендерної пропозиції в цілому встановлено, що Учасник не підтвердив своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію, оскільки надані документи не є документами фінансової звітності, згідно вимог чинного законодавства та умов тендерної документації. Таким чином, Учасник не скористався своїм правом, не виправив виявлені невідповідності та не надав документи, подання яких передбачалося тендерною документацією. Враховуючи зазначене, Учасник не підтвердив своєї відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 5. На пункт 5 Вимоги Учасник мав надати оновлені документи, що складені безпосередньо Учасником, як власником документу, у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: документи мають бути датовані не раніше дати оголошення закупівлі та оформлені належним чином і відповідати вимогам щодо наявності усіх обов’язкових реквізитів документу, що встановлені пунктом 4.4. ДСТУ 4163-2020 «УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Вимоги до оформлювання документів (абзац другий підпункт 3.1.5 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації). Учасник не скористався своїм правом, та не надав оновлені документи, складені у відповідності до умов тендерної документації. 6. На пункт 6 Вимоги Учасник мав надати документи, на вчинення значного правочину, а саме: «Документ, що підтверджує надання згоди на вчинення значного правочину – відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 73-2 Господарського кодексу України. Якщо очікувана вартість предмету закупівлі не перевищує 50 % вартості чистих активів Учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, надається довідка у довільній формі про відсутність підстав, визначених ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю, для отримання згоди від загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину (укладання договору) – для учасників - Товариств з обмеженою або додатковою відповідальністю. Якщо очікувана вартість предмету закупівлі не перевищує 10 % вартості активів Учасника державного унітарного підприємства за даними останньої річної фінансової звітності надається довідка у довільній формі про відсутність підстав, визначених ст. 73-2 Господарського кодексу України, – для учасників - Державних унітарних підприємств.». Учасником на зазначену вимогу надано авторизаційний лист від 25.07.2025 № 25/07-13 та довідку щодо ліцензій на провадження певних видів господарської діяльності від 25.07.2025 № 25/07-14, але всупереч вимогам тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє рішення щодо надання згоди на вчинення значного правочину, підписане одноособовим засновником ТОВ «Починець». Таким чином, Учасник не скористався своїм правом, та не надав документи на вчинення значного правочину, відповідно до умов тендерної документації. Згідно з підпунктами 1 та 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
28.07.2025 13:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.07.2025 14:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 16:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 16:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Починець» (далі – Учасник) встановлено наступне: 1. Пунктом 1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасником: « 1.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, терміну експлуатації (років), встановленого програмного забезпечення.». Надана Учасником довідка від 06.06.2025 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись для надання послуг, які є предметом закупівлі, не містить всієї запитуваної інформації, що суперечить вимогам тендерної документації. 2. Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасником: «2.1. Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка пов’язана з інформаційними технологіями, яких учасник планує залучати до виконання умов договору не менше трьох осіб, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація Досвід роботи Працівник учасника/ працівник субпідрядника / співвиконавця ***Назва субпідрядника /співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2.3. Для підтвердження кваліфікації працівників, зазначених в довідці, надається належним чином засвідчений будь-який з нижченаведених документів: - сертифікат, що підтверджує кваліфікацію працівника; - документ про вищу освіту працівника; - документ про проходження спеціальних курсів (навчання).» Учасником на зазначену вимогу було надано довідку про наявність працівників від 06.06.2025, яка всупереч вимогам тендерної документації складена не за встановленою формою, та не містить всієї запитуваної інформації. Документи, що підтверджують можливість використання праці працівників Учасником, які зазначені у довідці, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні. Крім того, Учасником не підтверджено кваліфікацію Комарницької М.В., а документи надані на Полуботко М. не містять перекладу на українську мову, що суперечить вимозі підпункту 1.7.5 пункту 7 Розділу 1 тендерної документації. Таким чином Учасник не підтвердив своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію. 3. Пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасником: «3.1 Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою (за її наявності), що містить інформацію про наявність досвіду виконання щонайменше двох аналогічних*** за предметом закупівлі договорів із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Учасником на зазначену вимогу було надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 06.06.2025, яка всупереч вимогам тендерної документації не містить всієї запитуваної інформації. «3.2 Належним чином засвідчені копії договорів з додатками (у разі їх наявності) та Актів виконаних робіт/наданих послуг, до зазначених в довідці договорів». Учасником в складі тендерної пропозиції будо надано Договір про надання послуг №110 від 06.06.2025, який в супереч вимогам тендерної документації наданий не в повному обсязі. «3.3 Щонайменше один позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладання такого договору.» Даний документ відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника. Крім того в складі тендерної пропозиції учасника надано один аналогічний документ, що суперечить вимогам тендерної документації. Приміткою пункту 3 визначено що «при наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які становлять комерційну таємницю, про що Учасник надає відповідну довідку.». Даний документ відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, Учасник не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, і як наслідок, не підтвердив своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію. 4. Пунктом 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо, надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 6 685 000,00 (шість мільйонів шістсот вісімдесят п’ять тисяч гривень 0 коп.) грн., дані документи відсутні в складі тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, Учасник не підтвердив своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію. 5. Крім того документи, що складені безпосередньо учасником, як власником документу, датовані раніше дати оголошення закупівлі, оформлені не належним чином та не відповідають вимогам щодо наявності усіх обов’язкових реквізитів документу, що встановлені пунктом 4.4. ДСТУ 4163-2020 «УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Вимоги до оформлювання документів, що суперечить вимогам абзацу 2-го підпункту 3.1.5 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації. Таким чином тендерна пропозиція Учасника складена з порушенням вимог, що встановлені вимогами тендерної документації. 6. Підпунктом 10.7 пункту 10 таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Документ, що підтверджує надання згоди на вчинення значного правочину – відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 73-2 Господарського кодексу України. Якщо очікувана вартість предмету закупівлі не перевищує 50 % вартості чистих активів Учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, надається довідка у довільній формі про відсутність підстав, визначених ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю, для отримання згоди від загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину (укладання договору) – для учасників - Товариств з обмеженою або додатковою відповідальністю. Якщо очікувана вартість предмету закупівлі не перевищує 10 % вартості активів Учасника державного унітарного підприємства за даними останньої річної фінансової звітності надається довідка у довільній формі про відсутність підстав, визначених ст. 73-2 Господарського кодексу України, – для учасників - Державних унітарних підприємств.». В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищезазначений документ. З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати оновлену довідку, що підтверджує наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до умов тендерної документації. 2. Надати оновлений пакет документів, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до умов тендерної документації. 3. Надати оновлений пакет документів, що підтверджує наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до умов тендерної документації. 4. Надати документи, на підтвердження фінансової спроможності, відповідно до умов тендерної документації 5. Надати оновлені документи, тендерної пропозиції які складаються безпосередньо Учасником, як власником документу, у відповідності до вимог тендерної документації. 6. Надати документи, на вчинення значного правочину.
Створено
25.07.2025 15:57
Надати до
26.07.2025 15:57
Період вимог/скарг з 06.08.2025 15:46 по 12.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 13:04 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.08.2025 15:46
Довідка НАЗК
06.08.2025 15:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.07.2025 11:44
Електроний протокол про продовження строку
28.07.2025 13:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 16:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2025 16:29
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Відповідно до частини десятої ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТЛ ТЕХНОЛОДЖІ» (далі – Учасник), продовження строку розгляду тендерної пропозиції є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, керуючись частиною десятою ст. 29 Закону, уповноваженою особою було прийнято рішення (протокол від «31» липня 2025 № 256/2) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника на закупівлю «Модернізація програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Освіта» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення» до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
31.07.2025 11:42
Дата кінця розгляду
26.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТЛ ТЕХНОЛОДЖІ» (далі – Учасник) встановлено наступне: 1. Пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою (за її наявності), що містить інформацію про наявність досвіду виконання щонайменше двох аналогічних*** за предметом закупівлі договорів із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Належним чином засвідчені копії договорів з додатками (у разі їх наявності) та Актів виконаних робіт/наданих послуг, до зазначених в довідці договорів. Щонайменше один позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладання такого договору.». Приміткою пункту 3 зазначено, що під аналогічним договором розуміється договір на створення (розробку) та/або модернізацію програмного забезпечення.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 17.07.2025 № 17/07-25/3 та документи на підтвердження інформації, зазначеної в довідці. В ході розгляду наданих документів встановлено, що Договір від 04.12.2024 № 5668 та Договір від 24.09.2024 № 257 не є аналогічними, згідно вимог тендерної документації. З огляду на зазначене Учасник не підтвердив своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію. На виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати оновлений пакет документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно умов тендерної документації.
Створено
04.08.2025 14:03
Надати до
05.08.2025 14:03
Договір
UA-2025-07-14-010010-a-b1
Підписаний і діє
Номер
5795
13 099 000 грн.
10 915 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
12.08.2025
Строк дії договору з
12.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Модернізація програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Освіта»
Номенклатура
Модернізація програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Освіта»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП ГІОЦ
Повна назва
КП ГІОЦ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04013755

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАТЛ ТЕХНОЛОДЖІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАТЛ ТЕХНОЛОДЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42761739

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.08.2025 10:44
Повідомлення про договір
12.08.2025 10:41
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 370 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 10:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 370 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2025 10:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності