Показати схожі тендери

Закупівля Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ* від Державна казначейська служба України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-04-010095-a
Id Tender 5f162e0344844ff38fb98e44d137abf8
План UA-P-2025-07-04-012622-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 04.07.2025 16:30
Остання зміна 01.08.2025 13:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
760 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 800 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2025 16:27 до 25.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2025 16:27
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.07.2025 16:27
до 22.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.07.2025 15:23
-
Період уточнень
з 04.07.2025 16:27 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 04.07.2025 16:27 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 15:23
Основні параметри
Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*
* У зв’язку із наявністю певних ризиків, пов’язаних з безпекою замовника, повна адреса об’єкту не зазначається.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
760 000 грн.
Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*
Назва предмета закупівлі
Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*
Примітки
* У зв’язку із наявністю певних ризиків, пов’язаних з безпекою замовника, повна адреса об’єкту не зазначається.
Очікувана вартість
760 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.07.2025 15:00
Закінчення аукціону
28.07.2025 15:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*
Код ДК 021:2015
51111200-5 - Послуги зі встановлення генераторів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Київ
Дата постачання по
05.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються на підставі Акта приймання передачі наданих послуг (далі – Акт) після сумісної перевірки обсягу та якості наданих Послуг. Оплата Послуг здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Акта Сторонами.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС"
Пропозиція:
759 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ"
Пропозиція:
720 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.07.2025 15:00
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Озерова
Електронна пошта
Телефон
+380442814933
Замовник
ЄДРПОУ
37567646
Повна назва
Державна казначейська служба України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 15:23 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 15:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 51110000-6 ? Послуги зі встановлення електричного обладнання (Встановлення та підключення дизель-генераторної установки до системи електропостачання Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ*). 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-04-010095-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у тендерній пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: ТОВ «АЙДІА ТЕХ» (код за ЄДРПОУ – 42915534). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Підпунктом 2.1 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації, передбачене надання учасниками документів та/або інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 1.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, передбачене надання заповненої довідки, що містить інформацію про наявність досвіду аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) з 2021 року (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) (далі – Довідка про договори). При цьому, примітками до підпункту 1.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, визначено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір, за умовами якого було виконано роботи / надано послуги з встановлення та підключення резервного джерела живлення / енергогенеруючого обладнання / дизельної електростанції / дизель-генераторної установки до системи електропостачання / внутрішніх електричних мереж. При цьому, номінальна потужність обладнання, що підключалось згідно з аналогічним (аналогічними) договором (договорами) має бути не менше 100 кВт. Відповідно до підпункту 1.2 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що до довідки додається копія щонайменше одного договору, з усіма додатками до нього, відомості про який наведено у зазначеній довідці, з підтвердженням його повного виконання (наприклад: копії актів (акту) про надання послуг / виконання робіт (приймання-передачі) та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору). Тобто для виконання даної вимоги учасник мав надати: - Довідку про договори, що містить відомості про наявність щонайменше одного аналогічного договору з 2021 року, предметом якого є виконання робіт / надання послуги з встановлення та підключення резервного джерела живлення / енергогенеруючого обладнання / дизельної електростанції / дизель-генераторної установки до системи електропостачання / внутрішніх електричних мереж. При цьому, номінальна потужність обладнання, що підключалось згідно із зазначеним у Довідці про договори договором, має бути не менше 100 кВт; - копію договору, який наведено у наданій Довідці про договори з усіма додатки до нього; - підтвердження повного виконання наданого договору (наприклад: копії актів (акту) про надання послуг / виконання робіт (приймання-передачі) та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору). Учасником надано: 1) Довідку про виконання аналогічного договору, що містить відомості про наявність одного договору від 12.03.2024 № 12, укладеного між учасником ТОВ «АЙДІА ТЕХ» та Дніпропетровським обласним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. При цьому даним договором передбачено надання послуг з пусконалагодження та монтажу генератору (код ДК 021:2015: 51110000-6 – Послуги зі встановлення електричного обладнання). 2) Копію договору від 12.03.2024 № 12 з усіма додатками до нього. При цьому відповідно до Додатків 7 та 8 до договору від 12.03.2024 № 12, передбачено підключення дизельного генератора номінальною потужністю 55 кВт, а також у Додатках 1 та 9 до договору від 12.03.2024 № 12 зазначено найменування робіт і витрат «Пусконалагоджувальні роботи. Синхронний генератор (компенсатор), напруга до 1 кВ, потужність до 100 кВт». 3) Акт №1 від 10.04.2024 приймання виконаних будівельних робіт, в якому зазначено найменування робіт і витрат «Пусконалагоджувальні роботи. Синхронний генератор (компенсатор), напруга до 1 кВ, потужність до 100 кВт». 4) Позитивний Лист-відгук від Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки від 22.04.2024 № 30/9/5465, що підтверджують повне виконання договору від 12.03.2024 № 12. Отже, даний договір не може бути використаний як підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 2. Підпунктом 2.2 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації, передбачене надання учасниками документів та/або інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Відповідно до підпункту 2.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, передбачене надання заповненої довідки з інформацією про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та можуть бути залучені до виконання договору (далі – Довідка про працівників). Тобто для виконання даної вимоги учасник мав надати заповнену за визначеною формою Довідку про працівників. Учасником надано Довідку про працівників, з інформацією про наявність в учасника 6 (шістьох) штатних працівників, форма якої не відповідає вимогам тендерної документації, а саме відсутня: графа 3 «Посада/ робоча професія/ фах (повинна відповідати документам, наданим учасником на вимогу п.2.3 Критерію 2)»; графа 4 «Інформація про перевірку знань (назва курсу/теми; реквізити протоколу/витягу з протоколу; реквізити посвідчень) (повинна відповідати документам, наданим учасником на вимогу п.п.2.2.1 п. 2.2 Критерію 2)». Враховуючи, що в складі тендерної пропозиції учасника відсутні інші документи, з відповідною інформацією, що вимагалася графами 3 та 4 форми Довідки про працівників, встановлена невідповідність є суттєвою та не може вважатися формальною (несуттєвою) помилкою. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 2.2. Відповідно до підпункту 2.2 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження наявності у всіх із зазначених у Довідці про працівників відповідних документів, які підтверджують наявність необхідних знань для виконання договору, учасником надаються: 1) Копії протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки працівників та керівників робіт та копії їхніх посвідчень, дійсних на дату подання учасником пропозиції: - Керівник робіт: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1-1.32-01, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки IV або V. - Виконавці робіт (не менше ніж 3 особи): НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки ІІІ або ІV. 2) Копію кваліфікаційного сертифікату фахівця з виготовлення/складання кошторисної документації, що має бути чинним на дату подання учасником пропозиції. Тобто для виконання даної вимоги учасник мав надати на всіх працівників зазначених у Довідці про працівників: - копії протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки та копії посвідчень, дійсних на дату подання учасником пропозиції на керівника робіт: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1-1.32-01, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки IV або V; - копії протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки та копії посвідчень, дійсних на дату подання учасником пропозиції на виконавців робіт (не менше ніж 3 особи): НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки ІІІ або ІV. При цьому інформація з вищенаведених документів повинна відображатися у графі 4 «Інформація про перевірку знань (назва курсу/теми; реквізити протоколу/витягу з протоколу; реквізити посвідчень) (повинна відповідати документам, наданим учасником на вимогу п.п.2.2.1 п. 2.2 Критерію 2)» Довідки про працівників, для коректного співставлення інформації. В ході співставлення інформації про працівників, відомості про яких внесено до Довідки про працівників, форма якої не відповідає вимогам тендерної документації, та наданих копій документів по таких працівниках, зокрема наданих посвідчень, виявлено, що тендерна пропозиція учасника не містить копій протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки: - Керівника робіт: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1-1.32-01, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки IV або V. - Виконавців робіт (не менше ніж 3 особи): НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки ІІІ або ІV. Також неможливо встановити чи наявні всі посвідчення, з урахуванням наданих некоректних копій посвідчень (не всі копії сторінок посвідчень/сторінки без ПІБ осіб), щодо перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки на відповідних працівників, відомості про яких внесено до Довідки про працівників, форма якої не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника 2.3. Відповідно до підпункту 2.3 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, до Довідки про працівників додаються по всіх працівниках зазначених у Довідці про працівників та, які мають відповідні документи передбачені п. 2.2 Критерію 2 цього Додатку, документи, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин учасника (*субпідрядника / співвиконавця) з відповідними працівниками: накази (розпорядження) про прийняття на роботу та/або трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) або накази про сумісництво (за наявності) АБО цивільно-правові договори / трудові угоди АБО повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту»). Додатково визначено, що по різних працівниках учасник може обирати різні способи підтвердження наявності трудових / цивільно-правових відносин. Тобто для виконання даної вимоги учасник мав надати на всіх працівників зазначених у Довідці про працівників документи, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин учасника з відповідними працівниками. В ході співставлення інформації про працівників, відомості про яких внесено до Довідки про працівників, форма якої не відповідає вимогам тендерної документації, та наданих копій документів по таких працівниках, виявлено, що по працівнику Гаврилюк Світлані Анатоліївні не надано відповідних документів, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин з учасником. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2.1 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації (з урахуванням підпунктів 1.1 та 1.2 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації). 2. Підпункт 2.2 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації (з урахуванням підпунктів 2.1, 2.2 та 2.3 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації). 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 1. З метою усунення виявлених невідповідностей учасник має надати: 1.1. Оновлену Довідку про договори, оформлену відповідно до вимог підпункту 1.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, що буде містить відомості про наявність щонайменше одного аналогічного договору з 2021 року, предметом якого є виконання робіт / надання послуги з встановлення та підключення резервного джерела живлення / енергогенеруючого обладнання / дизельної електростанції / дизель-генераторної установки до системи електропостачання / внутрішніх електричних мереж. При цьому, номінальна потужність обладнання, що підключалось згідно із зазначеним у Довідці про договори договором, має бути не менше 100 кВт; 1.2. Копію договору, який буде наведено у наданій Довідці про договори з усіма додатки до нього; 1.3. Підтвердження повного виконання наданого договору, який буде наведено у наданій Довідці про договори (наприклад: копії актів (акту) про надання послуг / виконання робіт (приймання-передачі) та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору). 2. З метою усунення виявлених невідповідностей учасник має надати: 2.1. Оновлену Довідку про працівників, оформлену відповідно до вимог підпункту 2.1 Таблиці 1, наведеної у додатку 3 до тендерної документації, що буде містить відомості про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та можуть бути залучені до виконання договору. 2.2. Для підтвердження наявності у всіх із зазначених у Довідці про працівників відповідних документів, які підтверджують наявність необхідних знань для виконання договору, учасником надаються: 2.2.1. Копії протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки працівників та керівників робіт та копії їхніх посвідчень, дійсних на дату подання учасником пропозиції: - Керівник робіт: НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1-1.32-01, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки IV або V. - Виконавці робіт (не менше ніж 3 особи): НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 40.1 1.32-01, НПАОП 0.00 1.71-13, ПТЕЕС, ПУЕ, група з електробезпеки ІІІ або ІV. 2.3. По працівнику Гаврилюк Світлані Анатоліївні надати відповідні документи, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин з учасником. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. * У зв’язку із наявністю певних ризиків, пов’язаних з безпекою замовника, повна адреса об’єкту не зазначається. 31.07.2025
Створено
31.07.2025 13:02
Надати до
01.08.2025 13:02
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
760 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
760 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності