Показати схожі тендери

Закупівля Дизельне паливо від Київський міський центр комплексного обслуговування бездомних осіб.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-10-011825-a
Id Tender 97cd276e7bde4216809307a9bf416fce
План UA-P-2025-07-10-014741-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.07.2025 19:23
Остання зміна 30.07.2025 10:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 903 210 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
29 032.1 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2025 19:23 до 18.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2025 19:23
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2025 19:23
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2025 15:19
до 28.07.2025 16:14
Залишилось 13 год. 30 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.07.2025 15:27
до 03.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.07.2025 16:14
-
Період уточнень
з 10.07.2025 19:23 до 15.07.2025 00:00
Період оскарження
з 10.07.2025 19:23 до 15.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.07.2025 15:19 до 28.07.2025 16:14
Період кваліфікації
з 21.07.2025 15:19 до 28.07.2025 16:14
Основні параметри
Дизельне паливо
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 903 210 грн.
Дизельне паливо
Назва предмета закупівлі
Дизельне паливо
Очікувана вартість
2 903 210 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29032,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.07.2025 14:56
Закінчення аукціону
21.07.2025 15:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
50 605
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 19:26
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
Пропозиція:
2 899 666.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"
Пропозиція:
2 890 557.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.07.2025 14:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2025 20:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
10.07.2025 19:21
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сокол Андрій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
+380683230135
Замовник
ЄДРПОУ
19478709
Повна назва
Київський міський центр комплексного обслуговування бездомних осіб
Поштовий індекс
04075
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Юнкерова Миколи, будинок 37
Кваліфікація
Лот № 1 Дизельне паливо
Період вимог/скарг з 25.07.2025 15:27 по 31.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 15:19 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації та 24.07.2025 09:39 було розміщено повідомлення про усунення невідповідності пропозиції на виконання п. 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
25.07.2025 15:27
Повідомлення про рішення
25.07.2025 15:25
Пропозиція, що перемогла
21.07.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 19:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2025 19:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄНТУС РЕСУРС" невідповідностей за процедурою відкритих торгів з особливостями у закупівлі зі ідентифікатором UA-2025-07-10-011825-a Замовника Київський міський центр комплексного обслуговування бездомних осіб за предметом «Дизельно паливо за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти». Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» З огляду на вищезазначене, Замовник публікує вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: 1. Вимога п. 3.8. Додатку № 1 до Тендерної документації: «3.8. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Перелік виявлених невідповідностей: Пропозиція учасника ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС» не містить кваліфікованого електронного підпису (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Для виправлення невідповідностей необхідно підписати тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а саме кваліфікованим електронним підписом (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власником ключа). 2. Вимога п. 2. Додатку № 1 до Тендерної документації: «Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей: 2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. » Перелік виявлених невідповідностей: Пропозиція учасника ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС» не містить довідки в довільній форми про ВІДСУТНІСТЬ фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання САМЕ протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Для виправлення невідповідностей необхідно надати довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків АБО документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. . 3. Вимога п. 3.2. Додатку № 1 до Тендерної документації: «Якщо тендерна пропозиція подається не керівником / підписантом учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Учасники підтверджують відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція або програма) підприємства щодо виконання вказаної політики.» Перелік виявлених невідповідностей: Пропозиція учасника не містить документів, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, а саме: наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, настанови (інструкція або програма) підприємства щодо виконання вказаної політики. Для виправлення невідповідностей необхідно надати документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, а саме: наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, настанови (інструкція або програма) підприємства щодо виконання вказаної політики. 4. Вимога п. 3.13. Додатку № 1 до Тендерної документації: «Учасник надає довідки, датовані поточним роком, але не пізніше закінчення періоду подання пропозицій, щодо відкритих рахунків в усіх банківських установах, в яких обслуговується учасник та лист від податкової служби, що має бути складений на фірмовому бланку, адресований учаснику процедури закупівлі з посиланням на вхідний номер запиту та мати власноручний підпис уповноваженої особи, з інформацією про перелік відкритих рахунків учасника у банках та/або інших фінансових установах.» Перелік виявлених невідповідностей: Пропозиція учасника не містить довідки, датовані поточним роком, але не пізніше закінчення періоду подання пропозицій, щодо відкритих рахунків в усіх банківських установах, в яких обслуговується учасник та лист від податкової служби, що складений на фірмовому бланку, адресований учаснику процедури закупівлі з посиланням на вхідний номер запиту та мати власноручний підпис уповноваженої особи, з інформацією про перелік відкритих рахунків учасника у банках та/або інших фінансових установах. Для виправлення невідповідностей необхідно надати довідки, датовані поточним роком, але не пізніше закінчення періоду подання пропозицій, щодо відкритих рахунків в усіх банківських установах, в яких обслуговується учасник та лист від податкової служби, що складений на фірмовому бланку, адресований учаснику процедури закупівлі з посиланням на вхідний номер запиту та мати власноручний підпис уповноваженої особи, з інформацією про перелік відкритих рахунків учасника у банках та/або інших фінансових установах. 5. Вимога п. 4.1. Додатку № 1 до Тендерної документації: «Учасник гарантує, що нафтопродукти будуть постачатись наливом за адресою 07324, Київська область, Вишгородський район, село Ясногородка, Київський міський центр комплексного обслуговування бездомних осіб та(або) з АЗС Учасника (Буча, м. Київ (не менше 10 АЗС) Нові Петрівці, Лютіж, Вишгород,) – надати перелік АЗС.» Перелік виявлених невідповідностей: Пропозиція учасника не містить гарантії, що нафтопродукти будуть постачатись наливом за адресою 07324, Київська область, Вишгородський район, село Ясногородка, Київський міський центр комплексного обслуговування бездомних осіб та(або) переліку АЗС Учасника у місті Буча, с. Нові Петрівці, с. Лютіж та м. Вишгород. Для виправлення невідповідностей необхідно надати гарантію, що нафтопродукти будуть постачатись наливом за адресою 07324, Київська область, Вишгородський район, село Ясногородка, Київський міський центр комплексного обслуговування бездомних осіб та(або) перелік АЗС Учасника у місті Буча, с. Нові Петрівці, с. Лютіж та м. Вишгород. 6. Вимога п. 4.4. Додатку № 1 до Тендерної документації: «Учасник у складі пропозиції зобов’язаний подати копію чинного до кінцевого строку поставки товару договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів), який укладено з підприємством, що здійснює свою діяльність у сфері з управління небезпечними відходами згідно Наказу про видачу ліцензії разом з всіма додатками, що надаються у складі пропозиції. Наказ про видачу такої ліцензії повинен бути розміщений на офіційному веб сайті міндовкілля, що перевіряється Замовником.» Перелік виявлених невідповідностей: Пропозиція учасника не містить Наказу про видачу Ліцензії з управління небезпечними відходами (разом з усіма додатками). Для виправлення невідповідностей необхідно надати Наказ про видачу ліцензії з управління небезпечними відходами (разом з усіма додатками) підприємства, з яким у учасника укладено договір у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів), який надано у складі пропозиції учасника. 7. Вимога п. 4.5. Додатку № 1 до Тендерної документації: «Гарантійний лист, що запропонований ним товар відповідає діючим державним стандартам та технічним умовам (ДСТУ, ТУ), це має бути підтверджено в тендерній пропозиції наданням сканованих з оригіналу копій чинних на дату розкриття сертифікатів відповідності або сертифікатів якості, паспортів якості на кожне найменування товару, що планується постачати. Сертифікат та паспорт якості повинні бути видані на ім’я Учасника або партнера Учасника(уповноваженого представника, постачальника, який декларує якість товару) з яким укладено договір поставки(наливом).» Перелік виявлених невідповідностей: учасником не надано Сертифікат та паспорт якості на Товар, що планується ним до постачання, які були б видані на ім’я Учасника або партнера Учасника (уповноваженого представника, постачальника, який декларує якість товару) з яким укладено договір поставки(наливом). Надані учасником ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС» сертифікат відповідності та паспорт якості на Дизельне паливо видані на ім’я ТОВ "АТ ЕНЕРГО ТРЕЙД" та ТОВ "ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ". При цьому учасником надано партнерський договір поставки наливом, укладений між учасником ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС» та Приватним підприємством «ТРАНСОІЛ ГРУП». Сертифікату та паспорта якості на Дизельне паливо, які були б видані на ім’я Учасника або партнера Учасника (уповноваженого представника, постачальника, який декларує якість товару) з яким укладено договір поставки(наливом), в тому числі на ім’я самого учасника та/або ПП «ТРАНСОІЛ ГРУП» у складі пропозиції не надано. Як і не надано Договори поставки (наливом), укладені з ТОВ "АТ ЕНЕРГО ТРЕЙД" та ТОВ "ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ", на ім’я яких видано надані у складі пропозиція сертифікати та паспорта на Товар. Для виправлення невідповідностей необхідно надати: договори поставки (наливом), укладені між ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС» та ТОВ "АТ ЕНЕРГО ТРЕЙД" та ТОВ "ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ" (як партнерів учасника (уповноваженого представника, постачальника, який декларує якість товару) з яким укладено договір поставки(наливом).
Створено
24.07.2025 09:39
Надати до
25.07.2025 09:39
Період вимог/скарг з 28.07.2025 16:14 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 15:27 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 16:14
Довідка НАЗК
28.07.2025 16:14
Повідомлення про рішення
28.07.2025 16:07
Пропозиція, що перемогла
25.07.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-10-011825-a-c1
Очікує підписання
2 899 666.5 грн.
2 899 666.5 грн.
З ПДВ
Номенклатура
50 605 (літр)
Дизельне паливо
Номенклатура
Дизельне паливо
Кількість
50 605
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Київський міський центр комплексного обслуговування бездомних осіб
Повна назва
Київський міський центр комплексного обслуговування бездомних осіб
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19478709

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45880693

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 903 210 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 08:00
Замовник:
Київський міський центр комплексного обслуговування бездомних осіб
Контактний телефон:
+380683230135
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 903 210 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2025 08:00
Замовник:
Київський міський центр комплексного обслуговування бездомних осіб
Контактний телефон:
+380683230135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності