Зміст
03.07.2025 р. На електронному майданчику dzo.com.ua оголошено відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за предметом закупівлі «Мастила та оливи для транспортних засобів» (код ДК 021:2015 -09210000-4 Мастильні засоби (Мастила та оливи для транспортних засобів), ( UA-2025-07-03-007174-a). Подання пропозицій відбулося у період до 11.07.2025 р.
11.07.2025 р. на електронному майданчику dzo.com.ua розпочалась кваліфікація єдиного учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ". Зокрема цінова пропозиція становила 161850,00 грн. (то шістдесят одна тисяча вісімсот п'ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ-0%.
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ". встановлено наступне:
Згідно пп. 1.1.1. п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначена вимога про те, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції, Учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичний коду закупівлі 09210000-4 Мастильні засоби , та/або Олива для дизельних двигунів, або олива для бензинових, або Олива трансмісійна.
У складі своєї пропозиції учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ"., надав довідку, всупереч вимозі Замовника не вказавши суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором.
З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати:
- довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.