61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Алчевських, 44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання накладної Покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних в розмірі 100%)
Порядковий номер:
1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
17.07.2025 15:43
Дата кінця розгляду
09.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format), а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток № 1);
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (додаток № 2);
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (додаток № 3);
- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- проекту Договору (додаток № 6);
- тендерної пропозиції за формою, викладеною в Додатках 4 до тендерної документації;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, згідно з Додатками 1, 3, 5, 7.
1. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” на виконання цієї вимоги не надано проекту Договору (додаток № 6 до тендерної документації).
2. У пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ містяться такі вимоги:
Для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника(ків) чи суб’єкта господарювання який здійснює діяльність на АЗС, які запропоновані учасником як партнерські, виданий учаснику, не більше ніж за 30 днів до дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантований та безперебійний відпуск палива по талонам та зразку запропонованого учасником (лист повинен містити назву та зразки талонів (лицьової та зворотної сторони) та скановану(их) копію(й) партнерського(их) договору(ів), згідно якого буде відбуватися відпуск пального на АЗС партнерів за талонами учасника, дійсних до 31 грудня 2025 року.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» (код ЄДРПОУ 45153578) було виявлено недоліки. Учасник не виконав вимогу технічної специфікації, а саме — не надав у складі тендерної пропозиції документ, встановлений у тендерній документації - оригінал листа від власника(ків) АЗС або суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність на партнерських АЗС, з гарантією безперебійного відпуску палива по талонах та із зазначенням зразків талонів.
3. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» (код ЄДРПОУ 45153578) на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надана «Тендерна пропозиція» заповнена за формою, викладеною у Додатку 4 до тендерної документації. У пункті 4 форми «Тендерна пропозиція» (щодо умов розрахунків) зазначено: «оплата протягом 60 календарних днів з дня відвантаження». Водночас, відповідно до умов проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації), а саме пункту 4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати», передбачено інші умови, а саме: «Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання накладної Покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних в розмірі 100%)».
Таким чином, між інформацією, зазначеною в тендерній пропозиції, та положеннями тендерної документації, виявлено невідповідність.
Для усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією та невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, у строк, визначений Особливостями:
НЕОБХІДНО НАДАТИ:
проект Договору (Додаток 6 до тендерної документації);
оригінал листа від власника(ків) АЗС або суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність на партнерських АЗС, з гарантією безперебійного відпуску палива по талонах та із зазначенням зразків талонів.
НЕОБХІДНО ПРИВЕСТИ ФОРМУЛЮВАННЯ:
пункту 4 форми «Тендерна пропозиція» у відповідність до пункту 4.1. проекту договору, виклавши його в такій редакції: «Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання накладної Покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних в розмірі 100%)».
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.08.2025 № 242
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 04.08.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.08.2025 № 242
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2025-07-04-008627-a 04.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН»; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО БІОТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол від 08.07.2025 №146, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» від 23.07.2025р №164; повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2025, договір про закупівлю товарів від 04.08.2025 № 102 (далі – Договір); пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.08.2025р. (далі – Пояснення).
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» встановлено наступне.
Згідно пункту 1 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника(ків) чи суб’єкта господарювання який здійснює діяльність на АЗС, які запропоновані учасником як партнерські, виданий учаснику, не більше ніж за 30 днів до дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантований та безперебійний відпуск палива по талонам та зразку запропонованого учасником (лист повинен містити назву та зразки талонів (лицьової та зворотної сторони) та скановану(их) копію(й) партнерського(их) договору(ів), згідно якого буде відбуватися відпуск пального на АЗС партнерів за талонами учасника, дійсних до 31 грудня 2025 року. Враховуючи, шо оголошення оприлюднено 04.07.2025, вищезазначений лист має бути виданий учаснику не раніше 04.06.2025 року.
Однак, учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» у складі тендерної пропозиції до моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій не було надано вищезазначений лист.
Враховуючи вищевикладене, Замовник, керуючись пунктом 43 Особливостей розмістив повідомлення про виправлення невідповідностей до 19.07.2025 наступного змісту: «…оригінал листа від власника(ків) АЗС або суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність на партнерських АЗС, з гарантією безперебійного відпуску палива по талонах та із зазначенням зразків талонів….»
При цьому, учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» 18.07.2025 надано лист ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НАФТА-ПЛЮС» від 11.05.2025 Вих. №1 (файл «Гарантійний_лист_НАФТА Плюс. pdf»), тобто більше 30 днів до дати оголошення, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак на порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», протоколом від 23.07.2025 №164 визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 06.08.2025 з приводу вищевказаного, отримано відповідь від 11.08.2025 року, в якій Замовник зазначив: «На виконання вимоги пункту першого Додатку 3 до тендерної документації, учасник надав гарантійний лист від ТОВ "Торговий дім "Нафта-Плюс"", у вихідних даних якого була зазначена дата 11.05.2025 р. Ми підтверджуємо, що ця дата дійсно виходить за межі 30-денного строку до дати оголошення торгів (04.07.2025 р.), що стало підставою для Вашого запиту.
Проте, замовник вважає, що ця невідповідність є формальною помилкою, з огляду на наступне:
1. Уповноважена особа замовника звернулась до ТОВ «Торговий дім «НАФТА ПЛЮС»» для отримання уточнення. У відповідь було отримано лист від 21.07.2025 р. № 4, в якому: підтверджено, що гарантійний лист було надано саме на закупівлю UA-2025-07-04-008627-a; зазначено, що дата у вихідних даних оригінального листа була вказана невірно внаслідок технічної помилки; вірною датою слід вважати 11.07.2025 р., що знаходиться в межах 30-денного строку до дати оголошення торгів.»
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимог Замовника, викладених в Додатку 3 до тендерної документації, оскільки відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання вимог Постанови № 710; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-04-008627-a Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору.
На виконання зобов'язальної частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-04-008627-a Державним біотехнологічним університетом було укладено додаткову угоду № 1 від 19.08.2025 до договору про закупівлю № 102 від 04.08.2025 року.
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-04-008627-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно пункту першого Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника(ків) чи суб’єкта господарювання який здійснює діяльність на АЗС, які запропоновані учасником як партнерські, виданий учаснику, не більше ніж за 30 днів до дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантований та безперебійний відпуск палива по талонам та зразку запропонованого учасником (лист повинен містити назву та зразки талонів (лицьової та зворотної сторони) та скановану(их) копію(й) партнерського(их) договору(ів), згідно якого буде відбуватися відпуск пального на АЗС партнерів за талонами учасника, дійсних до 31 грудня 2025 року, дата оголошення про проведення цих торгів UA-2025-07-04-008627-a на дану вимогу учасником в тендерній пропозиції надано файл "Гарантійний_лист_НАФТА Плюс. pdf" від 11.05.2025р ВИХ. №1 тобто більше 30 днів до дати оголошення надати пояснення щодо вищезазначеної невідповідності.
4. Згідно пункту першого Додатку 3 до тендерної документації Документи про відповідність надаються на кожне найменування бензину автомобільного та палива дизельного, мають бути чинними на дату їх подання та відповідати один одному проте учасником надано файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-З.pdf» в якому міститься СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 08.10.2024р. по 04.10.2025р. № UA.TR138.013-24 в якому зазначено паспорт якості від 05.10.2024 №47 проте згідно з завантаженим Учасником в складі тендерної пропозиції паспортом якості від 08.10.2024р №47 наявні розбіжності в даті документа надати пояснення щодо вищезазначених розбіжностей.
5. Яким чином ТОВ“ФУЛ ФЬЮЖН” виконано вимогу пункту першого Додатку 3 до тендерної документації щодо надання у складі пропозиції оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації надати підтвердження виконаня вищезазначеної вимоги тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
На виконання Вашого запиту щодо результатів моніторингу процедури закупівлі (номер закупівлі UA-2025-07-04-008627-a) за предметом закупівлі: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (в талонах), Дизельне паливо (в талонах)) код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” на підставі поточних ринкових цін.
Ціни на паливо по Україні станом на 03.07.2025, за даними сайту Міністерства фінансів України:
Бензин А-95 – 58,94 грн. з ПДВ/л
Дизельне паливо – 55,82 грн. з ПДВ/л
Розрахунок очікуваної вартості:
Бензин А-95: 8580 л * 58,94 грн/л = 505705,20 грн. з ПДВ
Дизельне паливо: 30050 л * 55,82 грн/л = 1677391,00 грн. з ПДВ
Загальна очікувана вартість: 2 183 096,20 грн з ПДВ.
Відповідно, очікувана вартість предмета закупівлі становить:
2 183 096,20 грн. з ПДВ, що є обґрунтованим і відповідає поточному ринковому рівню цін.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://biotechuniv.edu.ua/pro-universitet/publichna-informatsiya/publichni-zakupivli/
3. Згідно пункту першого Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника(ків) чи суб’єкта господарювання який здійснює діяльність на АЗС, які запропоновані учасником як партнерські, виданий учаснику, не більше ніж за 30 днів до дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантований та безперебійний відпуск палива по талонам та зразку запропонованого учасником (лист повинен містити назву та зразки талонів (лицьової та зворотної сторони) та скановану(их) копію(й) партнерського(их) договору(ів), згідно якого буде відбуватися відпуск пального на АЗС партнерів за талонами учасника, дійсних до 31 грудня 2025 року, дата оголошення про проведення цих торгів UA-2025-07-04-008627-a на дану вимогу учасником в тендерній пропозиції надано файл "Гарантійний_лист_НАФТА Плюс. pdf" від 11.05.2025р ВИХ. №1 тобто більше 30 днів до дати оголошення надати пояснення щодо вищезазначеної невідповідності.
На виконання вимоги пункту першого Додатку 3 до тендерної документації, учасник надав гарантійний лист від ТОВ "Торговий дім "Нафта-Плюс"", у вихідних даних якого була зазначена дата 11.05.2025 р.. Ми підтверджуємо, що ця дата дійсно виходить за межі 30-денного строку до дати оголошення торгів (04.07.2025 р.), що стало підставою для Вашого запиту.
Проте, замовник вважає, що ця невідповідність є формальною помилкою, з огляду на наступне:
1. Уповноважена особа замовника звернулась до ТОВ «Торговий дім «НАФТА ПЛЮС»» для отримання уточнення. У відповідь було отримано лист від 21.07.2025 р. № 4, в якому: підтверджено, що гарантійний лист було надано саме на закупівлю UA-2025-07-04-008627-a; зазначено, що дата у вихідних даних оригінального листа була вказана невірно внаслідок технічної помилки; вірною датою слід вважати 11.07.2025 р., що знаходиться в межах 30-денного строку до дати оголошення торгів.
2. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, уповноважена особа має право не відхиляти тендерні пропозиції у разі виявлення формальних (несуттєвих) помилок. До таких помилок відносяться технічні помилки та описки, які не впливають на зміст тендерної пропозиції. Отриманий лист-роз'яснення від партнера підтверджує саме технічний характер допущеної помилки.
3. Враховуючи, що на закупівлю UA-2025-07-04-008627-a була подана лише одна пропозиція, виявлена формальна помилка не призвела до порушення принципів, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція, недискримінація учасників та об’єктивне визначення переможця.
На підставі вищевикладеного, замовник вважає, що виявлена невідповідність має технічний характер і не впливає на основну мету вимоги — підтвердження спроможності учасника виконати умови договору. Наявність чинного партнерського договору та гарантійного листа (з урахуванням виправленої дати) свідчить про повну відповідність пропозиції учасника ключовим критеріям. Дії замовника щодо допуску пропозиції є правомірними.
4. Згідно пункту першого Додатку 3 до тендерної документації Документи про відповідність надаються на кожне найменування бензину автомобільного та палива дизельного, мають бути чинними на дату їх подання та відповідати один одному проте учасником надано файл «Сертифікат, паспорт, декларація ДП-З.pdf» в якому міститься СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 08.10.2024р. по 04.10.2025р. № UA.TR138.013-24 в якому зазначено паспорт якості від 05.10.2024 №47 проте згідно з завантаженим Учасником в складі тендерної пропозиції паспортом якості від 08.10.2024р №47 наявні розбіжності в даті документа надати пояснення щодо вищезазначених розбіжностей.
На виконання Вашого запиту щодо розбіжностей у датах документів, наданих учасником, повідомляємо наступне.
Замовником було проаналізовано вимоги пункту першого Додатку 3 до тендерної документації та положення Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На підставі цього аналізу надаємо наступні пояснення:
1. Пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати документи про відповідність, а також зразки паспортів якості запропонованих видів пального. Тобто, умови тендерної документації не вимагали надавати паспорт якості як документ відповідності, а лише як його зразок. Учасник повністю виконав цю вимогу.
2. Відповідно до положень Технічного регламенту:
- Пункт 3 визначає, що документ про якість (паспорт якості) палива — це документ, який містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості, отримані в результаті лабораторних випробувань. Він не є документом відповідності.
- Пункт 19 Технічного регламенту встановлює, що за результатами проведення оцінки відповідності виробник або уповноважений представник складає декларацію про відповідність. Цим положенням юридично обґрунтовується, що саме декларація про відповідність є основним документом, який підтверджує відповідність товару, а не паспорт якості.
Таким чином, паспорт якості не є документом відповідності у розумінні Технічного регламенту, і його узгодженість із сертифікатом відповідності не є обов'язковою вимогою для підтвердження відповідності товару.
На підставі вищевикладеного, Учасник повністю виконав умови пункту першого Додатку 3 до тендерної документації, надавши всі необхідні документи, включаючи сертифікат відповідності та декларацію про відповідність. Посилання на паспорт якості та його дату у запиті моніторингу є несуттєвим, оскільки цей документ не має статусу документа відповідності.
Дії замовника щодо розгляду та допуску пропозиції учасника були правомірними та відповідали вимогам чинного законодавства.
5. Яким чином ТОВ“ФУЛ ФЬЮЖН” виконано вимогу пункту першого Додатку 3 до тендерної документації щодо надання у складі пропозиції оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації надати підтвердження виконаня вищезазначеної вимоги тендерної документації.
Замовником було розглянуто Ваш запит щодо виконання ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН” вимоги тендерної документації стосовно наявності сертифіката на систему управління якістю. Надаємо підтвердження виконання зазначеної вимоги.
У складі тендерної пропозиції учасник, ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН”, надав файл «ISO ТОВ ФУЛ ФЬЮЖН.pdf». Даний документ є СЕРТИФІКАТОМ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ, який підтверджує впровадження такої системи за стандартом ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
У сертифікаті чітко зазначено, що сфера його дії поширюється на «оптову торгівлю твердим, рідинним і газоподібним паливом та мастильними матеріалами (код ДКПП 46.71)».
Таким чином, наданий учасником документ повністю відповідає вимогам, встановленим у пункті першому Додатку 3 до тендерної документації, оскільки:
- він виданий згідно з необхідним стандартом;
- він підтверджує впровадження системи управління якістю саме стосовно торгівлі пальним, що є предметом закупівлі;
- він виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації;
- він є чинним на дату подання пропозиції.
На підставі вищевикладеного, замовник вважає, що вимогу тендерної документації було виконано в повному обсязі, а дії щодо допуску пропозиції є правомірними та обґрунтованими.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (в талонах), Дизельне паливо (в талонах))
Звернення:
За тендером : 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (в талонах), Дизельне паливо (в талонах))
Тема:
Дискримінаційні вимоги
Зміст:
Ми, як потенційний учасник закупівлі , звертаємо Вашу увагу на наявність дискримінаційної вимоги у тендерній документації, а саме: вимоги про надання єдиного талону на постачання товарів, яка унеможливлює участь  учасників, які діють на підставі партнерських договорів. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля повинна здійснюватися з дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. Вимога про наявність єдиного талону не обґрунтована специфікою предмета закупівлі, а отже, штучно обмежує коло учасників і порушує наші права на участь у процедурі закупівлі разом із партнерами, що мають відповідні ліцензії, дозволи чи сертифікати. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям шляхом подання кількох талонів, що сумарно підтверджують спроможність; підприємства;виконати вимоги Замовника. У разі відмови залишаємо за собою право звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Дякуємо за розуміння та сподіваємося на конструктивну співпрацю.
Дата оприлюднення звернення:
07.07.2025 09:44
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо, що звернули на це увагу! Наразі готуємо зміни до Тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
07.07.2025 11:39
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.